Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Høstferien

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-19, 08:08   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høstferien

Hva gjør du? Ferie eller hjemme? Vi har sendt barna til besteforeldre, mens vi jobber og pusser opp.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:09   #2
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Hjemme i år. Ungene fikk bestemme litt, og både mine to og kjæresten sin ga klar beskjed om at de ville ha besøk/være her. Så da blir det alle tre ungene her i høstferien.
Lillesøster har vel litt ridetimer, og Storebror skal vel en natt på avlastning.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:19   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.730
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Hjemme, har ikke noe feriebudsjett. Tenker å gå noen skogsturer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:23   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Jeg burde egentlig jobbet, men burde også skrive BIoppgave, avspaserer derfor fra den enorme overtidspotten for å få det gjort . De to yngste har vært 1 natt hver hos besteforeldrene. Yngste er 1 dag i barnehagen, midterste 3 dager på håndballskole. Eldste ser på mobilen og henger med venner (har 2 stk på overnatting akkurat nå).
3 dager på hytta til foreldrene mine senere i uka.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)

Sist redigert av apan : 01-10-19 kl 08:42.
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:36   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Jeg er hjemme og jobber, mens ungene er på SFO og i barnehage. De skal være hjemme fra i morgen av, men jeg har ikke sjans til å bli ferdig i løpet av dagen, så jeg skal vel jobbe mer i morgen, mens de spiller iPad... Mannen har ikke ferie.

Jeg er lærer, men bruker alltid høstferie og vinterferie til å jobbe. Nå er eldstemann snart for stor for SFO, og da gidder vel ikke han som er året yngre være hjemme, så neste år blir det vel mer kveldsjobbing på meg, så jeg får tid til å være litt sammen med dem også. Reise bort (mer enn ei langhelg) i korte ferier er uaktuelt, mannen min prioriterer ferie om sommeren.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:39   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Vi er hjemme, ungene vil helst det, sove lenge og henge/game med venner. Og vi voksne prioriterer ferie om sommeren og jul/vinterferie.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:41   #7
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Jeg jobber. Dagene er roligere når det ikke er lekser og fritidsaktiviteter, så avbrekk blir det uansett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:43   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Høstferie neste uke. Vi voksne jobber, ungene er hjemme. Jeg har brukt opp mesteparten av ferien for i år (fire uker i sommer + to dager i påska), de siste dagene trenger jeg i jula. De to yngste er på leirskole denne uka, så da har de fylt opp med litt opplevelser på forhånd, og tåler noen rolige dager med skjerm hvis det er det de ønsker.

Vi skal på teater den ene ettermiddagen da, det blir koselig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-10-19 kl 12:40.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:49   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Vi tar fri halve uka og kjører til Sverige for å besøke familie.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:53   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Vi har kombinasjon av hjemmekontor/ferie (meg/eldste), avspasering med oppussing/SFO (mannen/minste), og avspasering og fri for hele gjengen på fredag. I prinsippet skal begge på SFO når jeg og eldste er hjemme igjen i morgen, men så kom det litt sykdom inn i miksen, så vi får nå se. Jeg har ikke ferie å ta ut, så det må bli en liten miks, og så må jeg på kontoret en tur på torsdag og fikse litt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:54   #11
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Vi er alltid i Danmark i høstferien, men tidenes restskatt gjør vondt i lommeboka denne måneden også, så vi måtte tenke nytt. Så da ble det hyttetur med de to yngste som har med seg hver sin kompis. Vi låner hytta til svigers. Tur til toppen og svømmehall, kortspill og kakao med krem, fjellet er stille og høstvakkert, barna er glade og gærne(blir veldig mye lyd med fire barn på 11-12 år gitt)og vi får sove deilig lenge. Siste delen av uka blir vi hjemme, deilig det også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:54   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.777
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstferien

Jobb. Der jeg er, er det litt stille i høstferien, så det er uansett litt "feriefølelse" når telefonen ikke ringer i ett. Er på spareplan, så delvis derfor.

Ene barnet har vært på overnattingsbesøk, andre barnet har hatt overnatting hos oss. Ellers chiller de med og uten venner, litt jobb, kjøretime.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:57   #13
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Vi har høstferie neste uke.

Mannen er lærer og vanligvis er han og lillesøster hjemme og bare tar det med ro i høstferien. Men i år har jeg også bestemt meg for å ta ferie og vi tre reiser på fjellet. Det blir utrolig deilig.

Storesøster blir igjen og arbeider.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 08:59   #14
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Jobber når ungene har høstferie. Feriedagene som jeg har igjen spares til jul.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:02   #15
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstferien

Jeg pleier alltid å jobbe høst-og vinterferie, jeg liker best å ha lang sommerferie og bruke resten av feriedagene i jula. I år har jeg i midlertid søkt om fri neste uke, og det skal bli helt nydelig. Vi er litt på felgen etter en travel periode, og vi skal rett og slett roe helt ned. Ingens tore planer.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:06   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Vi er 5 dager i Gøteborg.

Ettersom knerten var på leir i 4 uker i sommer, så hadde vi ingen felles ferie da. Så vi tar det igjen nå. Og det slår meg at barna mine lever på to helt forskjellige planeter, og egentlig ikke egner seg på samme ferie.

Jeg avspaserer, for kontoen med plusstimer er overfylt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:25   #17
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Minsten er så heldig at han er med kompis til Mallorca, mannen og eldste kommer hjem fra en tredagers tur til Dublin i dag, og jeg skal på kurs i Nederland i morgen til søndag.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:42   #18
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høstferien

Høstferien er neste uke. Jeg jobber og fjortisen gleder seg til late dager.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:44   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien

Her er det høstferie neste uke. Vi skal noen dager på hytte.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 09:57   #20
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Høstferien

Høstferie neste uke her også. Jeg jobber og eldste skal egentlig på høstcamp, men tror han burde la være.
Så det blir vel late dager på unga.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no