Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hyacinths hundetråd

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-13, 14:32   #181
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Hmm. Det er jo bra at hun vil gå da. Vi hadde omvendt problem det første året. Han nektet å gå utenfor tomta.
LA seg ned. Nå er/var jo han så liten at jeg bare kunne bære han noen meter og prøve igjen... da gikk han i 5 minutter og la seg rett ned som en skinnfell.. Jeg synes det var utrolig pinlig for jeg måtte bære han når jeg skulle hente på skolen. Men så spurte jeg litt rundt og mange sa at det var vanlig at sånne småhunder la seg ned det første året.
Og det stemte, i fjor vår, da var han 1 år, da endret han seg og ville gå turer. Raringen min.

Om det regnet så blånektet han også å gå ut. Det er det også slutt på nå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 15:09   #182
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Hehe, jeg ser også at hun hopper ut døra hvis det er tørt, men rynker på nesen hvis det er vått og sørpete. Det har hun gjort fra hun var helt liten. Pussig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 19:35   #183
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har hørt at de ikke gjør det. De følger etter eieren i tykt og tynt fordi de er redde for å bli forlatt.

Vel, den teorien har jeg hørt i alle år, og også sagt til mine valpekjøpere.
Igår opplevde jeg noe som var STIKK motsatt.

Min valp på 12uker, forsvant og ble borte. Jeg gikk å lette og lette, og plutselig dukket han opp, men den timen er den lengste i mitt liv på lang tid.

Han min som er 12uker, går helst ikke på tur, da settern seg på ræva og sier ikke faen om eg gidder. Rett og slett. Han løper løs på eiendommen, eller gjorde. Men noen lange turer giddern ikke.

Så tror ikke du skal være redd for å gå for langt, men nei anbefaler ikk 4-5timers fjelltur lissom.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 19:39   #184
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Fy, så ekkelt, hvor fant du ham da? Vet du hvor han hadde vært og hva han hadde gjort? Er han chipmerket?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 19:44   #185
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Fy, så ekkelt, hvor fant du ham da? Vet du hvor han hadde vært og hva han hadde gjort? Er han chipmerket?

Gikk rundt i området hvor jeg tenkte han kunne ha gått.
Etter å ha lett 1time, satt eg meg ned på fjellet ved veien her og gråt mine modige tårer, og da kom han plutselig tuslende.

Aner ikkje kor han var, men han kom fra oppe ved huset ett sted. Så kanskje han har jakta på naboens katt, jeg aner virkelig ikke.

Jada han er chippet, men han er bare 12uker, og tror ikke han hadde taklet mange timene ute alene før jeg kunne risikert å få en ødelagt hund hjem igjen. Så ble VELDIG glad når han plutselig kom tuslende intetanende ned te meg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 19:52   #186
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Uff, så grusomt. Hvordan ødelagt mener du? Skadet av trafikk/ andre dyr? Eller mentalt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-13, 20:20   #187
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Uff, så grusomt. Hvordan ødelagt mener du? Skadet av trafikk/ andre dyr? Eller mentalt?

Ja mentalt rett og slett.
At han kunne blitt så skremt at det hadde ikke vært dumme lille valpen min lengre.

Men gikk nå heldigvis bra, og jeg har fått meg en kraftig lærepenge.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 15:05   #188
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har hørt at de ikke gjør det. De følger etter eieren i tykt og tynt fordi de er redde for å bli forlatt.

Vår valp sier ikke fra.
Tok en laaaang tur når han var 4 mnd og han lå flatt lenge. Tre dager eller noe. Husker vi var på valpekurs 2 dager etter turen hvor treneren lurte på hva i all verden vi hadde gjort med dyret. Hun mente han var for liten til den turen vi tok og burde ha sittet i sekk store deler av veien.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-13, 18:18   #189
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Vår valp sier ikke fra.
Tok en laaaang tur når han var 4 mnd og han lå flatt lenge. Tre dager eller noe. Husker vi var på valpekurs 2 dager etter turen hvor treneren lurte på hva i all verden vi hadde gjort med dyret. Hun mente han var for liten til den turen vi tok og burde ha sittet i sekk store deler av veien.

Ja, jrg har hørt det samme. Fra flere ulike hold.
Hvor lang tur var dere på? Jeg har vel gått sju-åtte km med henne på det lengste, og det er i lengste laget. Særlig siden vi går tur hver dag, bortimot en times tid. Pluss de små lufteturene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 11:30   #190
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Vi var på en 9 km tur v
Hopp og sprett og frem og tilbake, så det ble for mye. Han.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 00:48   #191
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Hvordan går det, Hyacinth?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 16:47   #192
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Takk som spør!

Det går ihvertfall bedre enn før. Merker at hun har blitt større. Nurket er fem måneder nå. Hun er rolig, bjeffer aldri og tisser ikke inne. Hun er veldig selskapssyk og liker helt klart best når alle er hjemme. Hun dilter mye mindre. Piper lite. Hun kan fremdeles dilte, men jeg kan også hå rundt i huset uten at hun bryr seg. Alle sier hun er en uvanlig harmonisk og trygg hund. Veldig flink på lydighet. Men jeg synes det er vsnskelig å gå fra henne når jeg er på jobb etc. Hun var rolig i buret, men jeg var aldri komfortabel med å la henne være i bur om dagen, så vi har begynt å la henne gå fritt nede. Har filmet henne, og hun virker litt stresset, klager når vi går hvis hun ikke får en kong, da er hun rolig. Hun er rolig når jeg kommer hjem men når jeg ser på filmen ser jeg at hun går en del rundt og ser og finner ikke roen. Når hun legger seg ned, sover hun lett og våkner av lyder. Men jeg filmer ikke alltid, så det er mulig at hun er bedre nå, og vi har ikke holdt på med dette lenge. Jeg tror nesten det er jeg som har mest problemer med det der.. Sitter på jobb og tenker på henne og strssser med å komme hjem...

Nettene er rolige, men hun sover i bur. Legger seg fint k bur om kvelden, mrn vi vekkes av klaging og hyling i 5.30-tiden. Hverdag som helg. Hjalp ingenting å stille klokka heller.

I påsken var vi på ferie, og da hadde hun det helt fantastisk. Løp utendørs hele dagen. Men hun fant ikke roen i det medbragte bilburet om kvelden. Holdt hele hytta våkne med spetakkel i to netter. Da kapitulerte vi og tok hennes senga. Der sov hun som en Stein til ti om morgenen... Men vi kan ikke ha hennes senga hjemme. Uaktuelt. Møter mange hundeeiere som sier de har hunden i senga. Ikke rart de er rolige og sover lenge. Vi har både dyre- og pollenallergi og det går bsre ikke. Har vurdert å venne henne til kurv eller la henne sove i sofaen om natta. Hun elsker sofaen. Mrn er redd hun bare vil komme og klore på døra vår.

Hva tror dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 16:49   #193
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

I senga, skal det stå

Beklager alle skrivefeil. Har senebetennelse og orker ikke rette alt..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 16:53   #194
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Jeg er veldig fornøyd med at vår sover i buret sitt. Men hun klager ikke over å måtte være der, da - det er jo stor forskjell fra hvordan dere har det. Hun sover til en av oss står opp - hun har bare klaget/pepet en gang og da var hun syk/hadde diare.

Jeg tenker hun sikkert venner seg til det buret og at det er enklere at hun venner seg til å sove der for alle - dere slipper å være bekymret for hva hun gjør og hun er på samme trygge plass. Vi bruker samme buret til soving hjemme som i bilen og på hytta, da. Men min er kanskje litt mindre enn din?

Vår sover i bur ved siden av sengen vår, det har hun gjort hele tiden. Vi synes det er helt greit å ha henne på soverommet om natten så lenge hun er i bur.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 16:59   #195
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Jeg vil ikke ha henne på soverommet whatsoever. Bur er greit, men jeg liker ikke å måtte være avhengig av det, jeg vil at hun sksl kunne sove flere steder. Og buret er stort og tar mye plass i vårt lille hus. Det er faktisk et problem. Hmm. Jeg er veldig usikker på dette.

Bruker dere bilburet til Soving? Flytter dere det fram om tilbake hver dag da?


Sist redigert av Hyacinth : 04-04-13 kl 18:00.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 17:00   #196
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

nei, vi kjører ikke bil med henne hver dag. Vi har ett slikt bur:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 17:02   #197
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Hvis du vil at hun skal kunne sove flere steder er det jo bare å begynne å øve. jeg vil ikke ha min surrende alene rundt i huset om natten, det er derfor jeg vil ha henne på soverommet. Jeg vil ikke at hun skal måtte "passe på" et helt hus om natten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 17:38   #198
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Når det kommer til dagproblematikken.
Kjøp 2pakker eller 1 for den saks skyld, med kompostbinger på biltema.
Koster 98kr er det vel.
Sett de 4 sammen, eller ta 6 så får hun litt større plass. Og ha gjerne lite bur oppi der. Så er hunden løs, samtidig som den er trygt plassert.

Det kan også funke fint natterstid, om dere har plassen til det.

Jeg bruker sånn valpebinge til min til de er en 5-6-7mnd, alt ettersom. Før de får gå løs i leiligheten. Da sover de litt der de måtte føle for, stort sett på pleddet ved siden av senga, men også under hjørnebordet i stua, for der er det trangt og fint syns de.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 18:04   #199
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvis du vil at hun skal kunne sove flere steder er det jo bare å begynne å øve. jeg vil ikke ha min surrende alene rundt i huset om natten, det er derfor jeg vil ha henne på soverommet. Jeg vil ikke at hun skal måtte "passe på" et helt hus om natten.

Ser den. Det buret deres så forresten praktisk ut.

Det er forsåvidt ikke et mål at hun skal sove hvor som helst, men at hun skal finne et sted hvor hun kan ligge hele natta og morgenen uten å våkne. Det er det samme for meg hvor det er, egentlig, men ikke på soverommet. Og det hadde vært greit å slippe bur etterhvert. Vi har egentlig ikke plass. Men jeg ser for meg at hun hadde vandret rundt og skrapt på døra vår uten bur.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 18:06   #200
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hyacinths hundetråd

Vi har sånne, Sneglo. Både ute og inne. Men mulig området hun får gå på inne er litt stort, vi bruker dem bare til å sperre av med. Jeg vet ikke om hun hadde funnet roen bedre med et mindre område heller. Jeg vetikke. Og vi er lite borte, men ganske hyppig, så jeg synes det er litt dillete å sette dette sammen hver gang vi sksl ut. Har ikke plass til noen permanent installering.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no