Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 21:01   #61
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Og jeg vil ikke sammenligne oss med andre land, det er en annen diskusjon.

Det synes jeg man blir helt nødt til i denne diskusjonen. Man kan ikke ha alt, det sier seg faktisk selv. Og når man ser seg rundt og ser hva vi faktisk har, så ser man diskusjonen og innlegget i et annet lys, synes nå jeg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:02   #62
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det er vel en grunn for at barn er mer stresset i dag enn de var før, det er rett og slett for mye som skjer: Skole, sfo, idrett, fritidsaktiviteter, data, reiser, besøk osv. Jeg føler selv jeg går stadig rundt med dårlig samvittighet for alt jeg gjerne skulle gjort eller prøvd, men ikke får tid til. Man skal jobbe, studere, trene, gå på møter, reise, dra på turer, drive med forskjellige hobbyer, holde kontakt med venner og familie, og midt oppi alt dette har man gjerne 3 unger som skal følges opp, et hjem som skal være i orden og ikke minst tid til å pleie forholdet. Og bor man i byn så florerer det av tilbud til ting man kan være med på. Men jeg mener ikke at det er kvinnen sin rolle og ta seg av hjem og barn, og jeg kjenner også frysninger på ryggen når hun nevner ordet embryodrap osv.

Vet du, hvis du går rundt og har dårlig samvittighet for at du ikke kan gjøre alt dette du ramser opp så har du et problem. Det er MYE du må gi slipp på når du får barn, jeg skulle gjerne gjort alt dette du ramser opp men herlighet, det kan jeg jo ikke lenger og det gidder jeg da ivirkelig kke ha dårlig samvittighet for.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:05   #63
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Det er vel en grunn for at barn er mer stresset i dag enn de var før, det er rett og slett for mye som skjer: Skole, sfo, idrett, fritidsaktiviteter, data, reiser, besøk osv. Jeg føler selv jeg går stadig rundt med dårlig samvittighet for alt jeg gjerne skulle gjort eller prøvd, men ikke får tid til. Man skal jobbe, studere, trene, gå på møter, reise, dra på turer, drive med forskjellige hobbyer, holde kontakt med venner og familie, og midt oppi alt dette har man gjerne 3 unger som skal følges opp, et hjem som skal være i orden og ikke minst tid til å pleie forholdet. Og bor man i byn så florerer det av tilbud til ting man kan være med på. Men jeg mener ikke at det er kvinnen sin rolle og ta seg av hjem og barn, og jeg kjenner også frysninger på ryggen når hun nevner ordet embryodrap osv.


Det er også blitt lange køer hos barnepsykiatrien.

Det hele har nok en sammenheng ja..

Slik det er nå så har ikke vi tid til fritidsaktiviteter i det hele tatt med ungene og det er ikke moro.

Det blir det andre boller med nå som mannen har fått seg ny jobb heldigvis.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:06   #64
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Og jeg vil ikke sammenligne oss med andre land, det er en annen diskusjon.

Nei for all del. La oss ikke minne oss selv på hvor utrolig godt vi har det her oppe. For meg er det høyst relevant og noe jeg ofte gjør og det gjør at jeg faktisk vet å sette mer pris på de rettigheter og goder vi har i det samfunnet vi lever i. Anbefales virkelig.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:08   #65
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Det er også blitt lange køer hos barnepsykiatrien.

Det hele har nok en sammenheng ja..

Slik det er nå så har ikke vi tid til fritidsaktiviteter i det hele tatt med ungene og det er ikke moro.

Det blir det andre boller med nå som mannen har fått seg ny jobb heldigvis.

Jøss, har ikke tid til fritidsaktiviteter? Hvordan går det an? Jobber dere begge 60 pluss timer i uka da eller? ***oppriktig nyskjerrig***

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:29   #66
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vet du, hvis du går rundt og har dårlig samvittighet for at du ikke kan gjøre alt dette du ramser opp så har du et problem. Det er MYE du må gi slipp på når du får barn, jeg skulle gjerne gjort alt dette du ramser opp men herlighet, det kan jeg jo ikke lenger og det gidder jeg da ivirkelig kke ha dårlig samvittighet for.

De fleste jeg kjenner har da en slik hverdag.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:31   #67
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jøss, har ikke tid til fritidsaktiviteter? Hvordan går det an? Jobber dere begge 60 pluss timer i uka da eller? ***oppriktig nyskjerrig***


Hvis du absolutt vi vite det, så overlapper vi hverandre.
Vi har ikke råd til full barnehage og 2 SFO plasser.
Så jeg er hjemme på dagtid og går på jobb 15.30

Jeg ser nesten ikke mitt minste barn, men ser de to andre litt mer da de slutter på skolen mellom 12-14.00

Den ene gutten vår har Ad/hd og trenger mye oppfølging blandt annet med lekser. En dag med lekser hos han kan ta opp til to timer.
Vi har avlastning til han med lekser 1 gang i uken, men ingen aktiviteter han vil ha er på den dagen.

Middag skal lages, vips før vi vet ord av det så er klokken 18.30 og da begynner kveldsmat og kveldstell. Min mann har 3 timer på seg på ettermiddagen til å gjøre lekser sammen med 2 unger samt underholde en aktiv 4 åring, lage middag før det er kveld og bading enkelte kvelder.

Så pr i dag så har vi ikke tid til aktiviteter for ungene nei.

Men det forandres nå heldigvis.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:42   #68
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

De fleste jeg kjenner har da en slik hverdag.

Vel da er det ikke noe rart de er stresset. Det blir for dumt for meg når folk klager og syter og har helt urealistiske forventninger til hvordan livet med barn er. Det er vel dette som ofte er problemet med nåværende foreldregenerasjon, de vil ha både i pose og sekk.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:49   #69
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Nei man trenger ikke å være med på alt, men når alle andre er med på det meste er det de som ikke tør å stå utenfor. Venninna mi har ei datter på 9 år. De skifter hobby og treningsaktiviteter hele tiden. En dag er svømming pop, neste mnd er det turn. Hvis vennene begynner på en ting, så vil jo hun også begynne på det samme. Hobby er også dyrt hvis hele familien skal være med på noe aktivitet.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 21:58   #70
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Vel da er det ikke noe rart de er stresset. Det blir for dumt for meg når folk klager og syter og har helt urealistiske forventninger til hvordan livet med barn er. Det er vel dette som ofte er problemet med nåværende foreldregenerasjon, de vil ha både i pose og sekk.

Men det er jo slik samfunnet er lagt opp, de fleste barn jeg kjenner som går på skole har jo sfo i tillegg, og idrett og gjerne korps. De fleste voksne har jobb, møter i forbindelse med skole, bhg osv, henting og levering av barn til fritidsaktiviteter, det forventes at de skal trene selv, lage sunne og gode middager, ha en hobby, reise på ferie et par ganger i året, holde kontakt med venner og familie, vedlikehold av hus, hjem og bil. Eller er dette uvanlig? Jeg har ihvertfall store planer om å flytte på landet og praktisere litt simple living. Orker ikke et sånt liv, merker at jeg blir dårlig ved tanken. Vil heller jobbe 50 % natt, bo billigere og heller ha mer tid til familien og venner.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:05   #71
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Men det er jo slik samfunnet er lagt opp, de fleste barn jeg kjenner som går på skole har jo sfo i tillegg, og idrett og gjerne korps. De fleste voksne har jobb, møter i forbindelse med skole, bhg osv, henting og levering av barn til fritidsaktiviteter, det forventes at de skal trene selv, lage sunne og gode middager, ha en hobby, reise på ferie et par ganger i året, holde kontakt med venner og familie, vedlikehold av hus, hjem og bil. Eller er dette uvanlig? Jeg har ihvertfall store planer om å flytte på landet og praktisere litt simple living. Orker ikke et sånt liv, merker at jeg blir dårlig ved tanken. Vil heller jobbe 50 % natt, bo billigere og heller ha mer tid til familien og venner.

Og det er der valgfriheten kommer inn i bildet. Du kan velge å jobbe 50%natt, flytte på landet, og praktisere simple living, mens de som ønsker å være i full stilling og ha en hobby og reise på ferie kan gjøre det. Fatter du ikke hvor privilegert vi er?

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:07   #72
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Og det er der valgfriheten kommer inn i bildet. Du kan velge å jobbe 50%natt, flytte på landet, og praktisere simple living, mens de som ønsker å være i full stilling og ha en hobby og reise på ferie kan gjøre det. Fatter du ikke hvor privilegert vi er?

Har jeg nevnt noe sted at vi ikke er priviligert? Selvfølgelig er vi priviligerte, vi bor i et av verdens rikeste land.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:08   #73
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Jeg synes det blir for dumt om alle diskusjoner som handler om vårt samfunns forbedringspotensiale skal ende opp i en "tenk på de stakkars barna i Afrika"-greie og all påpeking av ting som kan forbedres betegnes som sutring. Det er så utrolig lite konstruktivt.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:08   #74
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Har jeg nevnt noe sted at vi ikke er priviligert? Selvfølgelig er vi priviligerte, vi bor i et av verdens rikeste land.

He he, jeg mente egentlig å quote ditt innlegg og skrive et svar til Michayla. Sorry.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:11   #75
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg synes det blir for dumt om alle diskusjoner som handler om vårt samfunns forbedringspotensiale skal ende opp i en "tenk på de stakkars barna i Afrika"-greie og all påpeking av ting som kan forbedres betegnes som sutring. Det er så utrolig lite konstruktivt.

Det er ingen som har snakket om stakkars barn i Afrika, herregud noe så tåpelig. Vi snakker om landt rundt oss i Vest Europa hvor de bare kan drømme om å ha de goder vi har som småbarnsforeldre i Norge.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:11   #76
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Men vi bør tenke på hvorfor så mange unge faktisk sliter mer psykisk nå enn før.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:15   #77
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Men det er jo slik samfunnet er lagt opp, de fleste barn jeg kjenner som går på skole har jo sfo i tillegg, og idrett og gjerne korps. De fleste voksne har jobb, møter i forbindelse med skole, bhg osv, henting og levering av barn til fritidsaktiviteter, det forventes at de skal trene selv, lage sunne og gode middager, ha en hobby, reise på ferie et par ganger i året, holde kontakt med venner og familie, vedlikehold av hus, hjem og bil. Eller er dette uvanlig? Jeg har ihvertfall store planer om å flytte på landet og praktisere litt simple living. Orker ikke et sånt liv, merker at jeg blir dårlig ved tanken. Vil heller jobbe 50 % natt, bo billigere og heller ha mer tid til familien og venner.

Hvor ofte har man møter på skole og i bhage? Er det ukentlig eller? I vår bhage er det to ganger i året, mer hvis man er med i FAU. Man må jo prioritere, er det en selvfølge å kunne trene hvis man har full jobb og barn? Jøss, det kan jeg bare drømme om. Kanskje flere bør fire litt på kravene? Det går jo an å si nei ikke sant? Bare fordi alle jentene på avdelingen til ungen min går på ballett på tirsdagskvelder betyr ikke at lillemor får gjøre det, jeg synes hun er for ung. Det er jo foreldres jobb å sørge for at barn ikke blir stresset, herregud, jeg er så lei at denne "bare fordi alle andre gjør det så må vi gjøre det også" ..... det går an å si nei, både til liten og til stor.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:16   #78
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Men vi bør tenke på hvorfor så mange unge faktisk sliter mer psykisk nå enn før.

Tror du de kartla den psykiske helsen til unge før i tiden slik som de gjør i dag? Og hvem sin skyld er det forresten at unge sliter psykisk? Er det barna selv eller foreldrene?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:29   #79
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Tror du de kartla den psykiske helsen til unge før i tiden slik som de gjør i dag? Og hvem sin skyld er det forresten at unge sliter psykisk? Er det barna selv eller foreldrene?

Mange kan ha skylden. Gener, foreldrene selv, miljøet, samfunnet, barnehagen, sfo, skolen, videregående? Mulig vi tror vi er verdensmestere i alt, og så finner man ut at man ikke kan klare alt, eller være flink i alt, så kommer downtripen.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:38   #80
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En samfunnsfiende? (kronikk i Aftenposten)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

He he, jeg mente egentlig å quote ditt innlegg og skrive et svar til Michayla. Sorry.

Jeg har heller ikke sagt at vi ikke er priviligerte...

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no