Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tv på barnerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 11:32   #81
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Mulig at jeg er gammeldags, men er det vanlig at ungene har tv på rommene sine?

Nei, jeg kjenner bare et barn som har det og den TV'en er ikke tilkoplet antenne, så det eneste den kan brukes til er å se video eller DVD.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:15   #82
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Bare man ikke kjøper den dvd'en vi har, hvor de har filmet et akvarie med sjenerte fisk

Det må være den vi har! Én stakkar som kommer frem av og til, ellers er det bare vann og planter å se på. Men peisilden varmer jo godt, da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:24   #83
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv på barnerom

Her er det ikke TV på barnerommene, og det kommer neppe de første årene. Vi har derimot TV flere steder i huset da

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:12   #84
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Foreløpig er det ikke noe aktuelt tema. Både vi voksne og fireåringen ser så lite på TV at den i stua er mer enn nok. Men jeg har ikke noe prinsippielt imot TV på rommet, og når hun blir større så kommer hun antakelig til å få det om hun ønsker. Eller, jeg får ny og hun får den gamle. Jeg tror vi får behov for et par nye laptoper også etterhvert. En delt på tre går dårlig opp allerede idag.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 13:25   #85
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tv på barnerom

Jeg ser ikke bort ifra at det en dag kan være aktuelt å la smågutta få en liten tass som de kan få se på DVD eller spille på. Da er det en selvfølge at det er DVDer og spill som jeg eller pappan har sett/spilt, og dermed vet hva dreier seg om.

TV med kanaler på barnerom er jeg ingen stor fan av.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:00   #86
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tv på barnerom

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaa, peis eller akvarium!!
Går det an? Jeg vet man kan kjøpe dvder med brennende peis og fargerikt akvarium.

Jeg har peis med knitrelyd og et akvarium på tv-portalen min

Vi har bare vist de frem i "gode selskap"

Storebror har tv på rommet. Jeg var lei av å bli invadert av 6 gutter i stuen hver evige dag fordi de ville spille/se tv. Kjekke karer for all del, men jeg trenger ikke være med dem . Derfor ble løsningen tv på rommet. Han vet at tv'en forsvinner dersom han tyvtitter etter sengetid. Om morgenen skrur han den ikke på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:24   #87
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tv på barnerom

Når vi en gang får råd til flatskjerm så vil nok den tven vi har få plass på gutterommet. Der vil den være koblet til spillmaskina de har.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 13:40   #88
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Tv på barnerom

Jeg er på vei til å "gi" meg ang tv på barnerom, har ei jente på 10 som ønsker seg veeeeldig tv på rommet.(har stoort rom)
Vi holder igjen fordi vi har tv 3 steder i huset, barna har egen stue/lekerom med tv og playstation.
Jenta vår er veldig fornuftig, og er og kommer aldri til å bli noen tv slave, hun vil ha tv på rommet så hun kan se en film ol med feks venninner.
Har to mindre brødre hun ikke alltid har lyst til å være sammen med.
Hun er velidig sosial og har mye besøk, åpent hus her hos oss, og 10-11 åringer begynner å bli store, så for min del er det litt greit at de kan være litt på rommet også, se film , synge singstar, quiz, guitar hero, eye toy.
Har brukt rommet mye hittil med barbie/bratz osv, men det er ikke det guttevennene har lyst til å gjøre lenger.
På sommeren er de heldigvis ute og leker boksen går, politi og røver osv, så da er det ikke noe stress med tv....

Mener det er litt forskell på barn, noen er litt mer disp for tvavhengh enn andre. Må bli litt individuelt.

Som sagt er jeg på vei til å gi meg på det, problemet er at pappaen her i huset ikke har lyst til å gi seg. Hva gjør vi da?
Vi blir ikke enige

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no