Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken kindle?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-11, 19:36   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hvilken kindle?

Jeg har tenkt å kjøpe kindle til mamma i bursdagsgave, men hvilken skal jeg velge? Hvis jeg velger en touch-modell får hun den ikke i tide, siden de ikke er sluppet enda - er touch verdt å vente på, eller går set greit uten?

Hun kommer nok bare til å bruke den til å lese på. Trenger hun 3G? Keyboard? Jeg regner med at sånn med reklame er slitsomt, og at det er verdt å kjøpe uten?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:40   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kindle?

Jeg savner touch på Kindle, men ikke 3G.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:56   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kindle?

OK, da satser jeg på at hun ikke trenger 3G. Hva savner du med ikke å ha touch? Modellen med touch er ikke i salg før 2 uker etter bursdagen, så det er litt dumt å ikke ha den til selve dagen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-11, 19:59   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kindle?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

OK, da satser jeg på at hun ikke trenger 3G. Hva savner du med ikke å ha touch? Modellen med touch er ikke i salg før 2 uker etter bursdagen, så det er litt dumt å ikke ha den til selve dagen.

Jeg har et lesebrett med touch i tillegg til Kindle, og det jeg savner på Kindle er det å kunne bla sider med fingeren på skjermen framfor å trykke på knapper som jeg ikke nødvendigvis synes er plassert der hvor jeg skulle ønske at de var.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no