Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Utvalg, gutte- og jenteklær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 00:01   #61
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



Har akkurat vært på en barnetøy-homeparty, og det var helt utrolig. For eksempel Janus Prinsesseull, som ifølge Janus skal være slitesterk, varm ull som tåler barnehagebruk osv.

Det er med blonder på. Blonder, toåringer med blonder under vinterdressen. Jeg mener- hallo?!

Sikkert mange som ønsker seg jente sårt og inderlig bare pga. det fine tøyet, men jeg synes det er helt høl i hodet. Kolleksjonene er så kjønnsdelt at det gjør meg uvel.

Se på blonde-ulltøyet her:

Det eneste problemet jeg ser her er at ullen er plastikkbehandlet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 08:42   #62
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg skjønner alt dette. Vi har også tykt ulltøy som vi gjør slik med. Det jeg spør om, er om dere bruker skjørt utenpå ullUNDERTØYET? LONGSEN?

Mine bruker vanligvis ulltrøye og ullstrømpebukse. Jeg er ikke så glad i stillongs fordi jeg synes så lett at de får glipper. De har ullongs og ullsokker liggende i barnehagen. I dag er lillesøster sendt i barnehagen i ullongs og ullsokker under kjolen. Jeg synes ikke at det er noe problem.

I det hele tatt så mener jeg at kjole/skjørt er like praktisk som bukse i barnehagen. De kan lett ta det av og på selv og når de skal ut har de ull- eller fleecetøy liggende som de kan ha under regntøyet.

Vi har hatt noen av de blondetoppene. Jeg har aldri sett noe annet enn at de har vært like varme i dem som i annet ulltøy. Jeg har ikke kjøpt dem selv ettersom de er dyrere enn de andre, men vi har fått i gave og likt veldig godt. Prinsesseullbuksene er forresten veldig behagelige og gode. Begge mine bruker sine veldig mye.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 10:20   #63
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utvalg, gutte- og jenteklær

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det eneste problemet jeg ser her er at ullen er plastikkbehandlet.

Ja, kvaliteten vet jeg ikke noe om. Den bør selvsagt være bra. Hvis den er det, ser jeg ingen problemer med at plaggene er rosa og med blonder på.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no