Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine lamper til kjøkkenet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 18:12   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Fine lamper til kjøkkenet

Vi har i dag to små pendler i frostet glass. Ettersom jeg var så lur å sette høye stearinlys under den ene, har den sprukket hele veien opp, og vi må ha nye.

Siden vi kjøpte lampene har vi byttet farger på møbler, tak og vegger, og jeg tror vi ønsker oss svarte eller mørke grå lamper. Og helst noen dom ikke koster skjorta, siden min kjære er litt mer sparsommelig enn meg. (Jeg finner bare dyyyyyyre, fine lamper.. ) Stilen ellers er ganske nordisk-ren-ryddig-typisk-eksempel-på-møtes-på-middelveien..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (483,7 KB, 55 visninger)
Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:19   #2
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.722
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Hva koster skjorta?

Denne koster 1590,-

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:19   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Jeg liker Hektar fra IKEA. Utrolig mye fin lampe for pengene.

http://www.ikea.com/PIAimages/0149991_PE308142_S3.JPG

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60215205/

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:44   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

De var fine!

Jeg liker disse og:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:57   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

De var fine!

Jeg liker disse og:

Den lyser ikke supergodt, glad vi har den nær et vindu.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 18:59   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

De var fine!

Jeg liker disse og:

Vi skal ha 2 av disse rett over spisebordet, men har da spotter i taket + vinduer i nærheten. Over kjøkkenøya skal vi ha 2 slike:

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 19:44   #7
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Denne fra Bolia var også fin:

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:06   #8
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Bell av Normann Copenhagen Sitter på telefonen og får ikke til å legge inn bilde, men google det så finner du dem. De er nyhydelige, men jeg aner dessverre ikke pris.

Lurer på om jeg greide å kopiere bildeadressen nå:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:09   #9
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Vurderte denne til kjøkkenet, men over 2 lapper og jeg ville ha noe mer organisk, derfor ble det gummilampa. Denne er finere, må jeg innrømme og finnes i flere farger.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (19,1 KB, 5 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:16   #10
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Bell av Normann Copenhagen Sitter på telefonen og får ikke til å legge inn bilde, men google det så finner du dem. De er nyhydelige, men jeg aner dessverre ikke pris.

Lurer på om jeg greide å kopiere bildeadressen nå:

Jeg elsker den litt jeg og, men mener den koster over 2000 for stykket, og når vi trenger to blir det litt mye er jeg redd.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-14, 00:46   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Oi, såpass. Ja, da blir det fort dyrt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:17   #12
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fine lamper til kjøkkenet

Jeg har Foto-taklamper fra Ikea på vaskerommet. Mine er i beige, men du kan få de i mange farger, og de er faktisk knallfine og gir ett veldig godt lys.

(Klarer ikke å sette inn sånt bilde, for jeg er ikke lur nok..)

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no