Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stekepanne i oppvaskmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 13:38   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stekepanne i oppvaskmaskin

Ikke gjør det! Helten fant ut at han ikke gadd å vaske den for hånd, og stappet den like godt inn i oppvaskmaskinen siden han hadde plass. Slippbelegget gikk i oppløsning, så nå trenger jeg ny. Jerngryte har jeg, men jeg må ha noe med lavere kanter og noe som ikke veier så mye.

Hvilken skal jeg velge? Hvilket slippbelegg er best? Jeg må ha ny stekepanne idag!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:40   #2
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

titan-panne

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:54   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Titanpanne? Uansett produsent? Jeg vil ha det beste, nemlig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:03   #4
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Titanpanne? Uansett produsent? Jeg vil ha det beste, nemlig.

....hm....nødvendig å værra så vanskli a?


http://www.greteroede.no/butikken/

her har de både titan-panne og den de kaller woll-panne vant best i test

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:14   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Min stekepanne har overlevd brann og å bli stekt i ovnen. Anbefaler.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:16   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Min stekepanne har overlevd brann og å bli stekt i ovnen. Anbefaler.


Dette var en god anbefaling

Hvilken stekepanne har du da Lille Sitron?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:16   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Det må jeg sjekke. Kanskje det står på den.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:18   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Det sto ikke så mye annet enn "Design: Nanny Still". Men det er en titanpanne, tror jeg. Den overlever ALT.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:38   #9
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette var en god anbefaling

Hvilken stekepanne har du da Lille Sitron?

Nå kommer jeg for evig og alltid til å tenke på Sitron som lille Sitron
(i allefall en liten stund dah)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 09:59   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Denne tråden hadde jeg rent glemt. Jeg kjøpte først en fra Scanpan med avtagbart skaft. Den skulle liksom være det beste de hadde, for den brukte de på God Morgen Norge sitt kjøkken. Da jeg kom hjem og sjekket skaftet, var det så slarkete og løst at jeg gikk tilbake med pannen. Hun sa nemlig at det kunne bli litt løst etterhvert, men ikke noe å bry seg om. Verken helten eller jeg kan leve med et slarkete skaft.

Jeg har nå bestilt en annen panne fra et annet merke (spør meg ikke om hvilket), men jeg venter i spenning på min nye titanpanne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:30   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Jeg kjøpte ny stekepanne på fredag - en Jamie Oliver-panne fra Tefal. De er svindyre - men nå på salg på Christiania Glasmagasin. Betalte 399, og førprisen sto 849. Sjekket på nett etterpå og ser at Ellos selger den samme for 699.

Kjempefornøyd - tror det er den beste panna jeg har hatt.


http://www.tefal.no/tefal/All+Produc...ainless+steel/

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 10:50   #12
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte ny stekepanne på fredag - en Jamie Oliver-panne fra Tefal. De er svindyre - men nå på salg på Christiania Glasmagasin. Betalte 399, og førprisen sto 849. Sjekket på nett etterpå og ser at Ellos selger den samme for 699.

Kjempefornøyd - tror det er den beste panna jeg har hatt.


http://www.tefal.no/tefal/All+Produc...ainless+steel/

Vet du om denne kan brukes på Induksjonskomfyr? Så ikke at det stod noe om det. Jeg er også på jakt etter en ny stekepanne.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 13:58   #13
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Vet du om denne kan brukes på Induksjonskomfyr? Så ikke at det stod noe om det. Jeg er også på jakt etter en ny stekepanne.

Ja, det var nettopp derfor jeg kjøpte den, vi har induksjon.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:22   #14
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg kjøpte ny stekepanne på fredag - en Jamie Oliver-panne fra Tefal. De er svindyre - men nå på salg på Christiania Glasmagasin. Betalte 399, og førprisen sto 849. Sjekket på nett etterpå og ser at Ellos selger den samme for 699.

Kjempefornøyd - tror det er den beste panna jeg har hatt.


http://www.tefal.no/tefal/All+Produc...ainless+steel/

åh, det var billig! Den ønsker jeg meg, men syntes den var for dyr... Sender sporenstreks jule-ønskeliste pr. e-mail til foreldre i Norge...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 00:34   #15
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Og jeg har fremdeles ikke fått beskjed om at den har kommet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 01:03   #16
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Stekepanne i oppvaskmaskin

Fiskars sin er da god også. Titanstekepanna.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no