Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-19, 13:17   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Jeg og mannen er begge ateister, er ikke medlem i noen kirke og har ikke døpt ungene. Så litt overraskende når jeg henter posten og det ligger to utgaver av Vårt Land der, adressert til meg og mannen. Så er spørsmålet, er det da noen som har bestilt dette til oss med tanke på å ville omvende oss? Eller kan Vårt Land bare sende ut adresserte aviser til folk som aldri har vært kunder hos dem? Bør vi kontakte dem for å stoppe evt. abbonement? For jeg er ikke interessert i å få regning på dette.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 13:18   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Det kan være noen har hatt et gaveabbonement å gi bort og har tenkt på dere, av uviss grunn. Jeg ville uansett ringt kundeservice der i morgen og sagt at dette er ikke veldig ønsket.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 13:56   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Det Adri sier. Når det er sagt: fra en ateist til en annen; Vårt land er ganske greit lesestoff. Jeg leser den innimellom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 14:04   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Kan hende de har kjøpt en adresseliste, trenger ikke være et aktivt abonnement. Men ville sjekket. Vet at VL også henter inn samfunnsdebattanter med motsyn, så tror de gjør en jobb på å diskutere verdispørsmål, ikke misjonere.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 15:45   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Uten at jeg aner hvordan dette funker, så må jeg bare si - at det har noe for seg å lese aviser/tidskrifter med andre politiske verider eller annet livssyn enn det man selv tilhører. Nylig abonnerte vi på Klassekampen (som nok har et politisk bakteppe jeg ikke helt identifiserer meg med) - og det var en utrolig morsomt bekjentsskap! Gode kommentarer og god journalititikk. Absolutt verdt å lese

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 15:54   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Uten at jeg aner hvordan dette funker, så må jeg bare si - at det har noe for seg å lese aviser/tidskrifter med andre politiske verider eller annet livssyn enn det man selv tilhører. Nylig abonnerte vi på Klassekampen (som nok har et politisk bakteppe jeg ikke helt identifiserer meg med) - og det var en utrolig morsomt bekjentsskap! Gode kommentarer og god journalititikk. Absolutt verdt å lese

Joda, jeg har ikke noe i mot å lese det. Men jeg har ikke hatt noe ønske om å abbonere på dette og var usikker på om det var noen som hadde opprettet abbonement i vårt navn med en bakomliggende agenda. Vi har nemlig noen i familien som kunne ha funnet på noe sånt. Og jeg er generelt ikke så glad i å få adressert post som jeg ikke har bestillt selv eller der jeg har et kundeforhold fra før.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-19, 21:30   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Ja, da kan jo Adriennes innspill om gave-abb. være aktuelt.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 13:35   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Litt spesielt å gi dere et abonnement hver, da - tror de ikke dere klarer å dele?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-19, 21:28   #9
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.448
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adressert avis i posten som vi ikke har bestilt

Slikt er ofte reklame. Vi får fagbladet fra gitte raseorganisasjon når vi inseminerer med okser av nevnte rase. Ofte får vi et blad eller to.
Eller Bonde og småbrukarlaget (vi er medlemmer i Bondelaget) sender ut til alle med registrert landbruksbedrift osv. Da er det alltid adressert i fullt navn.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no