Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-12, 21:23   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Hvorfor får man ikke kjøpt Kindle Touch 3G til Norge? (Eller får man det, det er bare jeg som ikke har skjønt det?)

Forklar gjerne med liten teskje.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 21:26   #2
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Det bare er sånn. :hjelpsom:

Men er du sikker på at du vil ha Touch? Vil du grise til skjermen?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 21:28   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det bare er sånn. :hjelpsom:

Men er du sikker på at du vil ha Touch? Vil du grise til skjermen?

Grise til skjermen? Er det et problem, altså? Jeg bruker Kindle for iPad nå, og der er det ikke et problem. Men det er det på en vanlig Kindle?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 22:54   #4
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Grise til skjermen? Er det et problem, altså? Jeg bruker Kindle for iPad nå, og der er det ikke et problem. Men det er det på en vanlig Kindle?

Det vet ingen, siden Kindle Touch ikke er å få tak i her til lands.

Min bror fikk ny Kindle til jul, altså ikke touch, men den uten tastatur. Den var veldig fin!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 22:57   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det vet ingen, siden Kindle Touch ikke er å få tak i her til lands.

Min bror fikk ny Kindle til jul, altså ikke touch, men den uten tastatur. Den var veldig fin!

Jo, du kan nå få kjøpt Kindle Touch med WiFi, men altså ikke med 3G. Og jeg skjønner ikke hvorfor.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 01:11   #6
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jo, du kan nå få kjøpt Kindle Touch med WiFi, men altså ikke med 3G. Og jeg skjønner ikke hvorfor.

Åja, det har jeg ikke fått med meg. Da skjønner jeg deg litt bedre.

Jeg kjøpte Kindle i høst etter å ha overveiet det i minst halvannet år. Da fantes bare tastaturutgaven. I tidsrommet mellom "klikk kjøp" og "levert på døren" lanserte Amazon de nye utgavene. Jeg er fortsatt litt bitter og må derfor overbevise meg selv (og andre) om at touchutgaven sikkert bare er no dritt.

Tilbake til tema: Min Kindle har jo "gratis" 3G. Kan det være at Amazon ikke lenger vil drive med denslags, tro?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 09:18   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

Jeg tenkte det samme som Turban. Jeg elsker å ha 3G på min, siden jeg synes at det burde være en menneskerett å kunne kjøpe bøker mens man sitter på en buss gjennom Bulgaria, men jeg skjønner jo at jeg er litt ekstrem på det feltet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 10:24   #8
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor får jeg ikke kjøpe meg Kindle Touch 3G?

De tilbyr fremdeles gratis 3G i Junaiten, ser jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no