Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Så som i himmelen"

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 23:04   #41
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Har sett den før og ble egentlig litt skuffet.
Grei nok, men litt for voldsom i uttrykket til at jeg lot meg helt rive med.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:07   #42
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Så langt synes jeg den er en klisjéfylt smørje. :Piske opp stemninga:

Enig. Forutsigbar og klisjéfylt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:09   #43
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Jeg likte den. Synes det var en veldig bra film.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:09   #44
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Elsker den!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:10   #45
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Irriterte meg at den ikke kunne ha slutta annerledes. Skjønte jo omtrent fra første kvarteret at det kom til å gå sånn, og da forventer jeg egentlig noe anna - overraskende - av en god film. Ellers var den fin da.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:10   #46
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Den er fin, men jeg liker ikke slutten. Det blir litt for nordisk tragedie for meg, litt for mye Breaking the Waves.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:14   #47
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så som i himmelen"



Jeg har aldri sett maken til film. Har ikke ord for det akkurat nå. Jeg leste ikke tråden før nå, så det burde stå i overskriften at lommetørkle var påkrevd. Ermet mitt er klissvått som følge av filmen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 23:25   #48
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Jeg likte den også veldig godt, takk for tips.

Min favorittkommentar må være:

-Er det noen som har et spørsmål?

-Hvor lenge lever fugler?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 01:34   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Jeg syns den var grei. Irriterer meg litt over den utrolig stereotype svenske presten. Sånn er de ALLTID fremstilt i svenske filmer! Jeg har aldri møtt sånne prester, jeg?? Er det sånn de er i Sverige?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:02   #50
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Irriterte meg at den ikke kunne ha slutta annerledes. Skjønte jo omtrent fra første kvarteret at det kom til å gå sånn, og da forventer jeg egentlig noe anna - overraskende - av en god film. Ellers var den fin da.

Av alle ting så skjønte jeg ikke dette. Ser jo nå og forsto på mannen , at dette er noe man skjønner med en gang

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:12   #51
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åh, sleng deg i veggen.

Jada.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 08:56   #52
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns den var grei. Irriterer meg litt over den utrolig stereotype svenske presten. Sånn er de ALLTID fremstilt i svenske filmer! Jeg har aldri møtt sånne prester, jeg?? Er det sånn de er i Sverige?

Ja, enig! Dette er jo en litt mer moderne versjon av Fanny & Alexander presten.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:17   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Jeg så den i går og syns ikke den var så veldig fantastisk. Jeg ble ganske skuffet siden jeg hadde hørt så mange store ord om den. Mest enig i det med klisjefylt smørje.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:39   #54
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Den er bedre på kino. All korsangen ble ikke like voldsom på tv-skjermen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 09:46   #55
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Syntes den var fantastisk på tv jeg.
Men jeg visste ingenting om den, og havnet borti den ved en tilfeldighet på en kanal i romjulen. Så det kommer nok litt an på forventningene også tenker jeg.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:02   #56
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns den var grei. Irriterer meg litt over den utrolig stereotype svenske presten. Sånn er de ALLTID fremstilt i svenske filmer! Jeg har aldri møtt sånne prester, jeg?? Er det sånn de er i Sverige?



Jeg har heller aldri møtt sånne. Ikke en gang i Sverige.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 10:08   #57
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Av alle ting så skjønte jeg ikke dette. Ser jo nå og forsto på mannen , at dette er noe man skjønner med en gang

Jeg har et barnslig naivt forhold til film. Til min manns store glede. Han flirer av min overraskelse hver gang, enten det nå slutter sånn eller sånn.

Må man skjønne sånt med en gang, da?

Jeg likte også Så som i himmelen (og ble selvsagt overrasket over slutten.)

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 11:38   #58
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Den er bedre på kino. All korsangen ble ikke like voldsom på tv-skjermen.

Sikkert fint for de som liker korsang ja.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 11:42   #59
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Den er bedre på kino. All korsangen ble ikke like voldsom på tv-skjermen.

Korsangen var nydelig med våre nye tv-høytalere. Høres ut som sorround men er det ikke. Kinolyd i tv-stua.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 11:44   #60
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Så som i himmelen"

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Sikkert fint for de som liker korsang ja.

*kremt* Jeg elsker korsang, men ikke dårlig korsang... Måtte nesten slå av i begynnelsen fordi det var så fælt å høre på. *venter på å bli angrepet av de ville horder* Men Gabriellas sång er helt fantastisk.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no