Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-19, 17:54   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hm. Ok. MRN hjelpes eg må jo TIL hotellet også, fra flyplassen? Dagen før.

Det går helt fint, veldig enkelt å finne fram.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 17:57   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hm. Ok. MRN hjelpes eg må jo TIL hotellet også, fra flyplassen? Dagen før.

Da går du på shuttlebussen til hotellet fra flyplassen. Alt er merket og tilrettelagt slik at alle kan finne frem.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 19:32   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Om flyet ditt går 08 kan du like gjerne bo på et av hotellene på Oslo S, og ta flytoget ut. Så har du litt mer å velge i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 20:03   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Det Tally sa. Da kan du gå til toget - og gå rett fra toget og opp i terminalen. Jeg tror jeg hadde valgt det fremfor (dyrt) flyplasshotell og eva shuttlebuss. Når skal du avgårde?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 20:36   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Men da må dere legge til kostnaden for tog/buss/skyss fra flyplassen til sentrum og tilbake.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 20:44   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Shuttlebussene på Gardermoen er heller ikke gratis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 21:10   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Men jeg mener å huske at de ikke var så dyr, men mulig jeg husker feil. Jeg er for så vidt enig i at det kan være like enkelt å finne et hotell i Oslo og dra rett fra Gardermoen med flytog.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 21:12   #28
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Det kommer an på hvor HI kommer fra, det fikk jeg ikke med meg.

Hotellet på Alna er også en mulighet. Bussen stopper bokstavelig talt rett utenfor døra. Ett stopp til så er du på Gardermoen på 30 minutter.

Rom ser ut til å koste under 1100,- Bussen ut koster under 200,-

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 21:13   #29
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Radison Blu Alna.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 22:40   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det kommer an på hvor HI kommer fra, det fikk jeg ikke med meg.

Hotellet på Alna er også en mulighet. Bussen stopper bokstavelig talt rett utenfor døra. Ett stopp til så er du på Gardermoen på 30 minutter.

Rom ser ut til å koste under 1100,- Bussen ut koster under 200,-

HI kjem fra hokksund med lokaltoget. Eg må opp klokka tre viss eg skal reise herfra på morgenen, og ein og ein halv kvalm time med buss til Gardermoen. Det orker eg ikkje. Heile poenget er å få sove litt lenger på morgenen (flyet går åtte) og det er derfor eg vil heilt opp til Gardermoen kvelden før.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 23:42   #31
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

HI kjem fra hokksund med lokaltoget. Eg må opp klokka tre viss eg skal reise herfra på morgenen, og ein og ein halv kvalm time med buss til Gardermoen. Det orker eg ikkje. Heile poenget er å få sove litt lenger på morgenen (flyet går åtte) og det er derfor eg vil heilt opp til Gardermoen kvelden før.

Det skjønner jeg godt. Kommentaren om hvor du kommer fra var ment som svar på det å regne reisekostnader frem og tilbake og busser med i prisen for overnatting. Hvis totalen med transport blir høy så sparer du jo ikke noe på hotel nærmere Oslo.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 23:49   #32
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det skjønner jeg godt. Kommentaren om hvor du kommer fra var ment som svar på det å regne reisekostnader frem og tilbake og busser med i prisen for overnatting. Hvis totalen med transport blir høy så sparer du jo ikke noe på hotel nærmere Oslo.

Nei, og det er klart det er høgare priser på Gardermoen enn i Oslo men det får så være. Men den til over to tusen vart litt før drøy. Hehe. Det er CW like mye som resten av turen.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-19, 23:53   #33
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Aha, men da blir Oslo sentrum på veien din. Jeg trodde du kom med fly og skulle videre med fly, da tenkte jeg at flytoget t/r burde inn i regnskapet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 11:02   #34
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Jepp. Men kva er early bird frokosten da? Er det bra saker?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 12:07   #35
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Har du sjekket priser på Radisson Blu Gardermoen?

Jeg har også bodd på Lillestrøm noen ganger - det er bare 12 min med lokaltog unna.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 23:02   #36
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva hotell ligg aller nærast Gardermoen

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Har du sjekket priser på Radisson Blu Gardermoen?

Jeg har også bodd på Lillestrøm noen ganger - det er bare 12 min med lokaltog unna.

Ja, og det var over 2000 for ei natt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no