Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pokemon Go - Vi som spiller

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-21, 19:34   #381
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

HotLip du blir best friend med mannen min cvhcvh, når kan det passe?

I morgen kl 18? 😊

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-21, 20:30   #382
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

I morgen kl 18? 😊

Han er opptatt da, lan det passe onsdag kl 18?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-21, 21:37   #383
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Han er opptatt da, lan det passe onsdag kl 18?

Går fint!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-21, 23:08   #384
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Bluen og Acino. Lucky egg en dag? (Spiller litt mindre for tida, men innimellom)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-21, 23:16   #385
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Bluen og Acino. Lucky egg en dag? (Spiller litt mindre for tida, men innimellom)

Klarer ikke huske hvem som er hvem, hva er navnet ditt der? Og ja, hva med rett og slett samle det til raid hour onsdag, kl 18? 😊

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-21, 19:00   #386
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Klarer ikke huske hvem som er hvem, hva er navnet ditt der? Og ja, hva med rett og slett samle det til raid hour onsdag, kl 18? 😊

👍den er grei

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-22, 22:11   #387
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Fabelsnabel og Dronningskogen, vi har hhv 0 og 2 dager til best friends. Ønsker noen av dere å ha på lucky egg? Torsdag kl 18?

Ønsker gjerne flere venner, men har gått litt i surr med hvem av dere jeg er venn med (skulle vært en lov om samme nick på FB og PokemonGo ). Tar gjerne imot invitasjoner. Sender og åpner gaver og inviterer til raids (over en lav sko )… Wimpsen 5064 9841 4407

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)


Sist redigert av Noba : 11-01-22 kl 22:26.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-22, 22:42   #388
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Fabelsnabel og Dronningskogen, vi har hhv 0 og 2 dager til best friends. Ønsker noen av dere å ha på lucky egg? Torsdag kl 18?

Ønsker gjerne flere venner, men har gått litt i surr med hvem av dere jeg er venn med (skulle vært en lov om samme nick på FB og PokemonGo ). Tar gjerne imot invitasjoner. Sender og åpner gaver og inviterer til raids (over en lav sko )… Wimpsen 5064 9841 4407

Skal prøve å huske det, og ikke minst å ikke åpne i morgen!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-22, 22:53   #389
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Fabelsnabel og Dronningskogen, vi har hhv 0 og 2 dager til best friends. Ønsker noen av dere å ha på lucky egg? Torsdag kl 18?

Ønsker gjerne flere venner, men har gått litt i surr med hvem av dere jeg er venn med (skulle vært en lov om samme nick på FB og PokemonGo ). Tar gjerne imot invitasjoner. Sender og åpner gaver og inviterer til raids (over en lav sko )… Wimpsen 5064 9841 4407

Kan prøve på det , ja.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-22, 13:09   #390
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Skal prøve å huske det, og ikke minst å ikke åpne i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Kan prøve på det , ja.

Supert! Setter på egg kl 18 i morgen.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 11:43   #391
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.189
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Husk på at det er community day i dag fra kl. 11 til kl. 17. Spheal som er utvalgt Pokémon, og som det dermed er mulig å få tak i som shiny. Lykke til!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 13:59   #392
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 765
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Masse Spheal her ja. Og fikk meg en shiny også

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-22, 20:16   #393
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Då jeg riktig? Var det noen her som sendte gave fra Norrköping?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 01:29   #394
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.189
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Masse Spheal her ja. Og fikk meg en shiny også

Hehe. Jeg gav meg etter 23 shiny. Det ble for kaldt på fingrene.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-22, 11:26   #395
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hehe. Jeg gav meg etter 23 shiny. Det ble for kaldt på fingrene.

23?! :skingrestemme: Jeg fikk EN! Pøh! Hadde en lucky trade med datteren, så det ble en shiny, lucky, tett oppunder perfekt en på akkurat 1500 i CP. Kan'ke klage.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 22:05   #396
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Takk til dem av dere som har bistått elinbluen i raid etc.! Det har vært sønnen i huset som har spilt da. Mor er ikke så moderne.

Finnes det tips for å evolve Eevee til Sylveon, Umbreon og Espeon? Å bytte navn funker vel bare én gang, og det er oppbrukt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 22:55   #397
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Finnes det tips for å evolve Eevee til Sylveon, Umbreon og Espeon? Å bytte navn funker vel bare én gang, og det er oppbrukt.

Nærmer du deg 42?
Sylveron: 70 hjerter som buddy (håper jeg, holder på nå)
Umbreon: gå 5 km som buddy, evolve om natten
Espeon: gå 5 km som buddy, evolve om dagen

PS! Var i en adhd gruppe hvor de drev og diskuterte dette, 90% i gruppen klarte ikke å huske hva de hadde evolvet så dette var en langdryg oppgave (burde sikker ikke le, men ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 30-03-22 kl 14:30.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 18:20   #398
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Takk til dem av dere som har bistått elinbluen i raid etc.! Det har vært sønnen i huset som har spilt da. Mor er ikke så moderne.

Finnes det tips for å evolve Eevee til Sylveon, Umbreon og Espeon? Å bytte navn funker vel bare én gang, og det er oppbrukt.

Må gå minst 10 km og altså få to candy på umbreon & espeon som må være buddy mens du evolver dem. Du vil se det på omrisset når du skal evolve også.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-22, 18:13   #399
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Wimpsen, er du her? Vi blir best friends egg?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-22, 22:25   #400
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Wimpsen, er du her? Vi blir best friends egg?

Jeg er på feltarbeid hele uka så jeg får ikke til å avtale tid før kl 21 evt? Om du synes det er for seint så bare ta det selv.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no