Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Første kvinnelige president (Dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 13:35   #21
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Første kvinnelige president (Dagbladet)

Clinton og Obama hadde vært et kjempeteam.

Så en litt usaklig en..
Om Hillary blir president, hva blir Bill Clinton da?
Førstemann.........

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 13:44   #22
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Det skumle er at den største gjengen hjemmesittere i USA er faktisk kvinnene. Hvis alle kvinner registerer seg som stemmere så har de flertallet i samfunnet.

Jeg må si at jeg blåser i hvem som blir president bare det kommer en som kan bringe fornuft og forstand tilbake til det hvite hus. Og misforstå meg rett her, jeg ønsker meg veldig en demokrat, og håper det blir det, men kan ikke tror at noen blir verre enn Bush.


( Tenk om Arnold stiller til valg!! )

og der forsvant nattesøvnen....

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:00   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

. Og misforstå meg rett her, jeg ønsker meg veldig en demokrat, og håper det blir det, men kan ikke tror at noen blir verre enn Bush.


( Tenk om Arnold stiller til valg!! )

og der forsvant nattesøvnen....

Du har joe egentlig besvart ditt eget utsagn før du kom med det.
Ingen kan vel bli værre en Bush.

Innrømmer at jeg flirer fortsatt over at en skuespiller fra Østerrike (er det ikke derfra han kommer da) kan bli guvernør, men har fått inntrykk av at han ikke gjør så dårlig jobb da. Han er i allefall opptatt av miljøet om ikke annet.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:18   #24
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er prisverdig at demokratenes mest aktuelle kandidater er en svart mann og en kvinne. Dessverre så betyr det nok at også den neste presidenten i USA kommer til å være republikansk.

Det er uansett lenge til nominasjonene og det er på ingen måte sikkert at noen av de mest kjente kandidatene i dag vil bli nominert, selv om både Clinton, Obama og Edwards har mye penger og støtte allerede. Hverken Carter, Dukakis, Bill Clinton eller Kerry var særlig kjente navn så tidlig i nominasjonsprosessen. (Mondale og Gore var kjent, men de var jo "kronprinser" i partiet).

Og dessuten kan jo Clinton eller Obama bli valgt dersom republikanerne ikke nominerer f.eks McCain, men nok en gang nominerer en kandidat som er uspiselig inntil det uvalgbare, slik som de gjorde med Bob Dole og George W. Bush.

Ben "hey, wait a minute…" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:24   #25
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Første kvinnelige president

Godt poeng, murphy. I tillegg så er det visstnok sånn at i nominasjonene så er det de lengst ytterst som dominerer, slik at mer moderate kandidater blir skviset ut.

Jeg syns norsk dekning av amerikansk poliktikk er veldig preget av ønsketenkning. VI liker Hilary. VI liker ikke Bush. Da må jo de idiotenen skjønne hva de skal stemme?? Det var det samme i forrige presidentvalg: Norske journalister var lamslåtte av resultatet, siden de i månedvis kun hadde rapportert meningsmålinger og nyheter som gikk "vår" vei. Men enhver idiot visste jo at amerikanerne ALDRI ville byttet ut sin øverste militære leder midt i en krig! Attpåtil med en mann som virket som en vinglepetter. jeje.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 14:35   #26
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Første kvinnelige president (Dagbladet)

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Oprah. Hun er både kvinne og sort.

Jeg synes jeg så.

Jeg liker også Hillary, og synes det hadde vært flott om hun ble president, men jeg tror ikke det kommer til å skje.

Jeg leste forresten en plass, at de prøvde å endre loven som sier at man må være født i usa for å stille i presidentvalget. Dette for at arnold skal kunne stille. Jeg klarer virkelig ikke å se han for meg som president.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no