Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Supersize me!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 20:01   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det var ikke det jeg reagerte på, men kansje det er jeg som husker feil. Jeg reagerte på det du sa om at det ikke var farlig. Jeg mener å huske at han faktisk måtte avbryte prosjektet fordi han ble så dårlig og fikk så dårlige verdier. Husker jeg feil da?

Jeg fikk det helt klare inntrykket at grunnen til at prosjektet ble avbrutt var mer et grep for å få filmen mer spennende det vil si gjøre scoop-faktoren høyere. Det synes jeg er synd fordi jeg setter stor pris på dokumentarer som klarer å la være å gjøre slike grep og som er strikte på fakta.

Det var uansett unødvendig, for det var nok stoff til at dokumentaren kunne stå på det. Det hadde også gjort dokumentaren ryddigere, om de hadde fokusert på at McDonalds har salgstriks som folk kanskje ikke er seg bevisst. Men meg om det.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men uansett om jeg husker feil eller ikke, så vil jeg påstå at det er farlig å spise masse slik søppelmat.
Maten vi putter i oss er bensinen og byggesteinene til kroppen vår. Dersom vi putter inn søppel (bla.ødelagte oljer og raske karber), så er det klart at resultatet blir deretter.

Ingen som er uenige i at en diett som kun består av karbohydrater og fett er usunt i lengden.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:10   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Lever på kun McDonalds mat? Hele tiden? Er det virkelig mange som gjør det? Spiser McDonald til frokost, lunsj, og middag? Jeg kjenner i hvert fall ingen som gjør det, men det er godt mulig det er utbredt til tross for at jeg ikke veit om noen som gjør det.

Ikke i Norge, kanskje. I USA er det mange som gjør det. Men du så kanskje ikke filmen?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Å spise på McDonalds i tredve dager er ikke en farlig ekstremsport. Det er ikke lurt, men ikke direkte farlig .

Du så ikke filmen, skjønner jeg?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:26   #43
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvorfor det? Mye kalorier betyr ikke automatisk mer usunt, tvert imot.

Men det trodde jo jeg

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:28   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Lever på kun McDonalds mat? Hele tiden? Er det virkelig mange som gjør det? Spiser McDonald til frokost, lunsj, og middag? Jeg kjenner i hvert fall ingen som gjør det, men det er godt mulig det er utbredt til tross for at jeg ikke veit om noen som gjør det.

Forøvrig veit vel stort sett alle at junkfood ikke er sunt vel? Om det finnes voksne mennesker der ute som ikke skjønner det, må de være mindre begavet.

Noe av problemet er at denne maten er så innmari billig i USA. Når det er billigere å kjøpe usunn mat på McDonalds enn å lage sunn mat hjemme, er det noe som skurrer i mine ører. Det gjør jo fedme til et fattigdomsproblem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:30   #45
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke i Norge, kanskje. I USA er det mange som gjør det. Men du så kanskje ikke filmen?

Jo, jeg så filmen. Ble det sagt i den at mange amerikanere spiser både frokost, lunsj, og middag på McDonalds hver dag? I så fall gikk det meg hus forbi.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:32   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du så ikke filmen, skjønner jeg?

Jo. Du har ikke lest hele tråden, skjønner jeg?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 20:35   #47
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Fordi i min verden var det en reaksjon som hadde passet dersom han skulle gått over grønlandsisen eller noe sånt. Å spise på McDonalds i tredve dager er ikke en farlig ekstremsport. Det er ikke lurt, men ikke direkte farlig .

Ånei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:31   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jo. Du har ikke lest hele tråden, skjønner jeg?

Joda, det har jeg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:42   #49
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jo, jeg så filmen. Ble det sagt i den at mange amerikanere spiser både frokost, lunsj, og middag på McDonalds hver dag? I så fall gikk det meg hus forbi.

Du er ikke alene om å ikke ha fått med seg det i såfall.
Det jeg fikk med meg var at mange spiste på McDonald ganske mange ganger pr uke, men jeg fikk ikke med meg noen som spiste alle sine måltider der.
(ikke engang alle måltider en dag)
Og de som ble spurt svarte på hvor ofte de spiste junkfood, og det gjaldt da ikke bare McDonald men alle de ørten forskjellige de har.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:43   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joda, det har jeg.

Det er vel ganske klart at jeg har sett den men er ikke enig i fremstillingen av leversvikten til Spurlock. Jeg husker ikke akkurat hva AST og ALT-verdiene var, men jeg husker godt at jeg så den sammen med en kollega og vi snakket om det og fant ut at det var ikke så seriøst gale. Helt forenlig med forbigående steatose.

Super Size Me er en subjektiv dokumentar hvor fakta blir sortert ut, nedtonet, oppjustert osv for å fremstille hva regissøren ønsker å si. Det er ikke noe galt i det, men folk bør ha klart for seg hva det er. Det er en trend for tiden med subjektive dokumentarer som f.eks. Michael Moore står for. Det er vel mer nyttig å se på de som politiske kommentarer enn som objektive fremstillinger.

Men nå gjentar jeg meg selv.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:44   #51
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg så dokumentaren og ble mildt sagt overrasket. Jeg visste jo at fast food er usunt, men jeg hadde aldri trodd at det skulle være så skadelig for kroppens organer. Jeg holdt også på å dette av stolen når han ene som ble intervjuet sa at han drakk mellom 4-8 liter med brus hver dag!

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:45   #52
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supersize me!

Nå har ikke jeg peiling på leververdier, men tror alikevel esme er inne på noe.
Med tanke på at han bdde sammen med en vegankokk så sier det seg selv at kostholdet hans til vanlig var milevis unna det han hadde nr han spiste på McDonald.
Med et litt mere "normalt" kosthold til vanlig ville nok leververdiene vært en smule anderledes vil jeg tro, siden kroppen da mest sannsynlig ville vært mere vant til fettet.
Ikke dermed sagt at han bare spiste veganmat pga samboeren da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:46   #53
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Du er ikke alene om å ikke ha fått med seg det i såfall.
Det jeg fikk med meg var at mange spiste på McDonald ganske mange ganger pr uke, men jeg fikk ikke med meg noen som spiste alle sine måltider der.
(ikke engang alle måltider en dag)
Og de som ble spurt svarte på hvor ofte de spiste junkfood, og det gjaldt da ikke bare McDonald men alle de ørten forskjellige de har.

De nevnte vel et sted at det ikke var uvanlig at noen amerikanere spiste flere måltider der hver dag.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:46   #54
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Det er vel ganske klart at jeg har sett den men er ikke enig i fremstillingen av leversvikten til Spurlock. Jeg husker ikke akkurat hva AST og ALT-verdiene var, men jeg husker godt at jeg så den sammen med en kollega og vi snakket om det og fant ut at det var ikke så seriøst gale. Helt forenlig med forbigående steatose.

Super Size Me er en subjektiv dokumentar hvor fakta blir sortert ut, nedtonet, oppjustert osv for å fremstille hva regissøren ønsker å si. Det er ikke noe galt i det, men folk bør ha klart for seg hva det er. Det er en trend for tiden med subjektive dokumentarer som f.eks. Michael Moore står for. Det er vel mer nyttig å se på de som politiske kommentarer enn som objektive fremstillinger.

Men nå gjentar jeg meg selv.

Joda. Men det er ikke tvil om at det er skadelig å innta mange måltider av den drittmaten. Og det er liksom hele poenget. Han ble faktisk dårlig av det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:49   #55
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

De nevnte vel et sted at det ikke var uvanlig at noen amerikanere spiste flere måltider der hver dag.

Og at antagelig var det en del som spiste de fleste måltidene også.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:51   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Joda. Men det er ikke tvil om at det er skadelig å innta mange måltider av den drittmaten. Og det er liksom hele poenget. Han ble faktisk dårlig av det.

Men det er en viss gradsforskjell mellom usunt og farlig. "Farlig" ville jeg bare kalle det hvis det var akutt alvorlig helsefare og/eller skaden var irreversibel. Nå har ikke jeg sett filmen, men ut fra det kollegene mine snakket om i lunsjen, forstod jeg det som om det tok "mange måneder" (som i: flere måneder, men under et år) før han var tilbake til utgangspunktet, helsemessig sett?

Altså: det er helt klart farlig å ha et slikt kosthold over lengre tid. Men det høres ikke ut som jeg ville kalt det "farlig" å spise slik i en måned, såfremt han gikk inn for å gjenopprette helsen sin etterpå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 23:55   #57
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er en viss gradsforskjell mellom usunt og farlig. "Farlig" ville jeg bare kalle det hvis det var akutt alvorlig helsefare og/eller skaden var irreversibel. Nå har ikke jeg sett filmen, men ut fra det kollegene mine snakket om i lunsjen, forstod jeg det som om det tok "mange måneder" (som i: flere måneder, men under et år) før han var tilbake til utgangspunktet, helsemessig sett?

Altså: det er helt klart farlig å ha et slikt kosthold over lengre tid. Men det høres ikke ut som jeg ville kalt det "farlig" å spise slik i en måned, såfremt han gikk inn for å gjenopprette helsen sin etterpå.

Det har du rett i, det er forskjell mellom usunt og farlig. Her gikk kardiologen og legen (hvis jeg ikke husker riv, ruskende feil) ut og sa at han måtte avbryte fordi bla. a leververdiene hans økte så mye. De mente altså at det var akutt alvorlig helsefare.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 00:00   #58
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det har du rett i, det er forskjell mellom usunt og farlig. Her gikk kardiologen og legen (hvis jeg ikke husker riv, ruskende feil) ut og sa at han måtte avbryte fordi bla. a leververdiene hans økte så mye. De mente altså at det var akutt alvorlig helsefare.

Og jeg har hverken sett filmen eller studert medisin, så jeg skal ikke argumentere hverken for eller mot. Kanskje jeg heller skal gå inn på flisespikkerforumet og se om det er noe liv der i kveld?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 00:03   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og jeg har hverken sett filmen eller studert medisin, så jeg skal ikke argumentere hverken for eller mot. Kanskje jeg heller skal gå inn på flisespikkerforumet og se om det er noe liv der i kveld?

Ja, eller ta en drink med meg!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 00:05   #60
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, eller ta en drink med meg!

Fristende, veldig fristende, men jeg skal opp tidlig i morgen, ser du, så det er nok ikke så lurt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no