Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-19, 10:34   #621
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Me laga ei gruppe på face som heitte ****s konfirmasjon. Så her veit alle inviterte det. Elles gjer eg ikkje så mye for tida. Husfliden i Oslo syr bunad, mat og lokale er på plass og eg skriv lister etter kvart son eg kjem på noko. Ellers styrer konfirmanten mykje sjølv.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 09-11-19, 10:42   #622
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Min 9.klassing har bestemt seg for å ikke konfirmere seg likevel, så her har vi meldt av kurset og sendt melding til de nærmeste om at de ikke trenger å sette av 2.mai likevel.

Og jeg kjenner det er såååå deilig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 31-12-19, 16:59   #623
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Da har jeg bestilt invitasjoner, tenker å sende dem ut i løpet av februar.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 31-12-19, 17:10   #624
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Kor bestilte du?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 31-12-19, 17:25   #625
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kor bestilte du?


Optimalprint.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 31-12-19, 17:53   #626
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Optimalprint.

Fortell oss om du blir fornøyde med dem. Vi venter til våren med å bestille. Konfirmasjonen er jo ikke før i slutten av august.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 31-12-19, 19:05   #627
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg laga invitasjoner i word og skrev dem ut. Gidda ikke å styre med noe annet, for vi ble så skuffet over kvaliteten sist.
Invitasjonene er pakket i konvolutter og klare til utlevering.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 01-01-20, 16:33   #628
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Me laga ei gruppe på face som heitte ****s konfirmasjon. Så her veit alle inviterte det. Elles gjer eg ikkje så mye for tida. Husfliden i Oslo syr bunad, mat og lokale er på plass og eg skriv lister etter kvart son eg kjem på noko. Ellers styrer konfirmanten mykje sjølv.

Det var smart. Kanskje vi skal gjøre det samme for å minne alle om å holde av datoen.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 01-01-20, 17:01   #629
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi slo til med tre av mine beste venninner som faddere da konfirmanten ble døpt, i tillegg til mannens bror og forlover/beste venn. Alle disse burde vel bli invitert i konfirmasjonen?

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 01-01-20, 17:38   #630
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Vi slo til med tre av mine beste venninner som faddere da konfirmanten ble døpt, i tillegg til mannens bror og forlover/beste venn. Alle disse burde vel bli invitert i konfirmasjonen?


Jeg syns det er naturlig at faddere blir invitert i konfirmasjon ja.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 01-01-20, 18:00   #631
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Vi slo til med tre av mine beste venninner som faddere da konfirmanten ble døpt, i tillegg til mannens bror og forlover/beste venn. Alle disse burde vel bli invitert i konfirmasjonen?

Ja, det er veldig naturlig at faddere blir bedd. I vår slekt er f eks to faddere skilte fra den biologiske tanta til konfirmanten, men dei vart bedd i konfirmasjonen likevel.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 01-01-20, 18:07   #632
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her står jenta fortsatt på førsteplass på ventelista til ei gruppe som har undervisning annen dag enn den hun har kommet inn på, på grunn av venner som skal gå der. Hvis hun kommer inn på den gruppa så blir seremonien på søndag, dagen etter festen (som uansett blir lørdag, på grunn av langveisfarende gjester). Kommer hun ikke inn blir hun på den gruppa hun nå står registrert på, med kursdag som passer dårligere, og uten vennene, da blir seremonien og festen samme dag. Vi venter med å sende ut invitasjoner til dette er avklart (senest neste uke, da er det informasjonsmøte), men har sagt fra om datoen til alle.

Bunaden er ferdig brodert, mamma har sydd ferdig stakken, klippet delene til liv, veske og andre detaljer, og skal sy den sammen nå. Skjorta, som svigermor har fått sydd hos ei sydame hun kjenner er ferdig, men svigermor var ikke fornøyd da hun prøvde skjorta på jentungen tidligere i dag, hun mener den ble for stor (blant annet alt for lang på ermene) og må syes om. Så hun leverer den inn igjen. Men det er ikke noe som tar særlig lang tid, så alt er godt i rute der. Så da er det ikke noe mer som skjer før informasjonsmøtet for konfirmantkurset som er neste uke, som sagt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-01-20 kl 18:16.
My er aktiv nå  
Gammel 01-01-20, 18:14   #633
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Vi slo til med tre av mine beste venninner som faddere da konfirmanten ble døpt, i tillegg til mannens bror og forlover/beste venn. Alle disse burde vel bli invitert i konfirmasjonen?

Vi hadde min daværende bestevenninne og hennes mann som fadder til mellomste. Så skjedde livet og jeg valgte å bryte kontakten med henne da mellomste var 11. Det var derfor ikke aktuelt for oss å be dem i konfirmasjonen hennes. For konfirmanten var hun dessuten kun et navn og en hun Knap husket.

007 er ikke aktiv  
Gammel 07-01-20, 08:41   #634
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har blitt stressa bare jeg har sett denne tråden på innleggslista, men jeg må snart ta innover meg at det skjer.

Når sender dere ut invitasjoner? Vi har ikke fått laget invitasjon, men vi har innsett hvor den skal bestilles fra og omtrentlig hvordan den skal se ut. Snuppa har bare tidenes kviseutslett akkurat nå og har bedt pent om vi kan vente med fotografering en liten uke eller noe sånt. (Det finnes INGEN normale bilder av henne fra det siste året.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-01-20, 08:43   #635
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Så et helt annet spørsmål:

Snuppa skal ikke egentlig konfirmeres. Det er en rekke årsaker til det, men vi ønsker å ha en fest på samme grunnlag som om det hadde vært en konfirmasjon. Vi klarer bare ikke helt å bestemme oss for hva vi skal invitere til. Jeg holder en knapp på "ungdomsfest", mens snuppa har lyst til å bruke nyordet "nonfirmasjon" siden hun mener at det er akkurat det det er (dette er visstnok et ord som brukes om akkurat dette i Danmark).

Noen tanker rundt dette?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-01-20, 08:47   #636
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har blitt stressa bare jeg har sett denne tråden på innleggslista, men jeg må snart ta innover meg at det skjer.

Når sender dere ut invitasjoner? Vi har ikke fått laget invitasjon, men vi har innsett hvor den skal bestilles fra og omtrentlig hvordan den skal se ut. Snuppa har bare tidenes kviseutslett akkurat nå og har bedt pent om vi kan vente med fotografering en liten uke eller noe sånt. (Det finnes INGEN normale bilder av henne fra det siste året.)

Jeg sender ut når jeg har fått det klart om seremonien blir på lørdag eller søndag (står øverst på venteliste på annen gruppe enn den hun er påmeldt). Regner med hun blir på den gruppa hun er på, siden informasjonsmøte er neste uke. Men skal høre da, om det er noen mulighet for å skifte gruppe. Informasjonen er egentlig relevant bare for dem som får komme på seremonien, det er begrenset antall billetter. Festen blir uansett på lørdag. Men tenker at det er informasjon som uansett hører hjemme på invitasjonene.

Har heller ingen normale bilder av jentungen her fra siste året, siden hun nekter å bli tatt bilde av, snur seg vekk eller har hår eller hender foran ansiktet. Så får prøve å overtale henne til å ta et bilde en av dagene, hvis ikke blir det invitasjoner uten bilde, eller med et bilde fra hun var liten.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 07-01-20, 08:48   #637
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Så et helt annet spørsmål:

Snuppa skal ikke egentlig konfirmeres. Det er en rekke årsaker til det, men vi ønsker å ha en fest på samme grunnlag som om det hadde vært en konfirmasjon. Vi klarer bare ikke helt å bestemme oss for hva vi skal invitere til. Jeg holder en knapp på "ungdomsfest", mens snuppa har lyst til å bruke nyordet "nonfirmasjon" siden hun mener at det er akkurat det det er (dette er visstnok et ord som brukes om akkurat dette i Danmark).

Noen tanker rundt dette?

"Vi inviterer til nonfirmasjon - en fest uten seremoni, for å feire ungdommen Snuppa sammen med familie og gode venner" - eller noe sånt?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 07-01-20, 08:54   #638
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Har heller ingen normale bilder av jentungen her fra siste året, siden hun nekter å bli tatt bilde av, snur seg vekk eller har hår eller hender foran ansiktet. Så får prøve å overtale henne til å ta et bilde en av dagene, hvis ikke blir det invitasjoner uten bilde, eller med et bilde fra hun var liten.

Vi har henne med på at vi skal ha et oppdatert bilde, og hun vil la seg fotografere til invitasjonen. Men akkurat nå ser hun mye verre ut en vanlig, så vi venter en liten uke. Hun har ellers plukket ut noen andre bilder som skal være med - blant annet første skoledag og et fotballbilde tatt av profesjonell fotograf.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 07-01-20, 09:02   #639
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg sender dem ut snart, dvs i februar tror jeg. Jeg har brukt bilder jeg har, et nydelig bilde av han og broren( han va ca 3 år da), og et fra halloween fra et par år siden.

Jeg må aller først få han til å sette seg ned og bestemme hvem som skal inviteres.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 07-01-20, 10:20   #640
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg driver fortsatt og styrer med å finne plass å ha det. Vi har reservert en plass (med avtale at de kontakter oss om de får andre forespørsler på samme dag) - men jeg vet ikke helt om jeg liker maten. Det er fancy taco - men kjøttet de serverer var ikke så godt synes både jeg og konfirmanten. Nå er jeg i dialog med en italiensk restaurant om mulighet for å ha selskapet der - Konfirmanten vil gjerne ha buffet.

Har sendt ut en "hold av datoen" på Facebook - og sender ut invitasjon når alle detaljer er på plass.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no