Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Første kvinnelige president (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 01:32   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Første kvinnelige president (Dagbladet)

Om to år er det igjen presidentvalg i USA, og Hillary Clinton regnes som favoritt til å bli Demokratens presidentkandidat.

Jeg synes det er helt topp at det endelig er en kvinne på vei inn og ønsker å bli USA's neste president, og jeg synes hun er en flott president-kandidat og jeg håper hun blir historiens første kvinnelige amerikanske president.

Hva synes du?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/01/21/489549.html

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 13:10   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Jeg tror hun stiller for tidlig og hadde sett at hun hadde ventet minst en periode før hun stilte.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:09   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror hun stiller for tidlig og hadde sett at hun hadde ventet minst en periode før hun stilte.

Hvorfor mener du at hun stiller for tidlig? Hun har vært senator siden 2000, OG hun har sett det hele fra innsiden før, og har dermed erfaring, gjennom sin mann og tidl. president og dertil sine egne oppgaver.

Hvem kan være en bedre kandidat for Demokratene enn henne?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:13   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Fordi jeg tror de dypt nede er for konservative, de som stemmer altså, for en kvinne. Dessuten tror jeg ikke hun har sjans i havet til å vinne "the primaries". Og om hun så vinner der, så tror jeg det nesten automatisk blir republikansk seier. Nei, satser heller på Obama og første svarte president fremfor Hillary.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:15   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Jeg tror også hun blir en tipptopp president. Lurer på om Demokratene tør å gå for henne, eller om de går for Obama. Han er vel ikke fullt så radikal som henne og kan kanskje være en bedre motkandidat mot republikanerne. Gudene vet republikanerne kommer til å kjøre en enorm skittkastingskampanje mot henne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:16   #6
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Jeg håper hun vinner valget til neste år. Men jeg tror ikke hun vinner dessverre.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:18   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Jeg tror dessuten at Obama vil ha større sjanse blant minorietene. Jeg hørte rykter om at en hispanic kandidat også ville stille. Uansett så er det enorme mengder med sofaslitere i USA, det er kun rundt halvparten av velgerne som stemmer. Jeg tror Obama vil kunne dra med seg flere (svarte og hispanics utgjør en meget stor andel av hjemmesittere) og derfor burde han stille.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:22   #8
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi jeg tror de dypt nede er for konservative, de som stemmer altså, for en kvinne. Dessuten tror jeg ikke hun har sjans i havet til å vinne "the primaries". Og om hun så vinner der, så tror jeg det nesten automatisk blir republikansk seier. Nei, satser heller på Obama og første svarte president fremfor Hillary.

Tror dessverre ikke mange amerikanere er modne for en mørhudet president heller. Rasismen lever i beste velgående der. Da tror jeg heller at Hillary har bedre sjanser.
Jeg er ikke i tvil om at hun kan mestre denne jobben men hun har mange fiender som kan gjøre dette vanskelig.
Hun var ingen populær førstedame i endel leire da Bill var president. Hun valgte å være med aktiv innenfor enkelte politiske felter istedetfor å være ei pyntedame. Det falt ikke i god jord hos noen.

Håper hun velger Obama som visepresident. Det ville være et flott sjakktrekk og vil muligens samle mange av de mørke minoritetene til stemmeurnene.
Jeg er henrykt over at hun stiller og har stor sans for damen.
Anbefaler dere å lese biografien hun selv har skrevet.


Sist redigert av Michelle : 22-01-07 kl 14:30.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:24   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Gudene vet republikanerne kommer til å kjøre en enorm skittkastingskampanje mot henne.

Er redd du har rett i det.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:33   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Det er prisverdig at demokratenes mest aktuelle kandidater er en svart mann og en kvinne. Dessverre så betyr det nok at også den neste presidenten i USA kommer til å være republikansk.

Det finnes alt for store lag i befolkningen som aldri i livet vil stemme på en kvinne, eller en svart. Særlig i en de facto krigssituasjon så vil nok mange velge det man ser på som en "militær leder". Altså ikke en kvinne.

Jeg tror H.C. er kjempekompetent og jeg har stor sans for hennes politiske standpunkter. Hun har også kommet et langt stykke når det gjelder utstråling. Men hun har ikke "it". De jeg kjenner som har møtt begge (for noen år tilbake, riktignok) sier at å møte Bill er som å møte din lenge savnede bestevenn. Å møte Hillary er som å møte en isklump.

Jeg tror faktisk også Obama har bedre odds. Han er superdyktig, meget sympatisk og lett å like, og så er han ikke ALTFOR afro-amerikansk til å spises, kanskje.

Ideelt sett skulle Al Gore stilt, med Obama eller Hillary som visepresident, som et steg 1. Så kunne man fått dette i to trinn. Det kjipe er at hvis en av dem blir demokratenes kandidat nå og taper, så er veien veldig lang for å komme tilbake igjen...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:33   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Tror dessverre ikke mange amerikanere er modne for en mørhudet president heller. Rasismen lever i beste velgående der. Da tror jeg heller at Hillary har bedre sjanser.

Jeg tor faktisk omvent. Selv om rasismen lever i beste velgående, tror jeg de fleste er veldig skeptiske til at en dame skal greie den jobben. PMS og greier vettu. Tror mange tenker at selv om Obama er svart er han hvertfall mann!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Håper hun velger Obama som visepresident. Det ville være et flott sjakktrekk og vil muligens samle mange av de mørke minoritetene til stemmeurnene.
Jeg er henrykt over at hun stiller og har stor sans for damen.
Anbefaler dere å lese biografien hun selv har skrevet.

Det hadde vært en drømmesituasjon! Har lest bioen hennes, hun virker som en virkelig flott dame.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:45   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er prisverdig at demokratenes mest aktuelle kandidater er en svart mann og en kvinne. Dessverre så betyr det nok at også den neste presidenten i USA kommer til å være republikansk.

Helt enig!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:55   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg skulle ønske en president som ikke hadde familiære tilknytninger til tidligere presidenter.

Hvorfor ikke? :nysgjerrig:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 15:08   #14
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Clinton og Obama som president og visepresident hadde vært noe. I grunnen likegyldig hvem som hadde hvilken rolle. Et glimrende team.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 15:20   #15
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror hun stiller for tidlig og hadde sett at hun hadde ventet minst en periode før hun stilte.

For tidlig? Hun er straks 60 år.... Venter hun blir det nok for seint.

Sjansen for at hun blir endelig presidentkanditat er kanskje liten - men det hadde vært gøy

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 16:52   #16
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

For tidlig? Hun er straks 60 år.... Venter hun blir det nok for seint.

Sjansen for at hun blir endelig presidentkanditat er kanskje liten - men det hadde vært gøy

Eh, du misforsto bare litt.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 17:02   #17
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Ikke fordi det MÅ være en kvinne, men Hillary er en god kandidat.
Det skal dog ikke mye til å matche Bush.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:54   #18
Bolette
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 24
Bolette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Jeg synes det er på høy tid at det enten kommer en kvinne eller en mørkhudet president i USA, men jeg tenker vel også at sannsynligheten er stor for at det blir republikansk seier hvis en av disse stiller. Det frykter nok også det demokratiske partiet, så om de tør å la en av dem gå så langt som til presidentkandidat gjenstår jo å se. Men vi kan jo håpe amerikanerne kan overraske de også? Det blir spennende å følge med på i alle fall

Bolette er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 22:54   #19
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Første kvinnelige president (Dagbladet)

Oprah. Hun er både kvinne og sort.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 23:16   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er prisverdig at demokratenes mest aktuelle kandidater er en svart mann og en kvinne. Dessverre så betyr det nok at også den neste presidenten i USA kommer til å være republikansk.

Ja, det er synd igrunn at dette ikke er fordelt på de to partiene, slik at det ble enten/eller...

For jeg er redd du får rett i din antakelse her.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no