Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mange syke på skolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 08:38   #1
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mange syke på skolen

Vi fikk brev fra skolen i går.
Mandag var 83 av 456 elever borte og på tirsdagen var antallet økt til 93.
Jeg har 2 barn på den skolen og mellomste kom hjem i går og var syk.

Tilbakemeldingene skolen har fått er at det er influensalignende symptomer for mange av de. Det gjelder for min sønn også.

Det som er litt dumt er at man ikke bare kan ta turen til legen og få sjekket ut om det er svineinfluensa eller ikke.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 08:45   #2
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mange syke på skolen.

Det samme gjelder her. Stort frafall i alle klassene på barnetrinnet. Jeg har to hjemme i disse dager. Begge med influensalignende symptomer. For enkelthetens skyld sier jeg at det må være svineinfluensa dette. Noe endelig svar på om det er, eller ikke, vil vi jo ikke få så lenge det ikke blir tatt prøver.

Symptomene her er temperatur mot 39 grader. Vond hals og fryktelig hoste. Slapp pga temperaturen, men også magevondt. De spiser og drikker tilfredsstillende. Vi tar tiden til hjelp.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no