Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kle barna i svart

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 14:52   #1
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kle barna i svart

Hvor tidlig bruker dere svarte klær til barna? Da tenker jeg ikke på å kle dem i helsvart altså.

Synes svart er så hardt til de minste så forløpig har jeg ikke kjøpt noe svart til snart 3-åringen. Hun har jo svarte cordurafelter på dressen men ikke noe med hovedfarge svart.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:56   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Jeg syns som deg at svart blir litt hardt til de små, og bruker heller ikke svarte klær på min gutt som nærmer seg fem.
Nå fikk han nettopp en høyhalset genser som jeg er litt i tvil om kan kalles svart eller veldig mørk blå, den var han faktisk veldig fin med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 14:58   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Lille B har brukt svarte t-skjorter siden han var rundt 9 måneder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:01   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kle barna i svart

Nei, svart er for hardt. En svart t-skjorte over en annen farge langermet t-skjorte kan vel gå for en gutt synes jeg, men på jenta mi går det i lyse og klare farger.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:02   #5
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Hedda sitt først sorte plagg var i str 56 og var en body. Er man en liten rocker, så er man en liten rocker!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:04   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Trollet (snart tre og et halvt) hadde en svart body da hun var rundt et halvt år. Veldig søt og kul. Så hadde hun nesten svart duffelcoat som ettåring, som Huldra (snart halvannet) nå har arvet, og den nåværende vinterjakka hennes er også svart. Og Huldra har et par svarte penbukser. Jeg synes det er helt greit og at disse svarte plaggene er fine, selv om jeg ikke ville kledd ungene i helsvart hele tida.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:07   #7
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Kle barna i svart

Poden har en svart skjorte med hvite nålestriper i, den bruker han nå (Er nettopp blitt ett år).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:10   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Hehe, jeg har faktisk ikke tenkt over at Mathias ikke har et eneste svart plagg!

Så forressten nettopp på en svart duffelcoat til vinteren, men er usikker på om det blir svart eller kamelbrun....

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:12   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Svart er stilig til gutta mine, og jeg hadde nok brukt det om jeg hadde hatt jente også. Ikke HELsvart, men en svart bukse, svart genser eller svart shortsleeve i ny og ne er bare kult.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:15   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Kan også godt ha en svart penbukse eller en grå og svart vest eller en mørk koksgrå duffel eller svarte sko. Det har vi når jeg tenker etter. Det jeg ikke liker er det "tøffe-svarte" til små gutter. Helsvart med flammer eller glorete trykk, eller utedresser i svart.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:18   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det jeg ikke liker er det "tøffe-svarte" til små gutter. Helsvart med flammer eller glorete trykk, eller utedresser i svart.

Der er vi på nett. Hodeskaller og edderkopper har ingenting på min treåring å gjøre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:21   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Svart er kult.

Jeg lette meg fordervet etter svarte bodyer da barnet var helt fersk, og fant det heldigvis på www.metalbabies.com. En av Prototypens første bobyer hadde dette påtrykket:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:21   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Helsvart med flammer



Lille Bs første svarte plagg var en body med bilfikseverkstedet West Coast Custom sin logo. Han har også hodeskalle t-skjorter og gensere med tatoveringsmotiv; et hjerte med bånd over hvor det står Daddy. Den fikk han når han var et par måneder gammel, iforbindelse med farsdagen, men begynte å bruke den i fjor sommer.

Jeg er veldig glad i svarte klær, og syns han kler det også. Han er veldig glad i hodeskalle-klærne sine, han ser jo at vi går med det hele tiden.

Men jeg er ikke spesielt glad i motiver med skytevåpen eller masse glorete, voldsomme trykk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:24   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

glitterchick: Jeg skjønner selvfølgelig at folk har forskjellig stil, og at det gjenspeiler seg på barnas klær.
Jeg har mange svarte klær selv, men ikke akkurat i den rocka stilen.
Jeg har ikke noe generelt imot svarte klær og store trykk til barn, bare jeg slipper å ha det på mine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:24   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Bortsett fra hodeskallene kunne jeg gjerne kledd på mine pjokker slike klær som Glitter beskriver. Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:26   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

glitterchick: Jeg skjønner selvfølgelig at folk har forskjellig stil, og at det gjenspeiler seg på barnas klær.

Akkurat som jeg har store problemer med å kle Lille B i skjorter. Jeg syns han ser helt merkelig ut i det. Men jeg ser jo at veldig mange andre gjør det når barna skal pynte seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:27   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Jeg liker ikke heller dress-og slips-manne-stilen på små gutter. Skjorter kan gå an nå som han er litt større.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:29   #18
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg liker ikke heller dress-og slips-manne-stilen på små gutter. Skjorter kan gå an nå som han er litt større.

I mitt hode er det ganske langt mellom dress-og-slips-stil og å kle unger i skjorter. Det finnes veldig mange kule skjorter til små gutter.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:33   #19
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bortsett fra hodeskallene kunne jeg gjerne kledd på mine pjokker slike klær som Glitter beskriver. Og pappan hadde nok blitt øm i øynene av en sånn "daddy"-genser ja! Hvor får man tak i en sånn, mon tro?

Hva med denne?



www.darksideclothing.com

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 15:33   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kle barna i svart

Jeg vet det, gurgle. Gutten min har hatt/har flere kule skjorter. Det er "mannestilen" jeg ikke liker.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no