Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Del dine REM-favoritter!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 12:11   #21
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

REM er virkelig et av mine favorittband, så det er vanskelig å velge noen favoritter. The one I love og Drive er ihvertfall veldig bra. Jeg er heller ikke så begeistret for de siste albumene.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:44   #22
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

REM er ett av mine favorittband og de har så uendelig mange fine og kule låter. Da vi giftet oss fikk vi bla billetter til REM i Spektrum mars 05 og det var en skikkelig fin konsert.

Mine favoritter:
I`ll take the rain
Nightswimming
Man on the moon
Finest worksong
Imitation of life
Leaving New York
Aftermath
What`s the frequency Kenneth
Superman
The one I love
Everybody hurts
Letter never sent
There she goes again
Crush with eyeliner
Shiny happy people
Losing my religion
Drive

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:52   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Eyh Føner'n, skal du dit i kveld? Kanskje vi sees!

Jeg er pinlig uvitende på R.E.M., men hørte i sin tid usedvanlig mye på Everybody Hurts, elsker teksten på Loosing my Religion og liker også godt It's the End of the World as we know it.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:52   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Åh, og Man on the Moon, seff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:53   #25
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Man on the Moon, It's the end of the world as we know it, Losing My Religion og Drive.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:53   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Jeg glemte å nevne Strange Currencies. Den er jo aldeles nydelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:54   #27
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eyh Føner'n, skal du dit i kveld? Kanskje vi sees!

Jeg er pinlig uvitende på R.E.M., men hørte i sin tid usedvanlig mye på Everybody Hurts, elsker teksten på Loosing my Religion og liker også godt It's the End of the World as we know it.

Jepp, skal dit. Gleder meg vilt. Skal dit for å lytte eller jobbe?

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:00   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jepp, skal dit. Gleder meg vilt. Skal dit for å lytte eller jobbe?

Jeg tenkte å prøve å få til en kombinasjon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:06   #29
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tenkte å prøve å få til en kombinasjon.

Det bør jo la seg gjøre.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:23   #30
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Definitivt "Find the River". Vet ikke helt hvorfor men syns den er nydelig! Ellers er jeg stor REM fan og har billetter til konserten i kveld og gleder meg skikkelig! Liker de fleste sangene de har, men noen som ikke er spesielt favoritter. Og så har jeg ikke blitt kjent med deres nyeste album enda....

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:33   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det bør jo la seg gjøre.


Jeg sender en SMS hvis jeg har litt offtime, kanskje vi kan få sagt hei? Altfor lenge siden sist.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:37   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Nightswimming er den store favoritten her også. Og det må være umulig å mislike Everybody hurts?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:01   #33
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg sender en SMS hvis jeg har litt offtime, kanskje vi kan få sagt hei? Altfor lenge siden sist.

Gjør det. Hadde vært veldig koselig.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:01   #34
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Hmm...Hva heter den låten hvor han "dytter en elefant opp trappene" igjen
Den er ihvertfall min favoritt.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:10   #35
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Hmm...Hva heter den låten hvor han "dytter en elefant opp trappene" igjen
Den er ihvertfall min favoritt.

The Great Beyond. :hjelpsom:

Jeg husker at venninnen min og jeg nesten gråt den dagen vi hørte at Micheal Stipe var homofil. Og jublet den dagen vi hørte han var bi.

R.E.M.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:41   #36
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

The Great Beyond. :hjelpsom:

Jeg husker at venninnen min og jeg nesten gråt den dagen vi hørte at Micheal Stipe var homofil. Og jublet den dagen vi hørte han var bi.

R.E.M.

Nettopp Hjertelig!

Jeg husker med stor sorg at jeg måtte donere bort 2 billetter til R.E.M- konsert fordi jeg ikke fikk bytta jobbvakta mi

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 16:29   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.


Jeg husker med stor sorg at jeg måtte donere bort 2 billetter til R.E.M- konsert fordi jeg ikke fikk bytta jobbvakta mi

Jeg huser med ett at jeg skulle ha vært på konsert i dag, men måtte selge billettene.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 20:59   #38
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

I denne tråden er det også på sin plass å påpeke at det er plagsomt lenge siden REM kom med noe virkelig bra. Up står for meg som tidenes nedtur, og jeg synes heller ikke noen av de siste utgivelsene deres er i nærheten av gammel storhet.

Men altså, det er jo så langt de går for å understreke en bitende ironi: De lager tidens nedtur og kaller den "Up". Man må jo gi dem mæks kred for det, i det minste. Ofrer popularitet og salgstall for ei hel skive for at utgivelsene sett under ett skal fortelle en historie med brodd, det er livsverket sitt, det.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg glemte å nevne Strange Currencies. Den er jo aldeles nydelig.

Mmm.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 21:11   #39
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!

Nightswimming
Stand
It's the end of the world as we know it

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 21:37   #40
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Del dine REM-favoritter!



Ingen konsert på oss, gitt.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no