Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Supersize me!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-07, 12:30   #21
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Supersize me!

Bra film! Har sett den tidligere også.

Noe bra kom det ut av filmen; McD kuttet ut super size tilbudet.
Var det ikke samtidig det ble veldig fokus på å erstatte brusautomatene i norske skoler med vann??? Husker jeg helt feil??

  Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 12:43   #22
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så bra med den filmen. Jeg synes den var kjedelig. Alle burde jo skjønne helt av seg selv at man blir ødelagt av å spise bare McDonalds mat i en måned.

Jeg kunne forøvrig godt spist en McDonaldburger rett etter programmet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 13:13   #23
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så bra med den filmen. Jeg synes den var kjedelig. Alle burde jo skjønne helt av seg selv at man blir ødelagt av å spise bare McDonalds mat i en måned.

Jeg kunne forøvrig godt spist en McDonaldburger rett etter programmet.

Enig, jeg skjønner heller ikke hvorfor folk skriker opp om den filmen.

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 15:14   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg synes filmen var veldig interessant, og ble paff da salaten inneholdt mer kalorier enn en Big Mac. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å spise junk food etter å ha sett den filmen i går, jeg er en ordentlig junk food slave, etter å ha jobbet på Burger King.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:04   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg synes filmen var veldig interessant, og ble paff da salaten inneholdt mer kalorier enn en Big Mac.

Hvorfor det? Mye kalorier betyr ikke automatisk mer usunt, tvert imot.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:54   #26
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg vet ikke om det bare er rykter, men jeg har hørt at McDonalds faktisk fikk økt omsetning i forbindelse med at den filmen gikk på kino. All PR er god PR?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 18:59   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg så filmen og må innrømme at jeg ble overrasket over hvor stor skade maten faktisk gjorde på kroppen hans, spesielt leveren.
At det var usunt var jo ingen bombe, men hvor ille det virkelig var må jeg innrømme var mere overraskende.
Men, nå får man jo ta med at de færreste faktisk spiser alle sine måltider på McDOnald da (håper jeg), for han spiste 3 måltider pr dag og kunne kun spise ting han fikk kjøpt på McDonald.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:02   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

To timer med en stakkar som ødelegger seg selv og spyr foran kamera for å bevise at junkfood er usunt? Trenger vi en film for å skjønne det?

Ja, tydeligvis.

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så bra med den filmen. Jeg synes den var kjedelig. Alle burde jo skjønne helt av seg selv at man blir ødelagt av å spise bare McDonalds mat i en måned.

Likevel er det en enormt mange mennesker som gjør akkurat det? Hm.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:07   #29
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg så filmen og må innrømme at jeg ble overrasket over hvor stor skade maten faktisk gjorde på kroppen hans, spesielt leveren.
At det var usunt var jo ingen bombe, men hvor ille det virkelig var må jeg innrømme var mere overraskende.
Men, nå får man jo ta med at de færreste faktisk spiser alle sine måltider på McDOnald da (håper jeg), for han spiste 3 måltider pr dag og kunne kun spise ting han fikk kjøpt på McDonald.

Jeg likte filmen godt jeg, men noe var veldig overdrevet synes jeg. For eksempel så gjorde de mye ut av at leverprøvene økte. Men han hadde jo levd råmagert før han plutselig begynte å spise mye fett, så det er jo klart at leveren reagerte midlertidig med steatose (fettlever). Leverprøvene hadde begynt å synke igjen på slutten, de holdt på å normalisere seg, men det fikk man bare med seg om man fulgte veldig godt med.

Jeg ble veldig irritert over hun veggiskjæresten hans som hulket "I donŽt want you to risk your health honey! This is dangerous!"

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:11   #30
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Likevel er det en enormt mange mennesker som gjør akkurat det? Hm.

Lever på kun McDonalds mat? Hele tiden? Er det virkelig mange som gjør det? Spiser McDonald til frokost, lunsj, og middag? Jeg kjenner i hvert fall ingen som gjør det, men det er godt mulig det er utbredt til tross for at jeg ikke veit om noen som gjør det.

Forøvrig veit vel stort sett alle at junkfood ikke er sunt vel? Om det finnes voksne mennesker der ute som ikke skjønner det, må de være mindre begavet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:13   #31
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg ble veldig irritert over hun veggiskjæresten hans som hulket "I donŽt want you to risk your health honey! This is dangerous!"

Hvorfor ble du irritert over det egentlig? Jeg hadde også blitt redd om noen av mine nærmeste ikke spiste noe annet enn sånn mat.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:17   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Lever på kun McDonalds mat? Hele tiden? Er det virkelig mange som gjør det? Spiser McDonald til frokost, lunsj, og middag? Jeg kjenner i hvert fall ingen som gjør det, men det er godt mulig det er utbredt til tross for at jeg ikke veit om noen som gjør det.

Forøvrig veit vel stort sett alle at junkfood ikke er sunt vel? Om det finnes voksne mennesker der ute som ikke skjønner det, må de være mindre begavet.


Det er litt forskjell på PottittNorge og Amerikania, vet du. I USA er det et enormt problem at folk blir sykelig feite, og fastfood er en stor del av årsaken.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:31   #33
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hvorfor ble du irritert over det egentlig? Jeg hadde også blitt redd om noen av mine nærmeste ikke spiste noe annet enn sånn mat.

Fordi i min verden var det en reaksjon som hadde passet dersom han skulle gått over grønlandsisen eller noe sånt. Å spise på McDonalds i tredve dager er ikke en farlig ekstremsport. Det er ikke lurt, men ikke direkte farlig .

Selv om jeg skjønner forsåvidt at de tok det med i filmen. Klisjéen "Den Tapre Journalisten Som Våger Helsa og Sin Kjærestes Sinnsro På å Få Frem Sannheten" selger den.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:33   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg syns jo det var ganske skremmende å se hvor usunt det virkelig er å leve av sånn mat. Etter bare 12-14 dager var han jo virkelig syk og hadde skadet leveren og hadde lagt på seg 8 kg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:39   #35
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Å spise på McDonalds i tredve dager er ikke en farlig ekstremsport. Det er ikke lurt, men ikke direkte farlig .

Har du sett filmen? Som i hele filmen?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:44   #36
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Har du sett filmen? Som i hele filmen?

Jada, jeg har sett den, og jeg likte den også, ikke misforstå det selv om det var et par ting som irriterte.

Men for å balansere: det som jeg syntes var veldig interessant var pusher-kulturen for å få folk til å innta mer av brus og fries, og det at porsjonene hadde økt. En large-porsjon fra 1970 var like stor som en -hva var det? en medium eller small nå? Det var nytt for meg. At en fyr får forbigående steatose av å triple inntaket av fett i en kort periode var ikke nytt for meg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:49   #37
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jada, jeg har sett den, og jeg likte den også, ikke misforstå det selv om det var et par ting som irriterte.

Det var ikke det jeg reagerte på, men kansje det er jeg som husker feil. Jeg reagerte på det du sa om at det ikke var farlig. Jeg mener å huske at han faktisk måtte avbryte prosjektet fordi han ble så dårlig og fikk så dårlige verdier. Husker jeg feil da?

Men uansett om jeg husker feil eller ikke, så vil jeg påstå at det er farlig å spise masse slik søppelmat.
Maten vi putter i oss er bensinen og byggesteinene til kroppen vår. Dersom vi putter inn søppel (bla.ødelagte oljer og raske karber), så er det klart at resultatet blir deretter.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:50   #38
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supersize me!

Jeg husker at McD prøvde å stanse filmen før den kom ut på kino! Men heldgvis klarte de det ikke. Jeg synes at det er bra at noen faktisk har laget en film om noe som er et økende problem. Tenk på de helsemessige kostnadene som kommer av overdreven spising.

Filmen viste også litt av den makt som større bedrifter i USA har innenfor de politiske korridorer. Det synes jeg er ILLE.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:54   #39
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Supersize me!

Neida, det er ikke breaking news at man blir syk av å bare spise Mc donalds-mat, men filmen sa jo en del mer enn det. som for eksempel å sette fokus på hvor vanskelig det er for amerikanske myndigheter å gjøre noe med fedmeproblemet så lenge det blir sett på som en menneskerett for 12-åringer å kunne drikke 2 liter brus hver dag, eller velge mellom frityrstekt mat og salat.

Jeg ble faktisk litt imponert over hvor sjokkert og bekymret han ene legen ble. Kan jo godt være han overdrev, men jeg den sammenligningen fettlever/skrumplever var ganske skarp.

Forøvrig ser jeg ikke fram til at deg skal være like greit å hetse usunt tjukke folk som å hetse røykere. Det der med å hetse synes jeg i det hele tatt ikke noe om.

Forøvrig varierte jeg mellom å være kvalm, og få litt lyst på en liten bit av en av de hamburgerne.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 19:55   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supersize me!

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det var ikke det jeg reagerte på, men kansje det er jeg som husker feil. Jeg reagerte på det du sa om at det ikke var farlig. Jeg mener å huske at han faktisk måtte avbryte prosjektet fordi han ble så dårlig og fikk så dårlige verdier. Husker jeg feil da?.


Han ble veldig sterkt anbefalt av legene å stoppe etter to uker, fordi han virkelig tok skade av dette kostholdet. Men han fortsatte likevel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no