Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spin-off: Sitte med stor bolig for barnas skyld - når de har flyttet ut?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-19, 13:36   #81
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Sitte med stor bolig for barnas skyld - når de har flyttet ut?

Det er litt interessant å lese svarene. Jeg bor jo et sted jeg håper jeg kan bo til jeg må bæres ut. Enten på hjem eller til kapellet. Mannen har aldri bodd noe annet sted og kommer neppe til å gjøre det heller med mindre det blir aldershjem på han en periode.
Men vi er enig om at viss alt skjærer seg skal vi ha en lettstelt leilighet på toppen i en blokk. Med heis. Og hytte på landet

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-19, 22:53   #82
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin-off: Sitte med stor bolig for barnas skyld - når de har flyttet ut?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi hadde knapt nok plass til begge ungene da begge bodde hjemme, så hele problemstillingen er litt absurd for meg personlig. Men - på den annen side, så drømmer jeg om å flytte tilbake til Oslo sentrum når yngstemann flytter ut, og da helst Majorstua (som jeg etter 20 år fortsatt føler er litt mitt), men da vil vi neppe ha råd til mer enn en to-roms, og da begynner det å bli litt problematisk, kjenner jeg. For selv om vi nå er vant til å sjonglere med sengeplasser ved besøk, slik at noen alltid ligger på stua, så blir det enda verre med bare ett soverom.

Selv om man evt. hadde hatt råd til ekstra soverom, kan det diskuteres om det er riktig, synes jeg. Det er jo en enormt høy kvadratmeterpris på Majorstuen/Frogner om det er der man ønsker å bo. Kunne betalt for VELDIG mange hotellovernattinger for det man hadde spart, mener jeg. Om man da ikke egentlig har bruk for ekstra plass bortsett fra når man har gjester. Selvsagt kommer det an på hvor ofte man har gjester, men jeg synes det er noe å tenke på hvis man kjøper i dyre, sentrale områder.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no