Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken duk skal jeg velge?
Arne Jakobsen 102 68,92%
Square 22 14,86%
Snowflakes 17 11,49%
Ingen av dem/Annet/Dustepoll 7 4,73%
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 00:40   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge












Tja, jeg syns ikke noen av dem var wow. Men de to øverste var finest. Hvorfor ikke kjøpe hvit linduk i stedet? Er ikke det mer anvendelig?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:53   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Den Arne Jacobsen holder bare pga designernavnet. Hadde du sagt den kom fra Sandvika veveri, ville ingen stemt på den.

Square duger fordi vevingen fremhever blankheten i damasken og jeg er ikke enig med Maxi at den ser billig ut. Men den nederste er dessverre veldig kantine og mønsteret er papirdukaktig. Den ser helt sikkert annerledes ut på bordet, når kvaliteten og tyngden på stoffet kommer mer til sin rett.

Jeg liker mer organisk mønster på dukene, fordi alt annet jeg har er så stramt og rent (Allegorie-glass, Gourmet-sølv og Jasper Conran-servise).

Dukene mine er hovedsaklig arveduker med vevde mønstre som dette:







__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:56   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Det finnes forøvrig en god del gode nettbutikker i Irland hvor de har veldig høy kvalitet på damasken og tradisjonsrike veverier.

Ellers fant jeg mye lekkert i damask i Tallin til en absurd billig penge.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:09   #44
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå for hvit, så lenge voksne drikker rødvin, men de kan vel kokvaskes?

Jeg har uansett tenkt å levere den inn på vaskeri, og ikke vaske den selv. Da kommer de tilbake og er helt hvite og stive og fine, selv med tidligere rødvinsflekker på.

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Helt enig Den var virkelig fin! Hvor får man kjøpt slike?

http://www.damask.dk/en/Webshop.aspx

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:26   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg har mange damaskduker, den eldste fyller hundre år i 2012 og jeg bruker dem hele tiden, de får sausflekker, rødvinsflekker og jeg vasker dem selv. Rødvinsflekkene tas med salt og på 60 grader. De vaskes som bunadskjorter og rulles eller strykes når de er halvrå. Det er ekstremt tilfredsstillende husarbeid, det blir blankt og vakkert.

Det er bare duker, ikke noe å være redd for. De blir vakrere av bruk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:49   #46
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

None of the above.

Liker best damaskduker med bestemorsaktig mønster. Blomster og snirkler og dill og dall.

Mine er kjøpt billig brukt. Gjør som Mim; bruker og vasker de over en lav sko. De tåler bruk.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:16   #47
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg tror ikke de ser billige ut i virkeligheten, men det er inntrykket mitt fra bildene. jeg ville sett etter et mønster jeg virkelig syntes var fint, uten å bry meg om navnet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:21   #48
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg likte Square best. Mønsteret på det øverste ga meg litt nerver.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:22   #49
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Enig med cuyahoga. Jeg vil også gjerne ha snirklete og brukt.

Skal jeg svare i forhold til de tre du viser, ville jeg nok ha tatt den øverste.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:36   #50
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Den Arne Jacobsen holder bare pga designernavnet. Hadde du sagt den kom fra Sandvika veveri, ville ingen stemt på den.

For noe tull, Mim.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:37   #51
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Georg Jensen har flere fine mønster.
Det er et svensk veveri som også har flotte damaskduker, men jeg klarer ikke å huske hva de heter. Kan det være på Husfliden jeg har sett det eller kanskje det var på Berger Fabrikker i Svelvik jeg fant de?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:54   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg stemte ikke på den øverste på grunn av navnet ( ), men fordi den av de tre var penest. Den med firkanter var den minst fine. Egentlig burde jeg nok ikke stemme i det hele tatt, siden jeg ikke syns damask er særlig pent i det hele tatt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:37   #53
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Så mange innlegg og ingen har spurt om det jeg egentlig lurer på; hva er egentlig damask?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:12   #54
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Øverste. Men i sort. Selv om det ikke er aktuelt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:44   #55
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Så mange innlegg og ingen har spurt om det jeg egentlig lurer på; hva er egentlig damask?

Damask er bare en vevemåte, altså en måte å tre veven på, samt en spesifikasjon av antall tråder i hver retning. Damask kan veves av bomull og lin og sikkert andre kvaliteter også. (Er det ikke noe som heter silkedamask?) Brokade, sateng og jacquard er andre vevemåter. Det er masse tråder i begge retninger som man ved hjelp av hendler hever og senker slik at man får mønster.

Sjekke først, svare etterpå, kanskje? Jacquard er vev-typen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:01   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Så mange innlegg og ingen har spurt om det jeg egentlig lurer på; hva er egentlig damask?

Det er en måte å veve på som gjør at stoffet blir vekselvis blankt og matt. Det som er blankt på orsiden, blir matt på baksiden, og omvendt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:02   #57
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Den Arne Jacobsen holder bare pga designernavnet. Hadde du sagt den kom fra Sandvika veveri, ville ingen stemt på den.

Sjarmerende, Mim. Veldig sjarmerende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:04   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sjarmerende, Mim. Veldig sjarmerende.



Det er mulig at hun har et poeng, likevel. Jeg vet om flere som kjøper lysestaker ene og alene fordi det er Georg Jensen, og ikke fordi de er så himla fine. De jeg kjenner hadde nok ikke kjøpt den samme om den var fra Sparkjøp, det skal jeg vedde på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:09   #59
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Jeg forsikrer om at jeg knapt merket meg navnet da jeg stemte. Helt oppriktig, så likte jeg den øverste best. Men så kjøper jeg da også hvite teflonduker på Kid, så det er mulig jeg ikke har stemmerett.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 22:09   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med en viktig og vanskelig avgjørelse. Hvilken damaskduk skal jeg velge

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.


Det er mulig at hun har et poeng, likevel. Jeg vet om flere som kjøper lysestaker ene og alene fordi det er Georg Jensen, og ikke fordi de er så himla fine. De jeg kjenner hadde nok ikke kjøpt den samme om den var fra Sparkjøp, det skal jeg vedde på.

Ja, det er sånn man kan kjenne igjen meg, er det ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no