Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 22:35   #41
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg føler forøvrig ofte at de strykemerkene til å merke barnehageklær med var et dårlig kjøp. Jeg merket alt da han startet, siden har de ikke vært fremme. Merkepennen derimot . De merkelappene jeg satte på i april, er i ferd med å dette av, så også der må pennen frem.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:49   #42
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Kom på et par ting til her.

Strømpebukse kjøpt hos Nøstebarn. Utrolig dårlig passform. Foretrekker de langt billigere jeg kjøper på Sparkjøp. Husker ikke helt merket. Siba? Seba? Har også krympet et par nøstebarnplagg i maskinen. Godt jeg er gravid, så kan nestemann bruke dem i stedet. Kommer ikke til å kjøpe mer derfra siden maskinen vår ikke duger. Orker ikke vaske for hånd.

Katvig. Kjøpte 4 pysjer av dette merket, og samtlige manglet enten trykk-knapper eller hadde ødelagte sømmer etter første vask. Kjempesøte på, men dårlig kvalitet . Har kjøpt flere lignende pysjer fra IdaT og de varer og varer (til de er for små).

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:52   #43
Nussi77
Nybegynner
 
Nussi77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 24
Nussi77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Babybjørn bæresele den er rett og slett eledig. Bedre å bare bære ungen på armen jo rett og slett. Ikke verd 1 krone engang. Brukt 2 ganger. 1 gang på hver unge.

Ecco vinterskoene fra i fjor var vi veldig fornøyd med, var sjokkert over at de ble kåret som verstinger. Han var alltid god å varm på beina i de.

Quinny freestyle comfort 3xl, den velter for lett!!!

Nussi77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:55   #44
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg bruker ikke bæreanordninger siden jeg ikke har rygg til det, men mannen min brukte BabyBjørnen masse. Både han og Even hadde stor glede av å gå turer med den, og de brukte den til Even var en stor og tykk baby på 9-10 måneder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:57   #45
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Den bæreselen jeg kjøpte for 1100.-kroner
Hvordan kunne jeg innbille meg at jeg kunne bære noe som helst på skuldrene. Jeg har jo mer enn nok med bare jakke på. Og mine barn har jo vært små(lille E var 8 kg som ettåring)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:27   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har jeg klagd nok nå, Guniss ?


Bare kjør på du!

Det er jo litt interessant å se hvordan noen er veeeldig fornøyd med en ting andre er veldig misfornøyd med?!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:28   #47
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg føler forøvrig ofte at de strykemerkene til å merke barnehageklær med var et dårlig kjøp. Jeg merket alt da han startet, siden har de ikke vært fremme. Merkepennen derimot . De merkelappene jeg satte på i april, er i ferd med å dette av, så også der må pennen frem.




Tror nok den er ganske typisk du

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:44   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg har vært ekstremt misfornøyd med Hartan Skater-vogna med svingbart forhjul. Først hoppet hjulet av en 5-6 ganger, og når de endelig greide å fikse det fant jeg ut at det ikke gikk an å trille vogna på snø. Det var nemlig en kant inni skjermen over hjulet som gjorde at all snøet satte seg fast og låste hjulet.

Ecco-sko får jeg vondt i bena av og har derfor aldri prøvd det på Lille B.

Nøstebarnbodyene har jeg vært superfornøyd med! De har ikke blitt kverket av 30 graders ullvask her i allefall. Men en god del av de andre nøstebarnproduktene er jeg ikke like fornøyd med. Hvertfall ikke når man tenker på prisen.

I fjor kjøpte jeg også en vanvittig søt ullue til Lille B fra Kivat, men åpningen til ansiktet var så liten at den var helt ubrukelig, Den skle ned og ut i øynene hele tiden. SKikkelig dårlig passform.

(jeg har også vært superfornøyd med Babybjørn stelleveska. Litt klumpete, men veldig deilig at den står av seg selv og er ryddig.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:50   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Hm, jeg har vært veldig fornøyd med Ecco til både barn og voksne.

Signerer, eneste problemet var at hun vokste ut av sandalene i sommer, kan jeg skylde det på ecco tro?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:07   #50
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

I fjor kjøpte jeg også en vanvittig søt ullue til Lille B fra Kivat, men åpningen til ansiktet var så liten at den var helt ubrukelig, Den skle ned og ut i øynene hele tiden. SKikkelig dårlig passform.


Passformen passer veldig godt til mine jenter. Vi har derfor ikke mindre enn fire Kivat luer i hus, i forskjellig størrelser og farger.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 11:37   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Passformen passer veldig godt til mine jenter.

Har de veldig høye hoder?

Eller kanskje lille B er lavpannet? Huffda. Tenk å spøke slik om sitt eget barn. :slemmamma:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:24   #52
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Finnes det nullgraders program på vaskemaskiner da? (Jeg er ikke dreven vasker nemlig).

Vann fryser ved 0 grader så jeg tviler . Det betyr vel bare at vannet ikke varmes opp i det hele tatt, og dermed har den temperaturen det har når det kommer fra kaldtvannskranen. Men det kjøles nok ikke ned til 0 grader nei. Tror ikke vaskemaskiner har kjølefunksjon.

Jeg kommer ikke på noe dyrt og dårlig jeg har kjøpt sånn i farten. Bare en ullpysj fra Joha. Den ble fort veldig gjennomsiktig etter å ha vært vasket noen ganger, selv om jeg fulgte vaskeanvisningen og ikke brukte skyllemiddel. Har vasket mye annet ull uten problem. Revnet rundt knappene gjorde den også.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 02-10-06 kl 12:54.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:38   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Da Trulsern ble født fikk vi ikke til amminga, så jeg fant ut at jeg ville pumpe å gi fra flaske en stund. Brukte en manuell brystpumpe fra Medela først, og den var bra. Men så tenkte jeg at siden jeg nok skal drive med dette i noen måneder er det sikkert lurt å ha en elektrisk pumpe.
Først kjøpte jeg den elektriske fra Medela, og så kjøpte jeg en annen elektrisk en, også gikk jeg tilbake til å bruke den manuelle fra medela.
Gikk mye kjappere og og bråket mindre.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:46   #54
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg prøver å komme på dyre ting jeg ikke har vært fornøyd med, men akkurat nå står det stille. Kanskje jeg bare har kjøpt smarte ting?

Jeg og, eller så har jeg kanskje bare kjøpt billige ting? Men det har ikke vært så mange bomkjøp.

Ammeputen var, men den var billig - takk gud og lov
Ellers var jo ikke akkurat Avent-håndpumpen helt god, men det er vel like mye min skyld. (Dårlig ku ja; denne kuen lar seg best håndmelke. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:49   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Vann fryser ved 0 grader så jeg tviler . .

Det var akkurat det jeg hang meg opp i. Så for meg frosne ullklær i vaskemaskin . At vannet ikke varmes opp høres mer logisk ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 12:58   #56
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Jeg kjøpte Geox joggesko til eldste gutten, fordi han er fæl til å svette på føttene...
Ikke fornøyd i det hele tatt!

Mange år siden jeg brukte "Baby Bjørn"- bæresele nå, men jeg var veldig fornøyd med den! Nå har LaBanga den, og jeg tror hun også var fornøyd med den...
(nå kan det være hun ikke er førnøyd med den i det hele tatt, men ikke tør å si det til meg... )

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:02   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg kjøpte Geox joggesko til eldste gutten, fordi han er fæl til å svette på føttene...
Ikke fornøyd i det hele tatt!

Geox kjøpte vi også til Lille B i sommer, og tenkte det ville være genialt med den hullete sålen. Etterhvert nektet han å gå med dem. Grunnen var at småstein satte seg fast oppi de små hullene og ramlet ikke ut når vi ristet skoene for sand. Til slutt måtte jeg ta ut sålen hver morgen og sitte med nål for å få ut steinene som stakk han under føttene. Kjøper ikke sånne igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:07   #58
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Har de veldig høye hoder?

Eller kanskje lille B er lavpannet? Huffda. Tenk å spøke slik om sitt eget barn. :slemmamma:


Nei, det er det som er litt rart med det du skriver. De har begge to relativt små hoder. Luene er derfor kjøpt i små størrelser også.

Men akkurat nå ser jeg for meg mine jenter med lange kupler på hodet, og lille B som neandertaler.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:08   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Men akkurat nå ser jeg for meg mine jenter med lange kupler på hodet, og lille B som neandertaler.

Coneheads vs. apeman?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:10   #60
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyrt - men dårlig likevel (del erfaringer)

Har ikke så mange bomkjøp. Har investert i en ammepute denne gangen, så får vi se hva jeg synes om den.

Strømpebuksene fra Janus ble bare kjøpt en gang. Ullbodyene fra sparkjøp får jeg ikke over hodene deres. (Men de er jo ikke så dyre da.)

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no