Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Gjester: Dine desidert enkleste oppskrifter og ferdig-kjøp

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-22, 14:06   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.964
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Gjester: Dine desidert enkleste oppskrifter og ferdig-kjøp

Vi trenger en slik tipstråd

Hva serverer du når du har lyst til å invitere, men av ulike grunner ikke har mulighet for å lage tidkrevende mat og desserter? Har du noen go-to retter som passer å servere, men tar minimalt med tid? Lager du det på forhånd? Kjøper du inn alt ferdig? I så fall hva kjøper du inn?

Jeg er skikkelig dårlig på å gjøre det ultraenkelt, men ligger gjerne i midtskiktet et sted. Jeg ønsker egentlig å invitere oftere, men tanken på arbeidet i forkant gjør at planer skrinlegges fort. Derfor trenger jeg noen tips. Selskapet er viktigere enn det som står på bordet synes jeg, men da må jeg finne en løsning som duger. Pr nå har jeg ost og kjeks på blokken, og is, men vil gjerne ha en liste å velge i, folkens!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no