Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-11, 09:32   #881
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Sparkebukseinnholdsbeundrerinne, lizm. Det var svaret på stikkordet "mamma".

Virkelig?!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 09:53   #882
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Virkelig?!

Jepp. Jeg er blodfan av lange sammensatt ord, men det får virkelig være grenser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 24-08-11, 09:59   #883
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hehe, ja det er en del sånne finurlige sammensetningsord. Artig.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 10:00   #884
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Hehe, ja det er en del sånne finurlige sammensetningsord. Artig.

Det er ikke så gøy når man ikke får det til.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 24-08-11, 10:03   #885
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

jeg har sudoku på mobilen som jeg løser mens jeg ammer Mikro når jeg legger henne, så jeg dropper kryssord.

Eller, egentlig spiller jeg oftere kabal mens jeg legger henne...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 10:40   #886
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Sparkebukseinnholdsbeundrerinne, lizm. Det var svaret på stikkordet "mamma".

Da skjønner jeg hvorfor jeg aldri får det til, jeg har ikke evnen til å tenke så klissete.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 10:58   #887
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det hadde dessuten passet bedre med stikkord "mormor" eller "bestemor" synes jeg. Min mor og min svigermor beundrer sparkebukseinnholdet mye mer enn jeg gjør. Jeg elsker mine barn, men bestemødrene... beundrer mer enn jeg gjør.

Så det så!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:07   #888
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Men hva med ord som MILF og HotMama, trenger vi virkelig å vite at denne flotte damen har barn?

Selvfølgelig trenger vi ikke det. De ordene er jo heller ikke nødvendige, så jeg skjønner ikke om du trekker frem dette som et forsvar for ordet negresse eller hva?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Skal vi da snart få se samme språkendring for blondiner? Eller trenger vi ikke noe begrep som forteller noe om hvilken hårfarge folk har, fordi det er uviktig?

I beskrivelser kan man selvsagt si noe om hvordan folk ser ut. Men "negresse" er ikke en nøytral beskrivelse, altså.

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Jeg ser at det kan være generaliserende, men i visse sammenhenger, når man skal forsøke å forklare hvem man mener, så kan det jo være et visst poeng i å få frem om personen er hvit, svart, rødhåret, tynn, lang, skallet, AmCar-frelst, datanerd etc. slik at andre forstår hvem man faktisk mener. Jeg anser det som mindre farlig å bruke generaliserende beskrivelser overfor personer man vet ikke misforstår, dersom man skulle komme til å bruke et ord som ikke er helt PK ellers.

Om man er i et miljø der neger og negresse er greit, så be my guest. men vit at jeg hadde sett på dere som reaksjonære og fordomsfulle, og det ville sannsynligvis veldig mange andre gjort også. Og selvsagt kan man si "hun med det røde håret som synger så pent, han fra afrika som jobber i den frisørsalongen osv. Men som jeg nettopp sa, negresse er ikke et slikt nøytralt beskrivende utrykk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:13   #889
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Denne tråden her hender det rett som det er at jeg har trykka meg innpå, og mer enn en gang har jeg måttet kikke øverst på hvilket underforum jeg er på, aldri helt sikker.
Sudoku er tingen ja - vi er vel nærmest for gammelt ektepar å regne der; det hender nemlig vi tar en sudoku på mobilen på senga. Løser samme og så er det selvsagt om å gjøre å bli ferdig først. Ikke verst å få det på mobilen, før printa vi ut fra nettet. Hjelpes så tørre og gamle vi høres ut, men artig er det nå.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:17   #890
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger


Man kan ikke si "hun fra Afrika" heller. Jeg har lært at det er svært uhøflig å anta eller antyde at folk ikke er fra Norge bare fordi de har hudfarge med mer pigmenter. Jeg vet faktisk ikke hva som er ok å bruke om man skal fortelle hvilken verdensdel en person ser ut til å ha opphav fra. Neger er helt feil, men afrikaner er ikke riktig det heller for personen kan ha vært født og oppvokst på Kløfta. afrikansk-amerikaner blir liksom litt teit for en som hverken er fra Afrika eller Amerika. Jeg har endt med å tenke at jeg nok vil si "hun med det røde skjørtet" eller noe sånt.

 
Gammel 24-08-11, 11:26   #891
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Sneipen pleier å si "han som er litt mer brun enn meg". Det er ganske presist og unektelig lite stigmatiserende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:33   #892
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Man kan vel kanskje si "hun med afrikansk utseende". Men det blir jo litt feil, for i nordafrika ser de jo helt anderledes ut enn de sør for Sahara.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:34   #893
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Man kan ikke si "hun fra Afrika" heller. Jeg har lært at det er svært uhøflig å anta eller antyde at folk ikke er fra Norge bare fordi de har hudfarge med mer pigmenter. Jeg vet faktisk ikke hva som er ok å bruke om man skal fortelle hvilken verdensdel en person ser ut til å ha opphav fra. Neger er helt feil, men afrikaner er ikke riktig det heller for personen kan ha vært født og oppvokst på Kløfta. afrikansk-amerikaner blir liksom litt teit for en som hverken er fra Afrika eller Amerika. Jeg har endt med å tenke at jeg nok vil si "hun med det røde skjørtet" eller noe sånt.

Jeg sier "afrikanskutseende" eller "med asiatisk utseende", og regner det som passelig nøytralt. Også sier jeg "hvit", når jeg tenker meg om, og det er jo i grunnen ganske teit, som om det utvilsomt er så fint og flott at det ikke trengs å omskrives, liksom.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:34   #894
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg synes datteren min på 4 var ganske søt da hun mente at en ny assistent i barnehagen var fra Afrika fordi han hadde fletter. Hun har ikke nevnt fargen hans.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:36   #895
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Man kan vel kanskje si "hun med afrikansk utseende". Men det blir jo litt feil, for i nordafrika ser de jo helt anderledes ut enn de sør for Sahara.

Hvis det er for å skille mellom en hvit og en brun person, så fungerer det jo fint. Skal man skille mellom en person fra Uganda og en fra Egypt, så må man vel bare si at de er fra Uganda eller Egypt da, eller si "hun mørkeste av dem".

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:38   #896
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Tja, det er jo mange brune personer i asia også, som kan ligne mye mer på de fra nordafrika enn de internt i afrika ligner på hverandre, så jeg synes ikke det er helt dekkende likevel.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:39   #897
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Tja, det er jo mange brune personer i asia også, som kan ligne mye mer på de fra nordafrika enn de internt i afrika ligner på hverandre, så jeg synes ikke det er helt dekkende likevel.

Men "neger" ville skilt mellom dem?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:40   #898
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nei, ikke egnetlig, aboriginerne også ble kalt for negre. Neger er ikke et dekkende begrep synes jeg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:46   #899
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.


Man kan ikke si "hun fra Afrika" heller. Jeg har lært at det er svært uhøflig å anta eller antyde at folk ikke er fra Norge bare fordi de har hudfarge med mer pigmenter. Jeg vet faktisk ikke hva som er ok å bruke om man skal fortelle hvilken verdensdel en person ser ut til å ha opphav fra. Neger er helt feil, men afrikaner er ikke riktig det heller for personen kan ha vært født og oppvokst på Kløfta. afrikansk-amerikaner blir liksom litt teit for en som hverken er fra Afrika eller Amerika. Jeg har endt med å tenke at jeg nok vil si "hun med det røde skjørtet" eller noe sånt.

Nei, jeg mente selvsagt om man vet at noen er fra Afrika. hvis jeg ikke vet, sier jeg brun, mørk, svart ett-eller-annet. Hun med det røde skjørtet er jo helt fair, det ville man jo sagt om hvem som helst andre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 24-08-11, 11:49   #900
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Man kan vel kanskje si "hun med afrikansk utseende". Men det blir jo litt feil, for i nordafrika ser de jo helt anderledes ut enn de sør for Sahara.

Vel, jeg har ei venninne som hadde stegla på den der. Hun har nemlig ikke aner fra afrika, det er ganske bra miks av diverse. Dette er ikke lett. Av og til er det ganske nyttig å kunne si noe om utseende i form av rase, men det er et minefelt av dimensjoner.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no