Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-10, 22:42   #241
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Korleis får eg delt bilder frå Iphone til feks. FP?

Photobucket-app og konto.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 23:25   #242
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Bedre skjerm og kamera, Verity - skjermen er virkelig krystallklar og det er ingen forsinkelser ved touch. Kameraet har bedre oppløsning, blitz og flere valgmuligheter - bl.a kan du nå ta bilde av deg selv på en enklere måte da det er kamera også i front, over skjermen. Den kan spille inn video i HD og du kan holde videosamtaler med den.

Den er bedre å holde i synes jeg, designet er bedre - den har litt mer tyngde (noen få gram bare, men det merkes) og ligger bedre i hånden da den er en anelse smalere enn 3GS. Bedre batterilevetid ++

Okei, takk for info.
Tror vel jeg må ha min 3GS ei stund til. Kanskje på tide å fornye når femmern kommer.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 23:33   #243
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Meg og min


Sist redigert av Dronningen : 01-11-10 kl 09:12.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 23:35   #244
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Får dere til å laste ned bilder på telefonen fra f.eks. facebook?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 00:04   #245
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.



Jeg kan melde meg her!! Fikk for få minutter siden en splitter ny iP4 32GB i fanget - av snilleste mannen ... Men jeg får jo ikke tafset på den slik jeg vil, for dusteriet krever jo mikrosim!

Arg, jeg er utålmodig - går det ikke an å trikse (les: kutte) til simkortet jeg har? Eller MÅ jeg bare vente og se hva jeg kan fikse i morgen!??

Du får gjort alt på telefonen uten å ringe uten simkort.
Been there. Done that.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 00:47   #246
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Sybil: iPhoooooooone!!! Du blir ikke skuffet!! :hehehe.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 02:42   #247
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Da er jeg også lykkelig eier av en iPhone 4 etter mye om og men. Hadde en iPhone 3 uten g eller hva de nå blir, som tok kvelden. Og siden jeg får telefon dekket gjennom mannens jobb, fikk skretæren deres beskjed om å finse. Mannen kom ikke på å si en gang at det skumle være en iPhone4, så jwg. Le hakke sur da han kom hjem med en 3G. Og mildt sagt gretten da jeg i morges oppdaget at det ikke en gang var en 3G, men samme greia som jeg hadde før. lm: Det toppet seg da jeg fikk en MMS jeg måtte laste ned fra nettet, så jwg bestemte meg for å være bitch og få mannen til å be sekretæren fikse den jeg egentlig ville ha. Som sagt, så gjort.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 12:07   #248
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Grattis MM - den er jo bare elskbar!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:38   #249
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Me like Ip4

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:08   #250
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg eeeelsker min!

Men jeg syns faktisk ikke batterilevetiden er veldig god, det er eneste minuset.
Ellers er jeg totalt avhengig og in løøøv.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 11:57   #251
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg ser at amobile har gått fra terningkast 6 til 4 nå.
Jeg leste testen for noen uker siden, da ga de 6, men nå har de gått ned til 4 med denne forklaringen:

Testen er oppdatert:
Nærsensoren i Iphone 4 har alltid vært litt problematisk, men Apple lovte tidlig at det skulle komme ny programvare som fikset dette. Denne beskjeden kom ganske tidlig i telefonens levetid, og vi har valgt å avvente oppdateringen.

Fire måneder etter at telefonen kom i salg fungerer fortsatt ikke nærsensoren slik den skal. Derfor har vi valgt å fjerne Anbefalt-stempelet vårt, og å justere terningkastet i henhold.


Nærsensoren? Hva er det da?

Prisen blir også kritisert ser jeg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 12:59   #252
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Nærsensor!? Kan det ha noe med kameraet å gjøre tro!?? Synes det er rart de justerer fra 6 til 4 pga. det, men at 6 til 5 hadde vært mer naturlig.

Je je, jeg er nå mektig proud av og fortsatt forelsket i mitt eksemplar - okke som!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 13:13   #253
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 13:38   #254
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Aha. Takk for oppklaring Skilpadda.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 13:42   #255
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Aha!!

Når det er sagt så har jeg faktisk opplevd dette som et "problem" på iP4. Det var en dag her da jeg stadig kom borti knappen for lydløs med kinnet da jeg snakket med min mor, og hun/jeg ble borte, ved gjentatte forsøk. Irriterende der og da. Har dog ikke opplevd dette siden, ei heller med min gamle 3GS.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:27   #256
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

Jeg har skikkelig problemer med den. Legger på, setter på høytaler, ringer opp andre mens jeg sitter i telefonen, etc. Skikkelig irriterende!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:56   #257
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

Jeg tror ikke jeg har merket noen problemer med dette. Men jeg ringer ikke SÅ veldig mye heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:28   #258
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nærsensoren er den som gjør at den slår av skjermen når man holder telefonen opp mot øret. (Slik at man ikke kommer borti knapper med kinnet eller noe sånt.)

Det har jeg aldri opplevd faktisk, men så har jeg stort sett brukt headset når jeg snakker... helt til jeg mistet det... hva gjør jeg nå liksom???

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 08:41   #259
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hmm, det hadde jeg problemer med på den forrige 3g-en, men det var ikke noe problem, siden jeg uansett måtte ha høytaler på, fordi den lille ørethøytaleren ikke virket. Opplever ikke problemer med det på den nye telefonen, men det er ikke det at jeg snakker mye i den da.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:38   #260
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg har fått, jeg har fått!

Men hvordan får jeg overført bilder til FB?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no