Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tufte

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 21:52   #1
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Tufte

Tenk å sitte med tårer i øynene når man ser fotball kamp! (Sikkert mange som gjør det da, men det gjør ikke jeg til vanlig).

Har virkelig stor sans for Tufte. Ett genial prosjekt, med masse sjarmerende gutter. Og ikke minst har jeg fått stor respekt for trener Erik! Jeg bøyer meg i støvet

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:58   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tufte

Jeg var på kampen - og den var suveren! - Litt ære til Rosenborg som showet litt også - Kjempebra! - Og når Erik gikk i mål ble jeg litt rørt la jeg merke til!

TUfte er tøff!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:27   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tufte

Jeg ble også litt rørt - men også skikkelig irritert på kommentatorene! Det var ikke mye Tufte-ånd å spore der.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:53   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tufte

Erik Torstvedt har alltid vært en helt i mine øyne - helt siden han var keeper på Tottenham...

Tufte-gutta er til å spise opp - og hele konseptet får meg til å bli i godt humør!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 08:27   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tufte

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg ble også litt rørt - men også skikkelig irritert på kommentatorene! Det var ikke mye Tufte-ånd å spore der.

Jeg satt bak de som har klipp og regi på tufte-programmene (fått billettene av en kompis som klipper) - og der var det lite sportsånd og finne gitt - De ropte (tilnærmet konstant) Gå for beeeeeina!!!!! - Men det var veldig gøy å sitte sammen med dem! - Og jeg synes de var flinke jeg!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 09:11   #6
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Tufte

Lurer på om Erik noensinne mistet tålmodigheten med dem? Han må være verdens mest tålmodige trener...

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no