Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 23:31   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Og vi reiser på tur til Mauritius på fredag. Det er ingen vaksiner påkrevd dit så jeg har ikke tenkt på det men nå kom jeg jo på at det er over 10 år siden vi har fylt på trippelvaksinen...,er vel for sent å ta nå?, hvor farlig er det uten påfyll?. Bekymret.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:56   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.016
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Ring en privatklinikk eller reiseklinikk, de har sikkert mulighet til å sette den på kort varsel.

Det er ikke sikkert det ernødvendig for reisen, men det er greit å ta uansett.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 11:43   #3
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Snakket med helsestasjonen her. Skal ta de nå halv ett.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 14:58   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Ellers kan jeg anbefale Ål sjukestuggu for den slags. Krevde et lite bitt i armen som gikk gjennom huden, men dog. De var veldig raske.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 15:11   #5
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ellers kan jeg anbefale Ål sjukestuggu for den slags. Krevde et lite bitt i armen som gikk gjennom huden, men dog. De var veldig raske.

Jeg skjønner jo at Ål ikke er verdens navle, men de burde jo ha sprøyter der, slik at de slapp å injisere ting ved hjelp av biting!

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 15:14   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:43   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Det gikk strålende uten at jeg måtte ned på sjukestugu. Virker vel ikke med en gang vaksina så angrer på at vi ikke fikk satt den før men går vel helst bra..!!
Noen som vet om det er samme type stivkrampe i denne vaksina som blir gitt ved bitt?. Fikk liksom inntrykk av helsesøster at det ikke var vits å ta den nå så tett på men må vel være bedre enn ingenting??

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:46   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Merkelig, for helsesøster sa til meg i går at "om dere blir bitt eller tråkker på en spiker, tar dere jo uansett kontakt med lege der" (Vi skal til Egypt og jeg var litt usikker på om jeg skulle fornye stivkrampe).

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:57   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Ja skjer det noe spes tar vi kontakt med lege men nå er det hvertfall fornyet. Anbefales hvert 10. år uansett reise eller ei.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 17:58   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, ikke tatt påfyll av trippelvaksine

Leste og at det kunne like godt komme via smårisp, men blir jo helt ko-ko av å lese på nett...!! Sjansen for å bli smittet er vel ørsmå. Heldigvis.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no