Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 09:09   #81
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Sitat:

Da vi tok med telefonene på rotur, var til gjengjeld iPhone 4 den eneste som var i nærheten av å ha stabil forbindelse. Der kom vi et stykke på vei med å laste ned VG Mobils forside, mens de tre andre telefonene sa «ingen tjeneste».

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10043839

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 16:49   #82
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Kan Iphone brukast på dockinstasjon sånn som Ipod kan?

Og kan Iphone brukast til trening sånn som Ipod? Eg tenker synkroniserast med Nike og alt det der.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:50   #83
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg har 16 GB nå, og når jeg legger inn serier og sånt når jeg skal på tur (lange flyturer, feks) blir det liten plass. Særlig da hvis det ligger video og bilder som jeg har tatt i tillegg til musikken. Men det er jo meg. Jeg har hatt 16 GB i halvannet år, og det har gått bra.

Korleis gjer du det? Altså legg inn serier? Det har eg aldri forstått meg på...

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:09   #84
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Ser at mange lurer på dette med forsikring. Gjennom netcom får man forsikring for 30 kr mnd. Får ny telefon for 350 kr. Sikkert noen krav til hva de dekker, fikk dekt telefon kastet i do, av guttungen.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:16   #85
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kan Iphone brukast på dockinstasjon sånn som Ipod kan?

Og kan Iphone brukast til trening sånn som Ipod? Eg tenker synkroniserast med Nike og alt det der.


Ingen som veit?

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Ser at mange lurer på dette med forsikring. Gjennom netcom får man forsikring for 30 kr mnd. Får ny telefon for 350 kr. Sikkert noen krav til hva de dekker, fikk dekt telefon kastet i do, av guttungen.

Greit å vite. Synes mammas historie om at forsikrinsselskap nekta å forsikre Iphone pga. at den var så populær, var litt, eh, snål.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 09:28   #86
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

iPhone er som en iPod touch, i tillegg til at man kan ringe og ta bilder, så funker i dockinger og regner med at den også kan brukes til trening (men jeg har ikke forsøkt det).

Jeg la ut 3GS-en jeg "fikk" på garantien pga fuktskade på Finn i går og solgte den etter en hektisk liten budrunde på en halvtime. Så nå må jeg finne ut av hvor jeg kjappest får tak i 4-ern.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 10:18   #87
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Medio oktober, fekk eg fortalt .

Takk for svar, LaBanga.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 22:38   #88
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Så vidt jeg vet er det vel bare NetCom av teleselskapene som forsikrer iPhone.
Telenor gjør det ikke, ei heller "idiotforsikringene" til Elkjøp og Lefdal.

Dette er fordi Apple er sykt sære når det kommer til service. De reparerer aldri på en iPhone, de blir byttet ut. Og det kan jo bli fryktelig dyrt for forsikringsselskapene etterhvert.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 11:16   #89
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Og kan Iphone brukast til trening sånn som Ipod? Eg tenker synkroniserast med Nike og alt det der.

3GS og 4 kan brukes med Nike+, ja. I tillegg finnes det en drøss programmer som bruker telefonens GPS for å tracke treningen, jeg bruker RunKeeper.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:18   #90
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

I dag har jeg henta min på posten

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 14:26   #91
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Gaah!! min ligger på postterminalen her i byen.. får den ikke før mandag.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 14:59   #92
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Min leverte dem på døra.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 15:17   #93
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Den kommer med bring, så kan vel tenkes at den kommer på døra på mandag.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 17:41   #94
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Bestillinga mi finnes ikke. Så nå må jeg bestille på nytt. Jeg må først vente på en verdikode for å få samme pris som den opprinnelige bestillinga. Jeg er litt småirritert.
Vurderer sterkt å kjøpe hos Applestore, men de har bare 1 års garanti.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:12   #95
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Min ble levert på døra på tirsdag.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:22   #96
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hvor bestilte dere fra?

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 18:45   #97
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg bestilte fra netcom.
Ringte de fredag klokken 12 for å spørre om det var lenge til den kom.
Fikk da beskjed om at jeg skulle få den levert i løpet av september. Mest sannsynlig den siste uka.
3 timer senere fikk jeg melding om at den var på vei.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:51   #98
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Noen som vet når den hvite kommer?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:31   #99
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Lurer på om den hvite er bebudet til november en gang. :grubler:
Jeg har hatt min iPhone 4 i litt over en uke nå, og er stormende forelsket. Dette var noe annet enn det gamle Nokia-sølet jeg hadde tidligere.

May the fourth be with you.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:36   #100
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hvor bestilte dere fra?

www.apple.com/no

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no