Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Å snille?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-11, 23:22   #121
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Så lenge varte den verdensfreden lizzm.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:23   #122
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så lenge varte den verdensfreden lizzm.


Men pusen, hva forventet du egentlig når du tenkte å starte på FP av alle steder?

(Morsom samtale. Takk! Trengte det etter en hard uke.)

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:26   #123
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Men pusen, hva forventet du egentlig når du tenkte å starte på FP av alle steder?
)

Nå ble jeg litt sånn: , men så slo det meg at det var Irma som ble referert til som pusen. Jeg får nemlig alltid litt hetta når noen roper "pusekatt" etter meg på offentlig sted.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:26   #124
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:27   #125
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg bruker aldri nedlatende. Jeg bruker den som en blunk bare. Jeg bruker i hyggelig betydnibg også. Kanskje.

Samme her.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg skal KUN bruke denne nå:

Jeg skal kun bruke denne: Den betyr at jeg liker tunger/tungebruk, men vil helst slippe å se og høre. Og kanskje denne , som betyr at jeg er akkurat passe brisen til at jeg gir bæng. (Ikke nå, men sånn ellers.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:35   #126
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å snille?

Farger og fete fonter må vi ha!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:38   #127
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Nei, f&%$ nå må dere holde opp! Øynene mine!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:40   #128
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei, f&%$ nå må dere holde opp! Øynene mine!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:40   #129
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei, f&%$ nå må dere holde opp! Øynene mine!

Bedre nå?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:42   #130
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Denne tråden får meg iallefall til å elske FP litt. Ikke så galt at det er godt for noe.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:46   #131
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Herremin, jeg husker alle de der signaturene på NM. Hvor vi la inn schwææære photoshoppede bokser i alle regnbuens farger med 4-8 bilder av avkommene. Med tekster som "Ariane Undulate født 03.04.2005 f.nr 47866. Mammas lille gullklump!!!". Det var til og med forum som tillot enda større signaturer hvor det var plass til hele livshistorien, NM var vel ganske restriktive på plassen. Signaturene i slike forum tar omtrent 99,8% av tråden.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 23:54   #132
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Herremin, jeg husker alle de der signaturene på NM. Hvor vi la inn schwææære photoshoppede bokser i alle regnbuens farger med 4-8 bilder av avkommene. Med tekster som "Ariane Undulate født 03.04.2005 f.nr 47866. Mammas lille gullklump!!!". Det var til og med forum som tillot enda større signaturer hvor det var plass til hele livshistorien, NM var vel ganske restriktive på plassen. Signaturene i slike forum tar omtrent 99,8% av tråden.

[avsporing] :grøss: Jeg satt på kafe en gang med en venninne som ble gjenkjent som **** fordi hun hadde med sin sønn og hun hadde bilder av ham i signaturen. Det verste var vel ikke at hun ble gjenkjent, men at hun som gjenkjente henne visste så og si alt om henne (hun var en veldig åpen forumbruker) og når hun sa sitt nick så viste det seg å være en forumbruker med 5 innlegg! [/avsporing]

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:29   #133
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Har de ikke slike signaturer på NM enda da?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:41   #134
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

[avsporing] :grøss: Jeg satt på kafe en gang med en venninne som ble gjenkjent som **** fordi hun hadde med sin sønn og hun hadde bilder av ham i signaturen. Det verste var vel ikke at hun ble gjenkjent, men at hun som gjenkjente henne visste så og si alt om henne (hun var en veldig åpen forumbruker) og når hun sa sitt nick så viste det seg å være en forumbruker med 5 innlegg! [/avsporing]

Jeg kjente plutselig igjen en dame jeg sto og smalltalket med. Hun hadde vært meget åpen om alt så da jeg skjønte hvem hun var så ble jeg litt satt ut for da sto jeg ovenfor en person jeg visste mer om enn noen av vennene mine.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Har de ikke slike signaturer på NM enda da?

Jo.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:50   #135
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Hvordan bøyer man å snille?

Å snille, sniller, snilte, snilt?
Å snille, snalle snullet, snult?
Å snille, snuller, snaller, snolt?
å snille, sniller, snalte, snalt?
Å snille, sniller, snulte, snault?
Å snille, sniller, snillet, snillet?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 00:54   #136
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvordan bøyer man å snille?

Å snille, sniller, snilte, snilt?
Å snille, snalle snullet, snult?
Å snille, snuller, snaller, snolt?
å snille, sniller, snalte, snalt?
Å snille, sniller, snulte, snault?
Å snille, sniller, snillet, snillet?

Tror du er på sporet av noe.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 10:36   #137
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Nå ble jeg litt sånn: , men så slo det meg at det var Irma som ble referert til som pusen. Jeg får nemlig alltid litt hetta når noen roper "pusekatt" etter meg på offentlig sted.

Noe som skjer stadig vekk, formoder jeg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 10:37   #138
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å snille?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Noe som skjer stadig vekk, formoder jeg?

Har skjedd et par ganger. GydaG er skyld i den udåden mener jeg å huske.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 10:42   #139
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Å snille?

Dere fjerner ikke nå når jeg endelig har funnet den altså.

Ikke heller.

  Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 10:57   #140
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å snille?

Er blunke-smileyen også farlig nå? Da har jeg vært hoven i utallige tråder, senest i går. :vurderer å gi opp smileybruken helt:

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.



Tøft av en torsk å snille en katt.

Herlig.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no