Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den siste Mohikaner

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-06, 00:43   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste Mohikaner

Plutselig og uten forvarsel (ikke helt sant) forsvant alle kanalene fra skjermen min. Naturligvis måtte jeg søke dem inn igjen, og til min store overraskelse var det plutselig 10 ekstra kanaler jeg ikke hadde før crashet. Blant annet ZTV. Svitsjet mellom kanalene (gøy) og plutselig var 'Den siste Mohikaner' i stua mi. Jeg har visst spesielle følelser for denne filmen - for ikke å snakke om filmmusikken. Flere med meg?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 18:45   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Plutselig og uten forvarsel (ikke helt sant) forsvant alle kanalene fra skjermen min. Naturligvis måtte jeg søke dem inn igjen, og til min store overraskelse var det plutselig 10 ekstra kanaler jeg ikke hadde før crashet. Blant annet ZTV. Svitsjet mellom kanalene (gøy) og plutselig var 'Den siste Mohikaner' i stua mi. Jeg har visst spesielle følelser for denne filmen - for ikke å snakke om filmmusikken. Flere med meg?

Daniel Day-Lewis..

Nydelig film!

(Og grattis med mange kanaler!)

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 15:19   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tænk ju!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 15:25   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, hvorfor gikk jeg glipp av den da!!

Vi måtte også søke inn her om dagen, og noen i huset smilte bredt når det viste seg at Playboy var dukket opp som visningskanal

(jeg liker å dåne litt i dag jeg)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no