Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Er du fornøyd med brødbakemaskinen din?
Ja 18 62,07%
Nei 11 37,93%
Deltakere: 29. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 11:19   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Jeg er fornøyd med brødbakemaskin som konsept, men ikke like fornøyd med denne som den forrige. Det er en Princess retrosak, som i det minste er kul å se på. Den står faktisk fremme!

Den steker på langs, med to eltekroker, så jeg har aldri problemer med at det blir ujevnt stekt. Brødene blir ganske passe store også. Det eneste problemet er egentlig at det bråker som et helvete, så det er sjelden jeg gidder å ha den på om natten. Enten mens jeg er på jobben eller på kveldstid.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 12:52   #22
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Vi har en svær Wilfa, og er strålende fornøyd med den. Brødforma er stor og god.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:42   #23
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Hvis du elle melle'r mellom brødbakemaskin og en Kenwod anbefaler jeg deg helt klart det siste!!!!!

Jeg er igrunnen på Elle-melle-stadiet nå, ja ...
Isj, enn at det skal være så vanskelig.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:17   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er igrunnen på Elle-melle-stadiet nå, ja ...
Isj, enn at det skal være så vanskelig.

Du kan jo kjøpe deg en Kitchen aid - De er lekre de! (Og ikke dyrere enn f.eks kenwood - men lurer på om kanskje kenwood har større bolle da)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:08   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du kan jo kjøpe deg en Kitchen aid - De er lekre de! (Og ikke dyrere enn f.eks kenwood - men lurer på om kanskje kenwood har større bolle da)

Ååååååååååååvilhaaaaaaaaaaa!




Nei, Scarlett, du kan ikke lage mat i det hele tatt, ingen grunn til å sette 5-6000 på kjøkkenhyllen! :streng stemme:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:16   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Vi har en svær Wilfa, og er strålende fornøyd med den. Brødforma er stor og god.

Høres ut som om vi har den samme da ja. Er kjempefornøyd. Lager brød i den, men også bolledeig og pizzadeig.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:56   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Vi har brødbakemaskin og har vært veldig fornøyd med den. Ble litt lei av brødet i lengden, så den blir bare brukt litt i perioder til brød nå. Også blir brødet fort tørt når jeg følger oppskriftene på grovbrød som fulgte med heftet. Men kjempegodt ferskt. Loffen blir mye bedre enn den dyreste kjøpeloffen, og den er helt genial til å lage pizzadeig i. Så praktisk når en kan sette på pizzadeig på morgenen før en drar på jobb, og med timer så er deigen ferdig når en kommer hjem og vips så er hjemmelaget pizza i ovnen uten noe styr.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:24   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Har iike brødbakemaskin fordi mannen min er baker og baker brød

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 22:38   #29
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Min brødbakemaskin har en eltekrok. Den er som ei bøtte. Hvis jeg skulle kjøpt ny ville jeg hatt en med to eltekroker og som ikke var "bøttete"

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 15:00   #30
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Min Wilfa har to eltekroker og en avlang form.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:10   #31
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Stillongs, her.

Min Wilfa har to eltekroker og en avlang form.

Er den bra syns du?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 21:47   #32
Stillongs
Aktiv
 
Stillongs sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 203
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Ja, jeg er veldig fornlyd med den.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:22   #33
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brødbakemaskin - spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Du kan jo kjøpe deg en Kitchen aid - De er lekre de! (Og ikke dyrere enn f.eks kenwood - men lurer på om kanskje kenwood har større bolle da)

Sånn har jeg, og den er min beste venn!

Jeg baker alt vårt brød, den kan ikke elte deig til 4 brød samtidig (elter i to omganger bare, no prob), så det spørs om den fra Kenwood er større!

Men KitchenAiden er fiiiiiinest da!


Sist redigert av Kaz : 29-10-06 kl 22:23. Årsak: skriveleif
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no