Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 14:09   #10
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Endelig har jeg en gladnyhet å komme med:
I dag ringte damen meg tilbake og sa at hun var nesten ferdig å behandle søknadene mine, hun måtte bare vite om jeg hadde fått noen sosialytelser mens jeg ventet. Jeg fortalte om samtalen med sosialdama i går (hun behandlet søknaden min i går), og hun skulle ringe og høre med henne. Dermed er pengene snart på vei, skal si det gjorde susen å true med advokat og avis!! Jeg føler meg et tonn lettere, og i og med at jeg hadde eksamen i dag og også har det overstått, så kan jeg endelig trekke et lettelsens sukk!

Tusen takk for all støtte, jeg er så glad at jeg endelig hadde noe positivt å fortelle om

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no