Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Fører interiørbokstaver til gjeld?
Klart. Bokstavane er som høna og gjelda er som egget 15 22,73%
Klart. Gjelda er som høna og bokstavane er som egget 25 37,88%
Usikker. Er det påvist samanheng mellom høner og egg? 26 39,39%
Deltakere: 66. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-16, 22:37   #41
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?



Her var det mannen, som i et udefinerbart øyeblikk, dro hjem ordene home, family og love. Jeg har ikke noe imot bokstavpynt, men syns ikke den stilen passer hos meg så den ene bokstaven i "love" ble brukt til å holde opp soveromsvinduet ved storm. Ironisk nok falt den ned i trappenedgangen til leieboerne våre og ble med ett et potensielt drapsvåpen. De resterende LOE ble kastet selv om jeg nok kunne ha pyntet med dem i bokhylla. "Family" puttet jeg ned i kjellertrappa, og der fikk de stå til jeg hadde dultet borti dem med støvsugeren nok ganger til at de ble ødelagt (faktisk ikke med vilje, men jeg var nok ikke overforsiktig, som jeg er med kunsten til barna som står samme sted). "Home" ble plassert i vinduet bak sofaen så jeg slapp å se de, men naboene måtte jo forholde seg til disse. Det stod imidlertid like ofte "hemo" eller "emo" der siden mannen min har en greie med at han elsker å rote i bokstavpynten til folk så jeg håper det eventuelt gjorde opp for skaden.

I alle fall er vi rimelig langt fra noe luksusfellesituasjon, men det kan jo skyldes ene og alene at vi ikke lenger eier en eneste løs bokstav (minus et skilt som er gave fra en god venninne, men det må jeg nesten bruke når jeg har fått det selv om jeg aldri hadde kommet på å kjøpe det selv).

Morsom sammenheng for øvrig!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:37   #42
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

GJELD i store, hvite bokstaver. Det kunne vært mening i.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:39   #43
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

GJELD i store, hvite bokstaver. Det kunne vært mening i.

...eller LYX

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 22:54   #44
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Her skulle jeg svare at vi bare har gjeld, ikke bokstaver..Men, så kom jeg på at ungene har malt "jul"-trebokstaver, så hver jul er det plassert ordet jul tre steder i huset. Det kan jo være greit, så unngår vi å bli som de i bygda som glemte at det var jul.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:02   #45
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg har en pyntebokstav. Mannen hater den, jeg synes den er fin.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:13   #46
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Jeg skal til å sette meg mer i gjeld, må jeg ut for å kjøpe bokstaver?

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:14   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Oh lord. Nå fikk dere meg til å se meg rundt i stuen. Jeg dævver.

- Bildehylle med forbokstavene til ungene innimellom bildene
- HOME oppå peisen
- Fat med "Home sweet home" langs kanten
- Bilde på veggen med "live well and love often"
- Ramme med "oppskriften på lykke ........"
- Et enslig lite & på frokostbordet
- En liten % og # som bokstøtter, men de kom seg aldri inn i hylla, så de står på peishylla de og.

Ungene er også smittet, og i sommer kjøpte de seg hvert sitt bilde med teksten "friends loves at all times" med 4 ulike fonter.

I det minste så tok jeg i sommer ned wallstickersene på verandaen med et fire linjers dikt om å leve, danse, synge og elske.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:16   #48
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Og jeg bestilte meg faktisk mitt livs første kredittkort i dag.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:23   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Ho-ho, dette var en morsom tråd! Det ergrer meg at jeg ikke kom på dette selv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:28   #50
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Viss du er representativ, bør du sjå opp for bokstavane.

Noterer meg bak øret at jeg må informere alle som potensielt kunne finne på å gi meg bokstaver i gave at det er skikkelig NO NO NO. Det er jo som å invitere Luxusfellen inn i stua.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:29   #51
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Og jeg bestilte meg faktisk mitt livs første kredittkort i dag.

Det er bare å sette over kaffen, Hallgeir is coming for you!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:32   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Åh, Elise, nå knakk jeg sammen av latter! Du vet hvor dette ender.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:38   #53
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Interessant!

Ikke bokstaver, men silt. For å irritere min kjære mor har jeg "det er bedre med litt skitt her og der, enn et rent helvete". Og for å glede meg har jeg "remember Ginger Rogers did everything Fred Astaire did, only backwards and in high heels".

Jeg hadde "home", fikk i gave, men det ramla i golvet og knakk, gitt.

Ellers har jeg ikke noe gjeld som kvalifiserer til noen luksusfelle. Men bør kanskje passe meg, siden jeg tydeligvis er i faresonen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:53   #54
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ungene er også smittet, og i sommer kjøpte de seg hvert sitt bilde med teksten "friends loves at all times" med 4 ulike fonter.

"Friends loves"...? Jeg tror vi har det springende punktet til denne korrelasjonen, dere Bokstavinteriøret driver vranglære, og helt sikkert ikke bare når det gjelder grammatikk.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:54   #55
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Nei kjære, det kan godt hende det står riktig på skiltet, jeg dobbeltsjekket det ikke i farten. Hva er det som er riktig, da? Friends love at all times? Je e itte så go i ængelsk, sjø!

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:57   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

"Friends loves"...? Jeg tror vi har det springende punktet til denne korrelasjonen, dere Bokstavinteriøret driver vranglære, og helt sikkert ikke bare når det gjelder grammatikk.

Der er det nok en korrelasjon - veggord og skrivefeil. Svigerinna mi har en setning på veggen med 2 feil i, og jeg får fysisk vondt av å se på det. (Altså; hun har veggord/setninger på samtlige vegger, men det er ikke alle som har feil i seg. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-16, 23:58   #57
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Herlige tråden

Gjeld, men ingen bokstaver


Eller jeg har God Jul i bokstaver som står fremme i julen Hvis jeg ikke tar de frem til jul, så kommer jeg ikke til å bruke så mye penger til den høytiden altså?!?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 00:14   #58
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Nå har jeg vært innom barnerommet og skjelett skiltet, det står "a friend loves at all times". Det er vel innafor?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 00:15   #59
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 00:20   #60
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørbokstaver og gjeld - årsak eller verknad?

Det er innafor, ja Da må man lete videre.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no