Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-15, 09:36   #41
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, potetmoseren glemte jeg - den er kjempegod den jeg har.

Nå fikk jeg veldig lyst til å gå på Tupperware-party.

Hvis du bor i Oslo er du hjertelig velkommen på tirsdag.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 09:45   #42
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hvis du bor i Oslo er du hjertelig velkommen på tirsdag.

Takk, men dessverre, jeg bor ikke i Oslo.

(Tenk at jeg inviterte meg selv. )

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 10:11   #43
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Kaketinen, matboks med plass til to skiver, osteklokke.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 17:19   #44
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Takk, men dessverre, jeg bor ikke i Oslo.

(Tenk at jeg inviterte meg selv. )


Det var synd. Jeg har fått en del avbud, så vi blir ikke så mange som først tenkt. Jeg ser for meg at det blir morsommere om man er flere nemlig (i den grad slikt som dette er morsomt? Jeg husker ikke helt egentlig).

(Jeg synes egentlig flere burde invitere seg selv litt innimellom. Jeg er personlig for det i mange sammenhenger. )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 21:25   #45
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Funker det altså? Passer vispe-/kuttemekanismen til den største dingsen ned i de mindre boksene da? Blir ikke den stanga for lang liksom? Vet ikke om jeg klarer å formulere meg forståelig her nå, men...

Stangen kan deles og brukes i den minste og den midterste. Nå ble jeg usikker på hvor stor stangen i den største er, men i så fall kjøper man bare stangen og kutteren til den mellomste som ekstrautstyr... Sparer alikevell litt på det. Selve greien med kuttemekanismen kan tas ut av lokket til den største for å passe de to minste.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 21:39   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Kanskje jeg skal invitere meg selv på tupperwareparty! Jeg som prøver å unngå dem. Og som har altfor mye plastikk. Har de plastbokser som kan fryses som er lette å stable?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 22:44   #47
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kanskje jeg skal invitere meg selv på tupperwareparty! Jeg som prøver å unngå dem. Og som har altfor mye plastikk. Har de plastbokser som kan fryses som er lette å stable?

Klart de har!
http://www.tupperware.no/produkter/p...rier/coolsmart

Og helt seriøst: Du er hjertelig velkommen om du vil. Jeg må i så fall vite det innen mandag, for da må konsulenten vite hvor mange som kommer. Det er på tirsdag klokken 17.00. Vet det er et litt dumt tidspunkt, men det var det som passet best for flesteparten av mine andre gjester.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 22:49   #48
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Stangen kan deles og brukes i den minste og den midterste. Nå ble jeg usikker på hvor stor stangen i den største er, men i så fall kjøper man bare stangen og kutteren til den mellomste som ekstrautstyr... Sparer alikevell litt på det. Selve greien med kuttemekanismen kan tas ut av lokket til den største for å passe de to minste.


Jøss... Kjekt å vite. Slikt som DETTE er grunnen til at jeg visste det var lurt å poste denne tråden her.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:01   #49
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Er det denne du mener?: http://www.tupperware.no/produkter/crisper-2-l

Bretter du pannekakene før du har dem oppi da eller?

Finner ikke den melboksen, så den er vel gått ut av produksjon.

Den pannekakegreia heter ISO Duo, og ja; jeg bretter pannekakene når jeg ikke stikker rett til fatet.

Matboksene glemte jeg. De er bra. Men så har jeg jo matboksfetisj....

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:15   #50
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Finner ikke den melboksen, så den er vel gått ut av produksjon.

Den pannekakegreia heter ISO Duo, og ja; jeg bretter pannekakene når jeg ikke stikker rett til fatet.

Matboksene glemte jeg. De er bra. Men så har jeg jo matboksfetisj....

Ah! Iso Duo Servofix it is! :noterer:
Har også skrevet opp noen matbokser ja. Trenger jo sånt nå når jeg snart har barnehagebarn...

Hoff...! Jeg har ALT for mye på lista mi. På denne måten klarer jeg å få bonusgave nummer to helt alene.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 00:33   #51
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware - hva bør man ha og ikke ha?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg liker også osteklokkene godt!

Osteklokka er genial, vi har den "enkle", men ikke den minste. Det er god plass til en kilo Norvegia, men bruker du ikke ost ofte vil den tørke ut fordi boksen er konstruert med et filter som trekker fukten ut.

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Er det denne du mener?: http://www.tupperware.no/produkter/crisper-2-l

Bretter du pannekakene før du har dem oppi da eller?

Servifixen bruker jeg også når jeg steker pannekaker, den kan også brukes til å trekke pølser, fisk.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no