Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppisfunn!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-08, 11:33   #61
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg kjøpte et lite bord og stoler til barna. Riktignok Ikea. Og heller ikke ekstremt billig (80 kr). Jeg slapp dog å reise til Ikea, og støttet en god sak.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:25   #62
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppisfunn!

På neste loppis fant jeg en ubrukt garasje av tre med heis, vask, bensinpumpe m.m. til storebror til den nette sum av 40 kroner.

Og et puslespill med Thomastoget som viste seg å være ufullstendig. Esken inneholdt riktig mengde brikker, men brikkene tilhørte to ufullstendige puslespill .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:29   #63
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppisfunn!

Dagens loppisfunn ble (som vanlig) en haug bøker og en fin kurv til å ha leker i, og som passer inn i bokhylla. Søndager er ikke noe tess for møbler etc, men veldig bra for bøker.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 20:40   #64
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Lenge siden vi har vært på loppis nå. Siste funnene bestod i et akebrett og bøker til ungene.

Mamma er en racer til å finne fine ting på loppemarked og hun fant to av disse stolene for en del år siden. Jeg er veldig glad i dem:

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 23:02   #65
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Lenge siden vi har vært på loppis nå. Siste funnene bestod i et akebrett og bøker til ungene.

Mamma er en racer til å finne fine ting på loppemarked og hun fant to av disse stolene for en del år siden. Jeg er veldig glad i dem:

Slik stol har jeg også, men min har rødt litt grovt stoff.
Desverre har stoppingen i setete begynt å falle ned. De remsene som holder fjærer og stopping oppe har løsnet.
Men det er tror jeg, et av mine beste loppis funn. Er så glad i den stolen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 06:32   #66
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Sånn stol var d på loppisen jeg var på, men de skulle ha 500 kr for den ... syns d var litt dyrt

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:54   #67
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppisfunn!

Ja, det var dyrt.
Tror jeg bare betalte en hundrelapp jeg for min.
Det er riktignok noen år siden, men dog.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:22   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.787
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppisfunn!

Barnebøker:
Kardemomme by
Den lille prinse
Da snøen kom
og en om dyr.

Voksenbøker:
Drageløperen
Labyrinten

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:32   #69
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Sånn stol var d på loppisen jeg var på, men de skulle ha 500 kr for den ... syns d var litt dyrt

Det var dyrt. Jeg tror mamma betalte 40 kr stk for de som vi har. Det var i alle fall under femtilappen pr. stk. Latterlig billig med tanke på kvaliteten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:37   #70
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Søndager er ikke noe tess for møbler etc, men veldig bra for bøker.

Indeed . Kom ut fra Kjelsås skole med en pose bøker i år igjen.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:41   #71
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg var en gang på loppemarked mens jeg var student. Det var på en annen kant av landet i forhold til der jeg bodde. Til min store overraskelse fant jeg en hel masse av pensumbøkene jeg trengte på studiet mitt. Både nye og gamle bøker. Det var sluttinnspurt på loppemarkedet og bøkene koster 20 kr favnen. Jeg reiste hjem med overvekt i baggasjen, men med masse penger spart på pensumlitteratur i årene fremover.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:43   #72
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg var en gang på loppemarked mens jeg var student. Det var på en annen kant av landet i forhold til der jeg bodde. Til min store overraskelse fant jeg en hel masse av pensumbøkene jeg trengte på studiet mitt. Både nye og gamle bøker. Det var sluttinnspurt på loppemarkedet og bøkene koster 20 kr favnen. Jeg reiste hjem med overvekt i baggasjen, men med masse penger spart på pensumlitteratur i årene fremover.

Så vanvittig bra! Pensumbøker er jo gruelig dyrt uansett språk.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:59   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Så vanvittig bra! Pensumbøker er jo gruelig dyrt uansett språk.

Ja, enkelte av bøkene kostet nærmere tusen kr.hvis jeg skulle kjøpt dem på bokhandel.
Dette er temmelig sær litteratur også som det ikke selges veldig mange eksemplarer av i Norge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:38   #74
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Indeed . Kom ut fra Kjelsås skole med en pose bøker i år igjen.

Vi kom ut med tre breddfulle poser

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:36   #75
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppisfunn!

Var på loppemarked i dag og fant en Reimatecdress til 20 kroner. (pent lappet på knærne, og litt slitasje selvfølgelig, men mer enn god nok som ekstradress)
Kjøpte også magnetbokstaver og en kassett, slik at vi slipper å bare høre på "Kjell pell potittskrell" i bilen.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 19:03   #76
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Loppisfunn!

Jeg svei av hele 10 kr på loppis i dag. Det ble en øse i stål og to oransje fra Røsti.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 19:32   #77
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Loppisfunn!

I dag var jeg på to loppiser!

Kjøpte en furuhylle med gardinstang og knagger under... ser dere for dere den? anno 90 tallet i furu. Men den skal jeg seffern male hvit, og ha på kjøkkenet på hytta, så kan jeg henge redskaper etc på knaggene og sette bokser m div indregrienser oppå

Også kjøpte jeg et tre stettfat, slik gammeldags for å ha flattbrød på f eks, med tagger under fatet (bildet kommer). til 10 kr :shock:!!! Det skal jeg spraylakke sort eller hvitt. Det var hånd-dreid og signert. Litt skakt og fint! :wow: Har et mindre ett fra før som jeg har arvet fra min far. Har litt svakhet for ting med stett, og dette var nok en nydelig stett-ting til heimen. Og den prisen da

Så kjøpte jeg en liten glass-skål med lokk. Sånn krystall-lignende shabby chik. Tenkte den var fin å ha drops el sjokolade i på hytta :sikle:

Også kjøpte jeg ei lita skål til 10 kr

bilder kommer. brukte under 100 kr iallfall, og fikk med noen små funn til hytta!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 21:29   #78
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.221
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppisfunn!

Vi fant fire prinsessebøker og en bok om Gullhår og de tre bjørnene på loppis her i dag, betalte 15 kroner. Snuppa var helt i hundre over bøkene. "De er så vakre og nydelige mamma. Jeg elsker dem!"

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:54   #79
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppisfunn!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så mye fint dere finner på loppis da!
I år har jeg funnet skovarmer (sånn med slanger du legger nedi skoene) som så tilnærmet ubrukt ut til den nette sum av 40 kroner. Det er det eneste. Ikke så mye som et kult bilde engang.

Forøvrig går dagens søndagstur til min ungdomsskole for å sjekke ut hva de har å tilby der. Ser for meg at det stort sett er gamle, utgåtte sko og klær som mangler knapper og stilen der.

¨
Gamle utgåtte støvler kan en hvertfall bruke som blomsterpotter på verandaen eller på portstolpen!! :erfaren:

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 22:58   #80
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppisfunn!

Mannen var på loppis i helgen, og kom hjem med en ergometersykkel til den nette sum av kr. 120,-
Nå skal vi trene - begge to!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no