Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En helt alminnelig norsk kvinne...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 17:22   #21
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Bodde ikke hun og mannen i ganske herskapelig bolig i utlandet også en stund? Eller blander jeg fotballkoner nå?

Det er mange år siden Jostein Flo sluttet som proffspiller i utlandet. Han begynte i Strømsgodset i -96 til han la opp for noen år siden. Etter det har han vært i Norge.

Den enest forskjellen jeg kan se mellom en vanlig norsk yrkeskvinne/ mor er at økonomien hennes muligens ligger over gjennomsnittet.
Har litt sansen for henne og hun er full av selvironi.


Sist redigert av Michelle : 14-10-06 kl 17:30.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:28   #22
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Me not like... (men det er ikke lett å bli profet i egen by )

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:36   #23
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Hun var jo en veldig kjent programleder i radioen da hun møtte Jostein Flo.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 17:38   #24
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Det er mange år siden Jostein Flo sluttet som proffspiller i utlandet. Han begynte i Strømsgodset i -96 til han la opp for noen år siden. Etter det har han vært i Norge.

Den enest forskjellen jeg kan se mellom en vanlig norsk yrkeskvinne/ mor er at økonomien hennes muligens ligger over gjennomsnittet.
Har litt sansen for henne og hun er full av selvironi.

Aha!
Takk for info. Jeg er ikke akkurat noen fotballfan, så jeg går i surr.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:24   #25
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Aha!
Takk for info. Jeg er ikke akkurat noen fotballfan, så jeg går i surr.

Jeg var en liten fan av Thorstvedt og han Flo

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:43   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg syns hun virker som en ganske vanlig dame jeg. Når hun ble sammen med Jostein Flo hadde han sluttet å spille i utlandet så vidt jeg vet, hun var programleder på petre (og ikke akkurat superkjendis) og de bor i et ganske vanlig hus i Drammensområdet.

Akkurat hva er det med henne som ikke gjør henne til en vanlig dame? At hun har vært programleder for to ganske middelmådige programmer på TV? At hun er gift med en fotballspiller?

Jeg tror ikke de to tingene nødvendigvis gjør henne spesielt unormal eller utenfor gjennomsnittet. Jeg føler hvertfall at hun er mer gjennomsnittlig enn meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 18:49   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg tenker at hun kan representere en vanlig kvinne i Norge.

(Jeg mener at å være halvkjendis og å ha en fotballmann ikke automatisk tar deg ned fra den knaggen. (altså, "vanlig-kvinne-knaggen"))

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:46   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns hun virker som en ganske vanlig dame jeg. Når hun ble sammen med Jostein Flo hadde han sluttet å spille i utlandet så vidt jeg vet, hun var programleder på petre (og ikke akkurat superkjendis) og de bor i et ganske vanlig hus i Drammensområdet.

Akkurat hva er det med henne som ikke gjør henne til en vanlig dame? At hun har vært programleder for to ganske middelmådige programmer på TV? At hun er gift med en fotballspiller?

Jeg tror ikke de to tingene nødvendigvis gjør henne spesielt unormal eller utenfor gjennomsnittet. Jeg føler hvertfall at hun er mer gjennomsnittlig enn meg.

Jeg signerer Glitterchick fullt og helt på de to første avsnittene.
Er bittelitt misunnelig fordi jeg ikke greier å helhjertet greier å signere det siste avsnittet ...

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:08   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Er bittelitt misunnelig fordi jeg ikke greier å helhjertet greier å signere det siste avsnittet ...

Hun er mye mer gjennomsnittlig enn deg, Him! (og det er et kompliment altså, hvis det skulle være noen tvil.)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:14   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hun er mye mer gjennomsnittlig enn deg, Him! (og det er et kompliment altså, hvis det skulle være noen tvil.)

Hey! Det fungerere å fiske! (Det var egentlig ikke det jeg gjorde, men tusen takk. )

him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:33   #31
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Det er vel ikke noe spesielt med henne, bortsett fra at jeg ikke kan fordra henne. Jeg blir kvalm og uvel, får frysninger og en akutt lyst til å ødelegge noe hver gang jeg hører stemmen hennes. Og sånn har det vært helt siden hun hadde Poprush trrrri øve trrrrri på P3.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:36   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og sånn har det vært helt siden hun hadde Poprush trrrri øve trrrrri på P3.

Når hun kom på radio innså jeg at jeg var blitt altfor gammel for petre. Jeg begynte å skjønne tegninga med Howard, men da hun kom var det helt klart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:40   #33
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når hun kom på radio innså jeg at jeg var blitt altfor gammel for petre. Jeg begynte å skjønne tegninga med Howard, men da hun kom var det helt klart.

Howard, ja. Han hadde jeg nesten glemt, eller fortrengt muligens. Jeg holdt ut en stund til pga XL og Karate, men så var det stopp for meg også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 23:50   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Howard, ja. Han hadde jeg nesten glemt, eller fortrengt muligens. Jeg holdt ut en stund til pga XL og Karate, men så var det stopp for meg også.

Karate var fantastisk. Spesielt når Kristin Skogheim leste oppskrifter med vannvittig treig stemme. Og når de hadde besøk fra bråkebeltet. Jeg mistenker at sønnen vår egentlig stammer fra bråkebeltet.

Jeg holdt egentlig ut et stund til, men bare med morgensendingene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 00:27   #35
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når hun kom på radio innså jeg at jeg var blitt altfor gammel for petre. Jeg begynte å skjønne tegninga med Howard, men da hun kom var det helt klart.

Jeg var fjortis da Howard var i Petre og til og med jeg følte meg for gammel for den kanalen da.
Ellers synes jeg ikke det er så rart at ei dame som Grung skal representere norske mødre. For det første trenger de ei som funker i settingen og konseptet, og det gjør sikkert hun. For det andre lever hun vel ganske integrert i det vanlige norske samfunnet med en vanlig husholdning, barnehageplass og jobb, og hun har sikkert de samme utfordringene i hverdagen som tusener av andre norske kvinner.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:00   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg skjønner godt at de vil ha noen som kan komme litt gjennom tv-ruta. Og tross et yrke hvor noen ser ansiktet hennes på tv, så lever hun sikkert et ganske vanlig liv med jobb, huslån, unger og hverdag?

Man er ikke nødvendigvis glamorøs og uten kontakt med virkeligheter bare fordi jobben betyr at man er på tv en gang i uka.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 02:25   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg synes hun fint kan representere en alminnelig norsk kvinne ja.

Hvorfor skulle hun ikke det?
Hva er det som gjør at hun evt. ikke er en helt alminnelig norsk kvinne?

Hadde de derimot valgt f.eks. Pia Haraldsen så ville jeg sagt at det IKKE er en alminnelig norsk kvinne.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 02:40   #38
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg tror hun kan ha mye fornuftig å si om å være norsk kvinne og mor, jeg. Man trenger da ikke å miste helt kontakten med omverdenen fordi man blir kjendis og/eller gift med en.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor er hun så annerledes? Hva kvalifiserer til å være vanlig norsk? Sliten fjørtibarnsmor med lån oppover ørene, dårlig ekteskap og stadig krangling med svigermor?

Håper da ikke det.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 16-10-06 kl 02:49.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 08:37   #39
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenker at hun kan representere en vanlig kvinne i Norge.

(Jeg mener at å være halvkjendis og å ha en fotballmann ikke automatisk tar deg ned fra den knaggen. (altså, "vanlig-kvinne-knaggen"))

Signerer Kirsebær.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 08:51   #40
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En helt alminnelig norsk kvinne...

Jeg synes de kunne valgt langt verre damer enn henne. Kanskje er det et poeng å velge en som vet hvordan man ter seg på tv.

Ikke at jeg har sånn full kontroll, men de er vel ikke akkurat sånn "über"-rike, og har vel de samme hverdagsproblemene som de fleste andre nordmenn. Altså barnehageplass, tidsklemme, kjærestetid osv.

Jeg vet nemlig godt hvem hun er, for hun er gift med ham som står aller øverst på min "laminerte liste".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no