Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 3

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-20, 00:40   #381
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Rammstein, Gøteborg 31.7.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 23:44   #382
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Billetter til fem av vinterens og vårens konserter i Filharmonien: Mozarts 40., Mahlers 3., Schuberts Ufullhendte, Mendelssohns fiolinkonsert og Petrenkos avskjedskonsert med Beethovens 9. Må ordne et par, tre konserter til som jeg vil få med meg denne sesongen.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 13:29   #383
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Evig optimist og sniker meg inn her igjen.

Jeg håper vi får reise i desember! Bosted er i hvertfall fikset, også håper jeg det nye flyselskapet, Norce Atlantic, til Kjos og Kise er på vingene.

Som sagt - evig optimist!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 13:50   #384
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Evig optimist og sniker meg inn her igjen.

Jeg håper vi får reise i desember! Bosted er i hvertfall fikset, også håper jeg det nye flyselskapet, Norce Atlantic, til Kjos og Kise er på vingene.

Som sagt - evig optimist!

Kjente på en stor glede da jeg så at denne tråden var aktiv igjen!
Krysser fingrene for desember.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 13:51   #385
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Å, herregud for en bittersøt tråd! :snufs:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 14:00   #386
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nå har jeg også det (Rammstein), Trondheim 26.07.2020.

Og Jan Garbarek Group 06.05.2020, åpninskonsert på Jazzfest, sammen med min far og min niese.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Cirque du Soleil i Trondheim Spektrum 19 september.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jesus Christ Superstar på Trøndelag Teater i mars, dagen etter bursdagen min, med hele familien.

Byttet inn gavekortet vi fikk til jul fra vennefamilie.

Ja, særlig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 17-03-21 kl 14:37.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 14:33   #387
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Eeeeeg har to billettar! Til utsett Astrid s-konsert i Drammen i oktober, og Folketeateret i november. Dei SKAL brukes!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 15:07   #388
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg har billetter i skuffen
- ukespass til Øya i august 2021
- Vulkan Open Air i august 2021
- Karpe i august 2022

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 15:15   #389
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Har en flybillett til Nord-Norge en langhelg i våres, og det er alt. Hipp hurra liksom. Gjenstår å se om vi får dratt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 16:23   #390
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg har akkurat kansellert hotellreservasjonen vi først utsatte fra forrige påske til denne. Vi får jo ikke reist til UK nå, og hotellet er lockdown-stengt, så i det minste får vi igjen pengene. Ellers fascinert over alle som tør å planlegge noe - jeg håper dere får gjennomført det dere vil!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 16:38   #391
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Guttungens fotballtrenere er i det optimistiske hjørnet, og har meldt laget på Norway Cup til sommeren. Jeg har gått så langt som å reservere innkvartering hos min far, i tilfelle det skulle finne på å bli noe av. Han har egentlig ikke plass til hele familien, men regner med at i alle fall guttungen skal overnatte med laget sitt, og at vi får det til på en måte. Ingenting som må bestilles i alle fall.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-21, 18:50   #392
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Tja, jeg har en god del billetter som bare ligger og venter på at det skal åpne opp. (Alicia Keys, Øya, Piknik i parken, Over Oslo, Jonas Alaska, Mew, Fay Wildhagen, The September When, Lloyd Cole, Karpe bl.a.) Også er det de internasjonale artistene som jeg skulle jobbet på da. Er spent på når det åpner, hvilke artister som faktisk kommer og igjen når.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 10:01   #393
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg har billetter til Queen og Adam Lambert neste sommer, jeg øyner ett lite lys i en lang lang mørk tunnel

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-21, 23:36   #394
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Jeg har sittet på Live Nation UK i dag og drømt meg bort. Aerosmith spiller på O2 Arena London 22. juni 2022, Billie Eilish spiller på samme scene 10. juni 2022.
9-12. juni 2022 er det CMAFest Nashville igjen! Hvordan skal jeg få med meg alt i juni 2022?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-21, 00:06   #395
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Ryktet skal ha det til at jeg muligens snart har billetter til Belfast i oktober. Jeg håper det er sant. Neste episode kommer i morgen fredag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 19:15   #396
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har sittet på Live Nation UK i dag og drømt meg bort. Aerosmith spiller på O2 Arena London 22. juni 2022, Billie Eilish spiller på samme scene 10. juni 2022.
9-12. juni 2022 er det CMAFest Nashville igjen! Hvordan skal jeg få med meg alt i juni 2022?

Så også på Billie Eilish, men slapp å ta stilling siden alle konsertene ble utsolgt med en gang.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 21:23   #397
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Så også på Billie Eilish, men slapp å ta stilling siden alle konsertene ble utsolgt med en gang.

Neida, er lagt ut flere datoer med ledige billetter! Kjøpte akkurat til 25. juni!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 21:36   #398
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Neida, er lagt ut flere datoer med ledige billetter! Kjøpte akkurat til 25. juni!

Fristende ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 21:38   #399
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.616
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Blir konfgave til frøkna, tror jeg.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 21:41   #400
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen 3

Tror jeg må vente med å kjøpe ... vet ikke hva som skjer med jobbing og sånt her hjemme.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no