Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

De beste avfallsposene?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-23, 13:25   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

De beste avfallsposene?

Siden vi har gått over fullt og helt til handlenett så har vi ikke lengre handleposer fra matbutikk til restavfall. Har forsøkt litt ulike typer, men flere av de er så skjøre at de revner hvis du ser litt hardt på de. Jeg forstår at de ikke bør være tykke, men de må holde. Noen som har noen favoritter? God knytemulighet er et stort pluss.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 13:33   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Jeg liker de fra Kiwi. 10 kr for en rull. Men de tåler sikkert ikke så mye vått avfall. Jeg løser det ved å sette en tom melkekartong eller et rømmebeger eller noe nedi posen der jeg har matavfall oppi (nei, vi har ikke matavfallssortering her enda).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 13:34   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

De til Europris og Rusta er de beste til restavfall og holder godt. Har gjort noen bomkjøp, men da går de som poser til plastavfall isteden så jeg får brukt opp dem også etterhvert. Prisen er den samme om ikke Rusta har ekstra tilbud. De har det noen ganger.

https://www.europris.no/p-soppelpose-20-stk-30-l-202199

https://www.rusta.com/no/no/avfallsp...401100102.aspx

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 13:39   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

+1 på Europris og Rusta sine poser. Billige og bra.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 13:45   #5
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Hmm, jeg syns de fra Europris blir litt små. Men det er sikkert fordi søppelbøtta mi muligens er litt stor.
Har fra Clas Ohlson. De er litt i største laget, men holder greit.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 13:52   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Husker ikke hvor vi har kjøpt dem, men liker best de med snøring, dvs en snor som strammes når du trekker i den, slik som dette. Tror de har det flere steder. Mulig de vi har kjøpt er fra Rema.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 14:05   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Vi kjøpte på Europris før, men dei har slutta å føre dei gode med knyting i toppen. No brukar vi Rema sine, dei med blå knyting passar best i størrelse syns eg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 14:05   #8
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Husker ikke hvor vi har kjøpt dem, men liker best de med snøring, dvs en snor som strammes når du trekker i den, slik som dette. Tror de har det flere steder. Mulig de vi har kjøpt er fra Rema.

Ja, Rema har sånne i flere størrelser (i alle fall to ). Jeg har en rull liggende til søppelbøtta på badet, for den er så dyp at alle andre poser egentlig blir for små (kjøpt i en tid hvor vi produserte betydelig mer søppel på badet enn nå aka bleier).

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 14:17   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Av de jeg har prøvd, liker jeg Clas Ohlson sine; de på 30L. De er akkurat passe tjukke, og perfekt størrelse for søppelbøtta mi.

(Har ikke prøvd så mange, for gidder ikke å sjekke butikker der jeg aldri er, og CO er lett tilgjengelig når jeg er og trener.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 15:12   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Jeg er fornøyd med de fargerike fra Europris til 10 kr for en rull. Vi har rema sine også, de er litt tynne synes jeg, men helt greie.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 15:38   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Jeg bruker bare matavfallsposene fra kommunen for de passer perfekt i søppelbøttene.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 16:40   #12
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

+1 på Europris. Det får ikke så fort hull på dem.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 16:55   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg bruker bare matavfallsposene fra kommunen for de passer perfekt i søppelbøttene.

Til annet avfall også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 19:14   #14
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Jeg liker biltema sine, revner ikke lett og passer godt i avfallsbøtta.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 21:42   #15
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

+1 på Europris og Rusta sine poser. Billige og bra.

1+ til på de herfra (virker som det er samme produsent, bare ulike farger)

De grå fra Coop revnet bare man så på de.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 21:51   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

+ på Europris sine.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 22:47   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

De på 30 liter blir for små for dunken her, så jeg kjøper poser på 40 liter fra Europris. De er gjennomsiktige og har hanker til knyting.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-23, 23:55   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Takk for tips. Var tilfeldigvis på Clas i dag, så tok med meg både de med knyting (det høres praktisk ut) og de fargerike siden de var nevnt her. Tror den med knyting var 40L og de andre 30L. Vi har ganske liten søppelbøtte, så kanskje den 30L passer best.

I Oslo så får vi ikke poser til restavfall av kommunen, frukt, så det må vi stå for selv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 07:45   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

På rusta har de 40 liters poser i samme serie. De er helt perfekte i min søppelbøtte!

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Hmm, jeg syns de fra Europris blir litt små. Men det er sikkert fordi søppelbøtta mi muligens er litt stor.
Har fra Clas Ohlson. De er litt i største laget, men holder greit.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-23, 08:01   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De beste avfallsposene?

Jeg liker Kiwi sine best.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no