Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ignore

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-12, 17:53   #201
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Neida, jeg bruker ikke CS i søknader, altså.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Her kan du finne flere som liker CS! Comic Sans Project

CERN presenterte jo Higgs bosonet i Comic Sans, så det er flere av dere der ute.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 17:54   #202
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ignore

En liten disclaimer ... Folk må selvsagt bruke forumet slik de selv ønsker det. Selvsagt. Men noe av det jeg syns er fint, er at jeg kan være rørende enig med noen i en tråd, og så ekstremt uenig i en annen. Og det er helt greit!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 18:46   #203
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det har aldri falt meg inn at jeg skulle ønske å bruke et fysisk filter for å ignorere enkelte brukere. Og å konsekvent ikke svare enkelte brukere fordi man syns de er teite? Hallo, hva er dette. Barneskolen?

t.

Jeg har brukere som jeg ikke gidder diskutere med. For eksempel fordi jeg synes de har forstokkede/teite/rasistiske/diskriminerende meninger, og fordi jeg har diskutert med dem før og vet at det ikke har noe for seg å prøve igjen. Disse ender jeg ofte opp med å ignorere innleggene til, i stedet for å la meg provosere av vrøvlet deres. Jeg har også kolleger som jeg forholder meg til på samme vis.

Jeg har aldri tenkt på dette som grunnskoleoppførsel. Faktisk så synes jeg evnen til å omgås, eller i det minste sameksistere med, folk som jeg ikke liker (meningene til) er noe av det som skiller Teofelia som barn og Teofelia som voksen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 19:26   #204
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har brukere som jeg ikke gidder diskutere med. For eksempel fordi jeg synes de har forstokkede/teite/rasistiske/diskriminerende meninger, og fordi jeg har diskutert med dem før og vet at det ikke har noe for seg å prøve igjen. Disse ender jeg ofte opp med å ignorere innleggene til, i stedet for å la meg provosere av vrøvlet deres. Jeg har også kolleger som jeg forholder meg til på samme vis.

Jeg har aldri tenkt på dette som grunnskoleoppførsel. Faktisk så synes jeg evnen til å omgås, eller i det minste sameksistere med, folk som jeg ikke liker (meningene til) er noe av det som skiller Teofelia som barn og Teofelia som voksen.

Jeg klarer helt fint å overse innlegg helt uten å bruke mekaniske filter. Hva angår det å konsekvent ikke svare på innlegg fra enkelte brukere ... Så syns jeg fremdeles det er litt barnslig. Selvsagt forholder jeg meg annerledes til innlegg fra Teofelia kontra innlegg fra la oss si Brutus. Men om Brutus skulle komme over et gullkorn, så er det likefullt et gullkorn.

Jeg syns det er stor forskjell på å konsekvent ikke gidde svare på innlegg fra mennesker man syns er teit, og å konsekvent ikke gidde svare på teite innlegg. Sistnevnte er en kunst jeg gjerne skulle mestret selv.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-12, 22:26   #205
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av noen, her.



PS. Nå må du passe deg, ellers kommer humorinkvisisjonen og tar deg. Eller enda verre - ignorerer deg!

Pfft, da ignorerer jeg bare tilbake, det er plass til flere på den listen min!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har brukere som jeg ikke gidder diskutere med. For eksempel fordi jeg synes de har forstokkede/teite/rasistiske/diskriminerende meninger, og fordi jeg har diskutert med dem før og vet at det ikke har noe for seg å prøve igjen. Disse ender jeg ofte opp med å ignorere innleggene til, i stedet for å la meg provosere av vrøvlet deres. Jeg har også kolleger som jeg forholder meg til på samme vis.

Jeg har aldri tenkt på dette som grunnskoleoppførsel. Faktisk så synes jeg evnen til å omgås, eller i det minste sameksistere med, folk som jeg ikke liker (meningene til) er noe av det som skiller Teofelia som barn og Teofelia som voksen.

Egentlig så kan jeg bare si meg enig i det Teo sier.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:53   #206
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ignore

Så man ignorerer brukere som leser mer enn de skriver altså?
Hadde funksjonen fungert slik at den ignorerte brukeren da ikke ville få lese innlegg skrevet av den/de som hadde stått for ignoreringen så hadde jeg skjønt poenget, men hvorfor ignorere brukere som alikevel ikke bidrar?

For egen del så leser jeg nok mer enn jeg skriver, og mye av det jeg skriver er ikke en gang spesielt dypt, akademisk, eller velformulert - jeg er bare ikke en slik person, og i denne forsamlingen med kloke mennesker, så føler jeg stadig at jeg ikke kan nok om det som diskuteres til at jeg kan delta aktivt i diskusjonen. Men jeg leser stort sett det som står i de fleste diskusjoner, for jeg føler jo at jeg har noe å lære. Jeg vil anta at det er flere som har det som meg.

Å ignorere personer som utfordrer meg - enten fordi de er irriterende gode til å argumentere for sitt syn, at de "trykker på knappene mine", eller at jeg bare ikke liker vedkommende, føler jeg at blir feil. Jeg kan jo ikke ignorere mennesker på den måten i det virkelige liv heller, og jeg vil jo ikke gå glipp av de gangene disse menneskene faktisk bidrar med noe jeg på en eller annen måte har glede av/ lærer noe av/ kan engasjere meg i.

Det kunne forøvrig vært spennende dersom den som trykker på ignorere-knappen måtte skrive inn en årsak til hvorfor, som den ignorerte ville få. Litt konstruktiv kritikk kan være sunt for mange.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:04   #207
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.


Det kunne forøvrig vært spennende dersom den som trykker på ignorere-knappen måtte skrive inn en årsak til hvorfor, som den ignorerte ville få. Litt konstruktiv kritikk kan være sunt for mange.

De gangene jeg skulle ønske at jeg kunne ignorere folk (som jeg altså ikke gjør fordi funksjonen er for dårlig), så er det sjelden konstruktive årsaker som ligger til grunn. "Du fremstår som dum og skriver aldri noe det er verdt å lese" er ikke en ting jeg ville skrevet til noen, uansett hvor sant det måtte være. Og det er i grunnen ikke så mange hyggelige måter å si slikt på heller. "Dum og/eller intetsigende" er egenskaper det er vanskelig å gjøre noe med, tror jeg.

"Du fremstår som en usmakelig rasist" er nok litt mer i retning av konstruktiv tilbakemelding, og det har jeg skrevet til folk – på åpent forum, for den del. Om det er så mye folk kan lære av det, er vel heller tvilsomt. Mitt inntrykk er at folk jeg har behov for å si slikt til, vanligvis ikke er de som er mest villig til, eller i stand til, å ta til seg kritikk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:11   #208
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Du fremstår som dum og skriver aldri noe det er verdt å lese" er ikke en ting jeg ville skrevet til noen, uansett hvor sant det måtte være.

Og takk for det.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:49   #209
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

- og den gjør at barn ikke lærer å skrive a korrekt. Jeg fattet ikke hvorfor min førsteklassing skrev a'en så rart. Inntil jeg kom på skolen og så navnelappen på pulten hennes. Comic Sans, såklart.

Helvetica er en flott font! Se filmen om den, fin sak.

Nei, nå må jeg protestere, altså. Det er jo Comic Sans a'en som er riktig i håndskriftsammenheng.

Det er nesten så jeg vurderer å skrive alle innleggene mine i Comic Sans heretter.

Og hvorfor har vi ikke Wingdings? Hæ?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:48   #210
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei, nå må jeg protestere, altså. Det er jo Comic Sans a'en som er riktig i håndskriftsammenheng.

Det er nesten så jeg vurderer å skrive alle innleggene mine i Comic Sans heretter.

Og hvorfor har vi ikke Wingdings? Hæ?

Jeg klippet ut, limte inn i Viktig Dokument som jeg jobber med, merket av og oversatte til comic sans. Og jeg er helt enig i siste setning! Tenk hva det ville gjort for kommunikasjonen her inne!

Hvor viktig er det på en skala fra en til ti å huske på å slette setningen til Gaia før jeg leverer avhandling, tro?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:55   #211
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og hvorfor har vi ikke Wingdings? Hæ?

I verdens rikeste land.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 14:55   #212
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor viktig er det på en skala fra en til ti å huske på å slette setningen til Gaia før jeg leverer avhandling, tro?

Onkelen min tegnet alltid smilefjes på slutten av sine eksamner på univeristetet, og det gikk bra med ham. Han er profesor og har vært på tv og i Se & Hør og alt. Så neppe viktig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 15:40   #213
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei, nå må jeg protestere, altså. Det er jo Comic Sans a'en som er riktig i håndskriftsammenheng.

Det er nesten så jeg vurderer å skrive alle innleggene mine i Comic Sans heretter.

Og hvorfor har vi ikke Wingdings? Hæ?

Haha! Har du sett dette innlegget på iPhone? Den har heller ikke Wingdings, for å si det sånn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 16:00   #214
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Ja, her var det mange viktige aspekter. Egentlig ingen som irriterer meg så kraftig her, og mistenkte troll scroller jeg bare over eller hopper over trådene til.

men på et annet forum har jeg et par som jeg ignorerer, for de ødelegger enhver debatt og går mye på meg når de ser mitt nick. og det gidder jeg ikke forholde meg til. Ser derfor behovet for å ikke se den man ignorerer.

Pøbel: vakre innlegg, både om skrifttypen du skal bruke og setning. jeg sier som input; ikke ta den vekk. Pretty please? la oss se hva som skjer! Med en ørliten bååård?


---///---///---///---///---///---///

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 16:06   #215
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, her var det mange viktige aspekter. Egentlig ingen som irriterer meg så kraftig her, og mistenkte troll scroller jeg bare over eller hopper over trådene til.

men på et annet forum har jeg et par som jeg ignorerer, for de ødelegger enhver debatt og går mye på meg når de ser mitt nick. og det gidder jeg ikke forholde meg til. Ser derfor behovet for å ikke se den man ignorerer.

Pøbel: vakre innlegg, både om skrifttypen du skal bruke og setning. jeg sier som input; ikke ta den vekk. Pretty please? la oss se hva som skjer! Med en ørliten bååård?


---///---///---///---///---///---///

Det er her det er på plass å ære den som æres bør: det er Pelle som er selveste bordinspiratorinnen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 17:28   #216
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å gå til det steget å ignorere kjedelige eller dumme brukere. Jeg kunne derimot ignorert noen av de grunnene Pelle nevner.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:46   #217
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg klippet ut, limte inn i Viktig Dokument som jeg jobber med, merket av og oversatte til comic sans. Og jeg er helt enig i siste setning! Tenk hva det ville gjort for kommunikasjonen her inne!

Hvor viktig er det på en skala fra en til ti å huske på å slette setningen til Gaia før jeg leverer avhandling, tro?

Du må jo selvføgelig la det stå. Verden har alt for få dokumenter i spennende font.

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

I verdens rikeste land.



Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Haha! Har du sett dette innlegget på iPhone? Den har heller ikke Wingdings, for å si det sånn.

Og jeg vet ikke om jeg burde bli fornærmet eller fornøyd over at iPhonen oversetter til en mer leselig font.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:48   #218
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

iPhone har faktisk ikke Comic Sans heller.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 20:52   #219
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

iPhone har faktisk ikke Comic Sans heller.

Nemlig. Det er en av grunnene til at jeg elsker den lidenskapelig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 22:18   #220
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ignore

Sporer inn på hovedtemaet igjen: Dersom noen ignorerer meg, vil de da motta PM dersom jeg sender det?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no