Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 16:01   #221
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg kjøpte TFK når han var 6mnd. Så jeg TROR jeg skulle klart meg bare med den om vi hadde hatt den som har så pass stor bag.

Han trivdes nemlig best fremover. men jeg kjøpte en vendbar fordi jeg hadde en liten bag og måtte ut av bagen når han var 3 1/2 mnd. Nå har jeg lært og skal ha STOR bag neste gang.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:30   #222
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Kjøp først en vogn som er romslig og stødig, og god på vinterføre. Til våren er du sikkert så luta lei den at du bare klør i fingrene etter å kikke på ny vogn. Det er jo kjekt å ha noe å se fram til også.
Hvem vet, kanskje Den Perfekte Vognen har kommet på markedet til den tid?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 16:39   #223
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg begynner forresten å bli litt svett. Har S3 og Xplory fra før av, men klinte til med en OTH når Pjokken skulle komme under påskudd av at den er fin som bagvogn. Nå begynner bagen å bli vel kort synes jeg. Pjokken er to måneder gammel. Må jeg dra fram S3 og kjøpe mykbag etterhvert kanskje?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 17:18   #224
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Om du står mellom tfk og brio happy ville jeg valgt happy. Klarer bare ikke like tfk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 17:40   #225
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg litt på Happy jeg og. Sportsvogndelen er veldig lun og fin, om du må over til den før du ønsker å ha en ny sportsvogn til våren. Så kan du jo bare sette den Happyvogna i bhg når den tid kommer.

Personlig bruker jeg vogna lite nå når Peder har blitt 10 mnd.

Jeg trillet Peder i vogna, med en hånd, i ganske dyp snø MENS jeg dro Hannah etter meg på ski idag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 17:56   #226
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

@apan: TFKen er ganske dyr og ikke så lett å få tak i brukt (noe som vel tyder på at de fleste som kjøper den er fornøyde, da det er mange som triller rundt på TFK. ) Jeg kjøpte min på supersalg på Barnas Hus, og de har vel også ganske ofte salg på den. Bag til vognen kan man sikkert få tak i brukt, da er det jo bare å bytte madrassen. (Min bag er allerde gitt bort til en juni 09-baby.)

Jeg syns den er veldig god til markabruk. Jeg har blant annet trillet Turistforeningsturer med den, uten problemer. Og jeg syns også den fungerer bra på kjipt vinterføre. Senest for to dager siden var den på tur i skøytedelen av skiløypene Snupp og mannen gikk i, siden det var for kaldt til at Mini kunne ligge i pulk. Det at forhjulet kan låses i to forskjellige stillinger er også en fordel. Jeg har bare opplevd at den har veltet en gang, men da ville nok en firehjuling ha veltet også, da veltet var forårsaket av Snupp som klatret på vognen. Verken han eller vognen ble skadet, han ble bare litt forskrekket, selv om han fikk den over seg. Den er altså ikke veldig tung.

Jeg er som sagt veldig fornøyd med vognen og hadde aldri byttet den ut med en firhjuling.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 18:45   #227
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Takk, Gaia, god info. Vi får tenke litt på det og følge litt med.

Ang velting av vogner, Mjau: Vogner velter uansett ikke av seg selv og som voksen person skal det mye til å velte vogna. Ift at barn kan klatre på vogna etc, kan det skjer uansett, og man må passe på. Vår Cerox veltet to ganger, det er jo en solid firhjuling, begge gangene forårsaket av at vognens eier lekte sirkusartist oppi den.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 18:48   #228
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Det er vel kanskje like greit å kjøpe happyen først så jeg slipper å tenke på vogn igjen allerede til jul dersom jeg vil ha babyen mot meg...

Men jeg har forelsket meg litt i TFKèn så da blir det sikkert den til våren om jeg ser at babyen da vil se mere fremover. Man får sikkert et inntrykk av det frem til da siden babyen da vil være nesten et år?

Så om Reflex har knalltilbud på en i nøytral farge i morgen så kan det vel ikke bli noe bomkjøp uansett da?...

Svigerfar prøvde seg forøvrig på innblanding på vognfronten da vi var der nede tidligere i da. Kjente hormonene da gitt.... Jeg har IKKE tenkt å ta i mot råd fra en so helt sikkert har kjørt vogn max ti ganger og senest for over 20 år siden.... Blir litt svett i toppen jeg når det kommer til slike ting.... Sa ikke noe da, men jeg ble sikkert litt stillere enn vanlig tenker jeg... Huff..

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 18:54   #229
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Svigerfar du.

Du kan jo evt kjøpe et akebrett...

Nei. Det er mye å velge i altså. Men jeg tror ikke du blir misfornøyd med Happy vogna. Da er du iallefall safe på at du har babyen mot deg hele vinteren, og at den tar liten plass og er lett å klappe sammen/sette opp.

Så kan det jo hende det kommer fancye saker til neste vår!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:04   #230
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Svigerfar du.

Du kan jo evt kjøpe et akebrett...

Nei. Det er mye å velge i altså. Men jeg tror ikke du blir misfornøyd med Happy vogna. Da er du iallefall safe på at du har babyen mot deg hele vinteren, og at den tar liten plass og er lett å klappe sammen/sette opp.

Så kan det jo hende det kommer fancye saker til neste vår!

Ja, føler meg litt dum da. Her har dere brukt 12 sider på å hjelpe meg, kun for at jeg finner ut at jeg kommer til å kjøpe den vogna jeg i utgangspunktet trodde jeg kom til å kjøpe...

Men hvilket understell bør jeg velge da?

Og kanskje jeg skal foreslå akebrett når svigerfar skal ut med vogn. Som om det kommer til å skje...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 19:58   #231
Thinkerbell
Jag har ju hjärna.
 
Thinkerbell sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
Innlegg: 50
Thinkerbell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jepp, all of the above.
Jeg har hatt mange vogner, men Bugaboo Cameleonen slår dem alle, (...)

Man trenger i tillegg bare den, fra nyfødt til de slutter å bruke vogn. Vi hadde flere andre i tillegg, men de ble aldri brukt, ikke engang zappen.

Hvor lange barn passer i Cameleonen? (Jeg trodde aldri jeg skulle spørre om dette, jeg som synes den ser ut som et månelandingsfartøy.)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Til våren MÅ jeg ha en trehjuling tror jeg. Håper på å være litt aktiv ute i skog og mark med denne natures-man som jeg har. (Nei ikke naturist altså )

Når det kommer til turer i skogen og mark har Sitron aldeles rett:

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vogn? Hejjegud, du er jo helt dust som ikke har skjønt at det er BÆRING som gjelder.

Bæring er genialt i skog og mark. Naturmenn kan dessuten bære sjøl.

Thinkerbell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:01   #232
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Thinkerbell, her.

Hvor lange barn passer i Cameleonen? (Jeg trodde aldri jeg skulle spørre om dette, jeg som synes den ser ut som et månelandingsfartøy.)



Når det kommer til turer i skogen og mark har Sitron aldeles rett:


Bæring er genialt i skog og mark. Naturmenn kan dessuten bære sjøl.

Ja, det vil nok bli litt bæring her ja. Mannen har allerede bestemt at vi skal ha bæremeis når barnet er stort nok, og ha med seg ungen på tur. Han er mye ute både høst og vinter. mens jeg er vel mer sånn skogsvei-menneske når jeg er ute i naturen...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:01   #233
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Her har dere brukt 12 sider på å hjelpe meg, kun for at jeg finner ut at jeg kommer til å kjøpe den vogna jeg i utgangspunktet trodde jeg kom til å kjøpe...

Jeg er på side 3. Sånn i tilfelle du ikke vet at man kan stille inn antall meldinger per side.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:04   #234
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er på side 3. Sånn i tilfelle du ikke vet at man kan stille inn antall meldinger per side.

kødder du?
Hvordan gjør jeg dette da?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:05   #235
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

kødder du?
Hvordan gjør jeg dette da?

Kontrollpanel, og "Endre valg". Nesten nederst på siden kan du velge hvor mange meldinger du ønsker per side. Jeg hater å bla, og har valgt 80 per side.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:06   #236
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kontrollpanel, og "Endre valg". Nesten nederst på siden kan du velge hvor mange meldinger du ønsker per side. Jeg hater å bla, og har valgt 80 per side.

Takk fro godt tips

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:07   #237
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Optimalt sett bør du kanskje kjøpe første vogna brukt - for så å kjøpe den mest fancy sportsvogna du finner - med god samvittighet.

Ellers så anbefaler jeg bæredings. Ikke bæremeis, men elastisk sjal eller meitai eller noe sånn om du tenker å bære. Du er for lav for en bæremeis, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:08   #238
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.691
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Bæremeis

til og med ikke natur menn bærer selv:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:10   #239
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Vi er så sære at vi har vært godt fornøyd med bæremeis, men det stemmer at størrelsen på den som bærer har noe å si. Meisen bør prøves på den som skal bruke den mest. Lengden i ryggen varierer med de ulike merkene. Vi har hatt en Norrøna og den har vært veldig god, men vi er lange.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 20:11   #240
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg kommer nok til å ha en eller annen bæredings selv ja. men mannen har nå lagt sin elsk på bæremeis. Så får vi se når babyen kommer hva han tenker da

Og samvittighet? Hva er det? Neida. Jeg tenker at jeg ikke kommer til å ha dårlig samvittighet for å kjøpe ny vogn til våren. tenker heller å bruke samme vogner til nestemann om nestemann kommer, og jeg har vært fornøyd med vognene...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no