Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Har du håndsåpe på kjøkkenet?
Ja. 188 82,46%
Nei. 23 10,09%
Har hatt men ikke nå lengre. 13 5,70%
Annet. 4 1,75%
Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-09, 22:07   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Hm... vi har ikke søppelbøtte på do. Men vi har det på badet... Er det veldig sært og rart?

Hvis folk med mensen bruker doen hos dere synes jeg kanskje det er litt dumt å ikke ha søppelbøtte på do.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:07   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Hm... vi har ikke søppelbøtte på do. Men vi har det på badet... Er det veldig sært og rart?

Ikke vi heller. Kun på badet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:07   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Hm... vi har ikke søppelbøtte på do. Men vi har det på badet... Er det veldig sært og rart?

Badet og do er det samme i mitt hode.

Så lenge jeg slipper å gå med brukt bind i lomma eller whatever, så er jeg fornøyd.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:08   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Nei. Vi har vaskerommet ved siden av kjøkkenet og vasker hendene i forbindelse med matlaging der. Fire skritt ekstra. Mye trim det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:08   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Selvsagt!
Som sykepleier er jeg kanskje i overkant nøye med håndhygienen, og spesielt på kjøkkenet når det lages mat.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:08   #26
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Sært, er det vel ikke, men upraktisk vil jeg tenke. Hvor gjør du av brukte bind etc?

:hormonspiral:

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:08   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Her har zaloflasken og børsten sin faste plass i skapet under vasken, minst mulig rot på kjøkkenbenken.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:09   #28
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Ja, selvsagt! Liker ikke vaske hender i Zalo.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:09   #29
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Badet og do er det samme i mitt hode.

Så lenge jeg slipper å gå med brukt bind i lomma eller whatever, så er jeg fornøyd.


Hahahahahah

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:09   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Selvsagt har vi det. Jeg vansker hendene flere ganger under matlaging, og jeg gidder da ikke gå ut på badet hver gang.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:10   #31
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Vi har ikke søppelbøtte på do, for lillebror er altfor opptatt av å plukke ut alt som er oppi. Fremdeles. Hvordan løser man det?

Men håndsåpa på kjøkkenet får vi ha i fred, og den synes jeg er god å ha.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:10   #32
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Vi har forresten både zaloflasken og firstpricehåndsåpeflasken stående FREMME PÅ BENKEN. Oppvaskbørsten bor i oppvaskkummen. Skapet under er fullt til andre ting.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:10   #33
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei. Vi har vaskerommet ved siden av kjøkkenet og vasker hendene i forbindelse med matlaging der. Fire skritt ekstra. Mye trim det.

Vaskerommet vårt er vegg i vegg med kjøkkenet, så jeg er nok særdeles lat.

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

:hormonspiral:

Er det bare jeg som ikke slipper unna dritten selv om jeg har hormonspiral?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:10   #34
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Vi har ecover håndrens og oppvaskmiddel på kjøkkenet. Vanlig håndsåpe har vi på gjestetoalettet som ligger bare noen få meter ut i gangen fra kjøkkenet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:11   #35
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Bruker Zalo når jeg vasker hendene på kjøkkenet. Den er lett tilgjengelig via dispenseren som er integrert i kjøkkenet, har ikke tenkt over å ha egen håndsåpe utenom.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:11   #36
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi har forresten både zaloflasken og firstpricehåndsåpeflasken stående FREMME PÅ BENKEN. Oppvaskbørsten bor i oppvaskkummen. Skapet under er fullt til andre ting.

Elise, dah!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:12   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Elise, dah!

Noen er virkelig sjusker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:13   #38
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Vi har ikke søppelbøtte på do, for lillebror er altfor opptatt av å plukke ut alt som er oppi. Fremdeles. Hvordan løser man det?

Jeg noterer meg at dobørsten blir stående i vinduskarmen en stund til.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:13   #39
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 22:14   #40
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.381
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg noterer meg at dobørsten blir stående i vinduskarmen en stund til.

Og du kaller MEG sjuske? Dobørste i vinduet er verre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no