Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bidé?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 11:06   #1
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bidé?

Jeg lurer på om dere som har bidé bruker det?

Har liksom alltid sett på det som litt rart og unødvendig.

Jeg bruker vaskeklut.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:07   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bidé?

Eneste gangen jeg hadde bruk for det var rett etter fødsel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:52   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.636
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Eneste gangen jeg hadde bruk for det var rett etter fødsel.

Kanskje det er derfor de finnes i barnerike familier? (De som fikk barn for lenge siden altså.) Jeg vurderte å ha det nå til å vaske barnerumper i, men vi fikk ikke plass.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:59   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Har ikke, og har aldri vurdert det

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:25   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bidé?

Har det ikke men kjenner flere som har det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 13:55   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Må innrømme at jeg aldri har skjønt hva man skal med bidé. Da synes jeg den nye dusjtoaletten fra Geberit er smartere. Med spyl og føn, og jeg vet ikke hva.

http://www.geberit.no/Geberit/inet/n...es/prod-bale-1

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 14:07   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bidé?

Vi har og jeg har brukt det noen ganger.....til å vaske håret i

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 14:52   #8
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bidé?

Vi har det ikke, og ikke svaner jeg det heller.
Svigers har det, men de bruker det aldri...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:04   #9
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bidé?

Jeg har helt ærlig aldri sett poenget. Ikke har jeg det, ikke vil jeg antakelig noen gang vurdere å installere det heller.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 18:09   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Jeg er vokst opp i to hjem som begge hadde bidé som ble brukt daglig. Vi skal ha bidé i nyhuset.

På badet i 2. etasje skal vi ha bidé, dusj og badekar. Kattevask uten søl skjer da i bidé, 5-minuttersvasken skjer i dusjen og 1-times-spaopphold foregår i badekaret.

I tillegg til kattevask uten søl så er bidé genial til fotvask i tillegg til å være personlig håndvask for småfolket.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:58   #11
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Må innrømme at jeg aldri har skjønt hva man skal med bidé. Da synes jeg den nye dusjtoaletten fra Geberit er smartere. Med spyl og føn, og jeg vet ikke hva.

http://www.geberit.no/Geberit/inet/n...es/prod-bale-1

Den doen var jo rent skummel.
Automatisk luftfrisker..... tenk om den kommer for fort.............
Kontakfri varmluftstørking.....
Ja ja, doer er ikke hva de engang var.

Bidè har vi ikke og kommer nok ikke til å få det i huset heller. Men gubben trodde som liten at det var fotvask.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 21:04   #12
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bidé?

Å bruke det til fotvask er faktisk ikke så dumt nei.

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 23:20   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bidé?

Her har vi bidé og den brukes KUN til fotvask. Vi labber rundt barbeinte inne og ute hele dagen og da er den grei til å skylle av føttene med før vi evt slenger føttene oppi hvit sofagruppe.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:15   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Vi har ikke bidé, men jeg kunne godt tenkt meg det. Praktisk til kattevask og forvask. Det er plundrete med dårlig hofter å vaske bena i vasken ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 00:33   #15
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er vokst opp i to hjem som begge hadde bidé som ble brukt daglig. Vi skal ha bidé i nyhuset.

På badet i 2. etasje skal vi ha bidé, dusj og badekar. Kattevask uten søl skjer da i bidé, 5-minuttersvasken skjer i dusjen og 1-times-spaopphold foregår i badekaret.

I tillegg til kattevask uten søl så er bidé genial til fotvask i tillegg til å være personlig håndvask for småfolket.


Oppvokst med bidé jeg også, og har brukt det på samme måte som Veronal.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:53   #16
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Jeg har ikke vokst opp med bidé, men har bodd litt i utlandet og fant da ut at det hadde jeg lyst på. Så da vi kjøpte hus og lagde bad fra bunnen av, så kom det inn bidé. Kjempekjekt for kattevasker for både store og små, og veldig kjekt til fotvask også ja.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:09   #17
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er vokst opp i to hjem som begge hadde bidé som ble brukt daglig. Vi skal ha bidé i nyhuset.

På badet i 2. etasje skal vi ha bidé, dusj og badekar. Kattevask uten søl skjer da i bidé, 5-minuttersvasken skjer i dusjen og 1-times-spaopphold foregår i badekaret.

I tillegg til kattevask uten søl så er bidé genial til fotvask i tillegg til å være personlig håndvask for småfolket.

Ahhhh!

Visste du kom til å bidra i denne tråden. Minnes du skal ha bidè i nyhuset, og kjenner jeg deg riktig overlater du ingenting til tilfeldighetene.
Da har jeg fått en oppklaring til hvorfor man har bidè, takk, takk!

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:43   #18
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Vi har bidet og den er ofte i bruk.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:50   #19
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

I tillegg til kattevask uten søl så er bidé genial til fotvask i tillegg til å være personlig håndvask for småfolket.

Alt dette i tillegg til rumpevask?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:54   #20
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bidé?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Alt dette i tillegg til rumpevask?


Du vil ikke tro hva man får plass til og praktisert i en bidet!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no