Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvor best fotobok?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 08:58   #21
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor best fotobok?

Jeg har laget to hos Eurofoto i høst, og har vært fornøyd med kvaliteten. Først laget jeg kvadratisk 30x30, så A4, og må nok si at jeg kommer til å fortsette med A fremover. Det koster en del mindre, og jeg pleier å ha like mange bilder på hver side uansett. Jeg var også heldig med at jeg hadde begynt å lage fotobok nr. 2 da jeg fikk mail om det ville være spesialtilbud på den og den dag, så da gjaldt det å lage ferdig boka, men vente med å bestille den. Og da fikk jeg spart en god del kroner.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:38   #22
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor best fotobok?

Jeg er kjempefornøyd med Japan foto. Handler en del der, og har alltid vært fornøyd med kvalitet og service.

Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no