Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Legge ut bilder

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 09:53   #1
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Legge ut bilder

Tenkte jeg skulle prøve å legge ut bilder, men aner ikke hvordan jeg gjør det.

Har:
1 stk datamaskin
1 stk digitalt fotoapparat

Hvordan gjør jeg dette?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:17   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Legge ut bilder

Har du bildene på datamaskinen din?
Antar at du kobler til med en USB-kabel fra kamera til data og overfører ved hjelp av et program som følger med digitalkameraet ditt?

Jeg gjør det i hvert fall sånn.

Jeg har også registrert meg på et sted som heter Photobucket, hvor man kan legge opp bilder gratis, og hvor det er greit å linke fra når man skal legge inn bilder på nett.
Det du gjør da, etter å ha registrert deg der, er å laste opp bildene til photobucket. Da ligger de der i ditt album.

Når du vil legge inn bilder f.eks her, logger du på photobucket, og kopierer bildeadressen. Når du skriver et innlegg her, så klikker du på den firkanten som ser ut som et brev, og da kommer det opp en liten boks hvor du limer inn bildeadressen (urlen til bildet)

Hvis du finner bilder på andre nettsider, så høyreklikker du, og velger enten kopier bildeadresse eller hva det er det står, eller så høyreklikker du, velger egenskaper, og merker adressen til bildet, og limer det inn i boksen som nevnt over.
Gikk det an å forstå dette?

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 15:23   #3
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Legge ut bilder

Takk for svar, skal prøve!! :smiler energisk:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no