Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Lekeland

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-14, 21:32   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Lekeland

Vi skal til et lekeland på søndag og jeg ser det er ganske mange å velge mellom i Oslo/Akershus. Vi har vært på Lillestrøm, et på Kolbotn og Leos Lekeland i Bærum tidligere. Han ble veldig astmatett på Leos Lekeland, men det kan jo være tilfeldig, og det er to år siden, men husker jeg riktig at det var tepper der? Er Leos lekeland i Oslo bygget opp annerledes?
Hvordan er Hopp i havet?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:42   #2
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekeland

Leos lekeland i Oslo er det lekelandet jeg synes har vært mest åpent, minst støy (eller tilrettelagt for mindre støy i foreldresonen), og renest av de jeg har besøkt.
Ingen tepper der.

Kan han ha fått astmaanfall pga all herjingen? Det hender at min gutt blir litt tett pga at aktivitetsnivået blir så høyt.

Hopp i havet er forholdsvis lite i forhold, men ganske allright.

Vil fraråde Gigagøy ut mot Lørenskog, det er helt forferdelig støyete, og forholdsvis mørkt og uoversiktlig (synes jeg).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-14, 22:43   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.059
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekeland

Leos lekeland i Oslo er det mest åpne og hyggeligste jeg har vært i. Gigagøy virker som en bunkers i forhold. God luft, mye luft, høyt under taket og virker relativt rent på Leos Oslo.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 00:07   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekeland

Leo's på Ulsrud er rimelig nytt. Det er tepper på gulvene i lekeområdet.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 00:35   #5
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lekeland

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Leo's på Ulsrud er rimelig nytt. Det er tepper på gulvene i lekeområdet.

Oj, er det? Da beklager jeg feilinfo.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no