Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

17. mai - hva spiser dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-15, 11:24   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Her er det bare et tog, så 17.mai er egentlig lite stress. Sikkert litt mer stress for de med korpsbarn for de spiller vel fra morgenen av, jeg vet at de pleier å spise frokost sammen på det ene hotellet. Sånn ca kl 14-15 er den offisielle delen av programmet over.

Korpset her får mat, så jenten selv er ivaretatt fra hun leveres til langt på dag. Men det blir en lang dag, med svært mye gåing.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 11:24   #42
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

De siste årene har vi pleid å møte de av naboene det passer for, på fellesområdet. Vi lager pizza og noen har med kake. Veldig koselig og uformelt, satser på samme opplegg i år.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 15:02   #43
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17.mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ikke på madla.

Stemmer det...Madla har jo eget tog.

Her har vi jo ikke korpsbarn, så etter barnetoget er det brunch enten her eller hos min mor.
Den består av rundstykker og div pålegg som roastbiff, røkelaks, reker osv.
Etterpå er det kake (den tradisjonelle 17.mai marsipankaken).
Etter folketoget, ca i 18-tiden, så griller vi med noen venner her hjemme.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 20:18   #44
Iris
............
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 90
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

De siste årene har vi hatt spiraloff med varme karbonader,eggerøre og laks. ( må ha kjapp mat når vi kommer inn dørene).
Siden jeg har bursdag den dagen har vi alltid gjester og serverer kake, iskake, lapper el. Lignende. Og alltid jordbær..

__________________
Iris
Mor til 3 jenter
Iris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 20:50   #45
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi ender med bare pølser og is og ræl i løpet av dagen, og jeg har ingen ambisjoner når vi kommer hjem. Pleier steke Grandiosa som vi spiser i sofaen i pysj. Det er perfekt.

Åh, det høres digg ut!

Vi skal grille sammen med mammaen til stenuppa (og hele familien der). Det blir koselig, men det blir en innmari lang dag, og jeg pleier å være veldig ferdig med pentøy og styr når vi er ferdig med å se på toget, så jeg gruer meg litt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 20:56   #46
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Vi har ingen faste tradisjoner på 17.mai, men da jeg spilte i korps så fikk vi alltid mat i løpet av dagen med hele korpset.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:13   #47
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åh, det høres digg ut!

Vi skal grille sammen med mammaen til stenuppa (og hele familien der). Det blir koselig, men det blir en innmari lang dag, og jeg pleier å være veldig ferdig med pentøy og styr når vi er ferdig med å se på toget, så jeg gruer meg litt.

Jeg kan love deg at her er det pentøyfritt når vennene våre kommer til oss på grilling.
Jeg er superklar til å hoppe i mer bedagelige klær etter folketoget.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:21   #48
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åh, det høres digg ut!

Vi skal grille sammen med mammaen til stenuppa (og hele familien der). Det blir koselig, men det blir en innmari lang dag, og jeg pleier å være veldig ferdig med pentøy og styr når vi er ferdig med å se på toget, så jeg gruer meg litt.

Det er veldig digg! Vi er på farten fra 0800 til 1900. Det holder for meg. Fatter ikke at folk orker noe som helst etterpå.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:30   #49
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Vi har fast bord på et hotell i nærheten med en fantastisk buffet - dette bordet rommer minst 20 personer (jeg booker det når jeg betaler regningen hvert år), så her blir venner og familie invitert med. Med korpsbarn i 7 år har det vært deilig å komme til dekket bord. I år er det første gang vi ikke har korps på mange år så da blir det smørbrødkake til frokost, bløtkake til lunsj og buffeten på ettermiddag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:40   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er veldig digg! Vi er på farten fra 0800 til 1900. Det holder for meg. Fatter ikke at folk orker noe som helst etterpå.

Enig!

Her i byen er det tapto i byen som følges av fyrverkeri. Jeg fikk det med meg det året jeg var russ. Får ta det igjen når barna blir eldre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:41   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Vi har fast bord på et hotell i nærheten med en fantastisk buffet - dette bordet rommer minst 20 personer (jeg booker det når jeg betaler regningen hvert år), så her blir venner og familie invitert med. Med korpsbarn i 7 år har det vært deilig å komme til dekket bord. I år er det første gang vi ikke har korps på mange år så da blir det smørbrødkake til frokost, bløtkake til lunsj og buffeten på ettermiddag.

Jeg har lurt på om vi skulle spist buffet på hotell i byen mellom slagene, men vi har rett og slett ikke mulighet til å rekke det siden vi også må på skolen på arrangement der siden trinnet er arrangør.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:41   #52
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Med små barn og skoleprogram som varer til 1800 tenker jeg egentlig at det er helt urealistisk å dra med barna noe sted også - det er jo vanlig dag neste dag. Vi ble bedt bort i fjor, men jeg takket nei med den helt ærlige begrunnelsen at ingen i familien kom til å orke å og noe sted.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:43   #53
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Korpsbarn, uten at det medfører særlig ekstra.
Det betyr egentlig bare at det blirr litt rigging kvelden før, og at en av oss må snurre lykkehjul en times tid.
De spiller i toget på skolen, som er i 15-16-tiden. Ulempen er at barnehagen og skolen starter hvert sitt sted, så vi må dele oss. Mannen pleier å bære fanen til korpset.

Mat, ja ... Vi pleier å ha brunch hjemme hos oss, inviterer noen flere til det, så er det muligens pølse/rømmegrøt hos mine foreldre, og så griller vis hos venner til middag/etter skolearr.
Verden er helt i vater på søttende mai, ettersom ingen noen gang har introdusert den tåpelige ideen å dra til sentrum og se på hovedprosesjonen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 21:43   #54
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Tror borgertoget begynner 16 her. Antar det er ferdig i 17-tiden. Vårt korps er nr 16 ut, heldigvis. Etter det drar nok mange på tivoli, men jeg regner med vi drar hjem.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 22:08   #55
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Tradisjonen fra mitt barndomshjem er biff.

Vi har holdt på den både jeg og min bror så vidt jeg vet.

Vi spiser hos dem i år, så jeg vet ikke enda, sist vi var der fikk vi helgrillet biff, men mulig noe helt annet i år, time will tell.
Vi har ikke korpsbarn da, så vi har mye tid. Det meste vi har av forpliktelser er mannen er i 17. mai kommiteen, men det er jo ikke sånn veldig krevende.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 22:11   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Må i rettferdighetens navn nevne at det ikke er mye arbeid å være korpsforelder på 17. mai, vi (en av oss) må bare tidlig opp. De spiller til flaggheising klokka åtte (eller er det sju? ), så spiser de frokost (vi sksl ikke smøre rundstykker i år), så marsjerer de i barnetoget mellom 9-10. Etter det er det slutt. Annethvert år går de i folketoget klokka 16, men ikke i år.

Vi foreldre skal ikke gjøre noenting bortsett fra å levere barn om morgenen. Og barnet selv er opptatt med spilling fra 7/8 til 10-11.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 22:26   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Må i rettferdighetens navn nevne at det ikke er mye arbeid å være korpsforelder på 17. mai, vi (en av oss) må bare tidlig opp. De spiller til flaggheising klokka åtte (eller er det sju? ), så spiser de frokost (vi sksl ikke smøre rundstykker i år), så marsjerer de i barnetoget mellom 9-10. Etter det er det slutt. Annethvert år går de i folketoget klokka 16, men ikke i år.

Vi foreldre skal ikke gjøre noenting bortsett fra å levere barn om morgenen. Og barnet selv er opptatt med spilling fra 7/8 til 10-11.

Høres deilig ut!

Her er det revelje kl 0700, så de skal leveres før det, kan tenke meg det er 0645 (men det er 5 minutter herfra, så det skal gå greit). Da går det slag i slag for korpset til etter skoletoget. Etter det har korpset arrangement i samfunnshuset, så da blir det litt spilling igjen, så spiller de i småbarnstoget som går rundt Amfi senteret og så skal de ha konsert utenfor et gamlehjem (det synes jeg er fint at de gjør). Tenker de har fri fra rundt 12 til 15.30. Antar de nok vil på skolen da på arrangementet der. Så borgertog kl 16.

Vi (jeg) må bake kake(r) til både korps og skole, men det er nå det minste problemet. Er jo fri dagen før, så massevis av tid til å ordne det på. Så får vi tildelt en vakt, hva vet vi ikke. Det kan vel være å gå med korpset i toget (plukke opp det de evt mister, ,være vakt), selge lodd, ha fiskedam, stå i kafe osv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 22:40   #58
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Vårt korpsbarn skal bare spille i skolens tog mellom 14.30 og 15.30. Det kan vi leve godt og lenge med. Ingen andre korpsdugnader den dagen heller.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 22:53   #59
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vårt korpsbarn skal bare spille i skolens tog mellom 14.30 og 15.30. Det kan vi leve godt og lenge med. Ingen andre korpsdugnader den dagen heller.

Det høres vidunderlig ut! Jeg synes vi slipper greit unna alle andre dager enn 17. mai. Det hadde på en måte vært litt hyggelig å fått med seg noe annet enn korpsdugnad den dagen.......Men, vi har stor inntektskilde den dagen, så er det verdt det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-15, 23:02   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - hva spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det høres vidunderlig ut! Jeg synes vi slipper greit unna alle andre dager enn 17. mai. Det hadde på en måte vært litt hyggelig å fått med seg noe annet enn korpsdugnad den dagen.......Men, vi har stor inntektskilde den dagen, så er det verdt det.

Korpset vårt har en inntekt på rundt 700000 i året. Lite kommer fra 17. mai, og det er ikke mye dugnader resten av året heller. Men vi får inn ca 70000 på loppemarked, 50000 på tilsynsvakt for kommunen (da sitter foreldre vakt på skolen to kvelder i året) og rundt 50-70000 på lotteri før jul (tre timer dugnad pr familie). Det er alt som er av dugnad, og resten av inntrktene lommer fra kontingent (1200 i halvåret), og diverse andre greier. De har få medlemmer for tiden (41 stk pluss 18 aspiranter). De jobber med rekruttering. De ønsker rundt 40 i hovedkorpset, men er kun rundt 20. Dermed lite kontingentinntekter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no