Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 10:58   #1
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Ansatte ved et sykehus i Jekaterinenburg i Russland teipet igjen munnen på nyfødte fordi de ikke ville høre på barnegråt.

Les mer her

Hva er det med folk....?

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 11:07   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen

Det skjer desverre mye enda i mange land.

Men ille er det uten tvil.


Sist redigert av Tinka : 01-02-07 kl 11:21.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 11:53   #3
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen

Grusomt Fikk helt vondt i magen jeg, stakkars livredde små.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 11:55   #4
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Nei, huff! Nå ble jeg kvalm!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 11:59   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Å HERREGUD!! Nå skjelver jeg! Hvordan er det mulig?????

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:43   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Så skrekkelig trist at alldeles avstumpede mennesker skal jobbe med små barn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:06   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

:-s

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:09   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

jeg vet ikke hva jeg skal si.. Fikk helt tårer i øynene..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:23   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Jeg skal ikke si høyt hva jeg mener er en passende straff for slike idioter :galge, tau osv:

Jeg ble helt uvel, kvalm og får alvorlige pustevansker når jeg leser slikt....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:19   #10
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Jeg så nettopp innlegget på nyhetene, og det var virkelig hjerteskjærende.

Unnskyldningen til sykepleieren var tynn. Det var for å holde smokken på plass...og dessuten var plasteret gått ut på dato? :dån:

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:20   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Jeg så også det innslaget, og skulle ønske jeg ikke hadde sett det. Skulle ønske jeg kunne dra og hente de stakkars babyene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 21:48   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg så også det innslaget, og skulle ønske jeg ikke hadde sett det. Skulle ønske jeg kunne dra og hente de stakkars babyene.

Akkurat den tanken fikk jeg også. Måtte ned og stryke lillesøster på 5 mnd på kinnet og minne meg på hvor godt både hun og vi har det...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:07   #13
Mango
Fullverdig medlem
 
Mango sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 48
Mango har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Uff, fikk helt vondt i hele meg. Forstår ikke hvordan noen kan klare å gjøre sånt engang.

Mango er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:13   #14
lila
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
lila har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Jeg blir så opprørt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Nå skulle man ha kunnet ganne

lila er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:30   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg så også det innslaget, og skulle ønske jeg ikke hadde sett det. Skulle ønske jeg kunne dra og hente de stakkars babyene.

Det samme tenkte jeg. Hvorfor er det så vanskelig å få adoptere fra Russland når de har en million barn i barnehjemssystemet? Det virker ufattelig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:40   #16
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Jeg blir rett og slett helt uvell av å se og høre om sånt

Og så må jeg si at jeg er fryktelig glad for at min lille gutt ble syk her i Norge.
Bedre behandling og omsorg kunne han vel ikke fått!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:41   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Akkurat den tanken fikk jeg også. Måtte ned og stryke lillesøster på 5 mnd på kinnet og minne meg på hvor godt både hun og vi har det...

Det samme måtte jeg på lillebror. Vi er heldige!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:42   #18
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Det finnes så mange slemme mennesker!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:43   #19
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

I blandt undres jeg over hvor forbannet syke folk kan være!

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:45   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråtende babyer fikk munnet teipet igjen (Aftenposten, Russland)

Barbarisk!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no