Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Snart ferdig med julegavene :)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 21:44   #1
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Snart ferdig med julegavene :)

Å for en deilig tanke. Vanligvis bruker jeg ikke starte før 15 desember. Og nå trenger jeg ikke å ha det i tankene engang

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:01   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Det er så godt å bli ferdig med.

Slippe stresset og maset i Desember med julegave shopping i tillegg til alt annet man skal gjøre og være med på.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:03   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Jøje meg, det høres deilig ut!
Må nok vente på julelønna her...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:04   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)



Det begynner man jo ikke med før en gang uti desember!

*misunnerlig*

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:29   #5
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Du verden, så flink du har vært. Godt å slippe stresset i siste liten.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:29   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Det høres deilig ut! Jeg har kjøpt 4 stk og satser på å få unna noen neste uke også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:35   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Straks ferdig her også
Det er utrolig deilig, og liste min er egentlig veldig lang med mange pakke rå kjøpe.
Har igjen min far, og jentene mine

Samoer og jeg skal kjøpe en tur til hverandre

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 14:46   #8
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Straks ferdig her også
Det er utrolig deilig, og liste min er egentlig veldig lang med mange pakke rå kjøpe.
Har igjen min far, og jentene mine

Samoer og jeg skal kjøpe en tur til hverandre

Det gikk visst litt over stokk og stein i med tastingen her?!

Jeg er for øvrig godt i gang. De fleste er bestilt på nett.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:08   #9
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Å du og du! Så godt det må være!!!

Jeg har ingen anledning til å tenke på julen enda......men måååå vel egentlig.....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:09   #10
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Så deilig! Jeg har kjøpt en jeg....

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:47   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det gikk visst litt over stokk og stein i med tastingen her?!

.

Fingrene løper litt løpsk,og de utrolig flotte dyre Dior brillene mine ligger særdeles godt nedpakket
Skulle så absolutt brukt de ja, særlig foran pc og tv, og når jeg leser.

Jeg har nå igjen 3-4 gaver
Utrolig deilig.

Har t.o.m. kjøpt bursdagsgaver til de som har bursdag nå før jul.

Har nok aldri vært så tidlig ferdig før, men det har en sammenheng med hus-salg og -kjøp, og forholdsvis mye å gjøre i den anledning.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 15:52   #12
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Så deilig! Jeg er begynt å handle inn litt jeg også. Tror jeg har kjøpt seks. Må vel begynne å handle inn litt til julekalenderen også nå.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 16:07   #13
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart ferdig med julegavene :)

Jeg har ikke kjøpt noen julegaver enda, men har ikke så mange å kjøpe. SKal kjøpe til ungene mine selvfølgelig, kjæresten min, niesa mi og mamma. Bestemora mi får broren min kjøpe til siden jeg har gjort det de siste gangene. 6 stk å kjøpe til, deilig jul dette .

Jeg har kjøpt en del gaver til kalenderene da. Skal jo "bare" ha 72 stk.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no